Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: BX:ään valoa
ViestiLähetetty: 25.11.2009 00:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
Tietääkö kukaan mistä saisi lunastaa omaksi kaupasta pk-seudulla noita H1 General Electrics.in +90 polttimoita? Kun kerran kehutaan niin kokeiltava on. Motonetissä näyttäisi olevan ainakin nettisivujen mukaan ge.n H4



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX:ään valoa
ViestiLähetetty: 26.11.2009 03:15 
Käyttäjän avatar

Viestit: 203
Paikkakunta: Kuopio
Tuli tuossa ihan mielenkiinnosta mitattua noita valojännitteitä beksistä niin sain moottori sammutettuna 12,7 V ja moottorikäynnissä 13,9 V joten ihan kohillaan ovat voltit, nyt pitäisi ruveta metsästää hyvää lisäpitkävalosarjaa, ehdotuksia otetaan vastaan....



Citroën BX 19 GTi 16V 1992
Citroën BX 16 TGi 1993 " keltamusta "

http://www.youtube.com/watch?v=UiCsisTDN5I ( Ei Heikkohermoisille )
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX:ään valoa
ViestiLähetetty: 26.11.2009 04:11 

Viestit: 2699
HOTO kirjoitti:
Tuli tuossa ihan mielenkiinnosta mitattua noita valojännitteitä beksistä niin sain moottori sammutettuna 12,7 V ja moottorikäynnissä 13,9 V joten ihan kohillaan ovat voltit, nyt pitäisi ruveta metsästää hyvää lisäpitkävalosarjaa, ehdotuksia otetaan vastaan....

Ehdottaisin jännitehäviön tutkimista väliltä akku - ajovalot. Miksi, ja mitä mahdollisesti kannattaa tehdä seuraavaksi, siitä ketjun alkupäässä.



Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX:ään valoa
ViestiLähetetty: 13.10.2010 22:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Ja nyt mitattu hyvävaloinen ZX, tyhjäkäynnillä & rinnan lampunkannalta eikä irtopistokkeesta. Akulla 13,3V ja kannalla 12,3V eli 7,5% joka nyt ei ole hyvä muttei huonokaan. Periaatteessa ajossa kannalla olisi sitten jotain 13,4V joka on polttimon eliniän kannalta kelpo luku :roll:
Laitoin samalla pitkiin +100% polttimot, ensin vain toiseen vertaillen johonkin tavalliseen malliin joka sinne oli vaihdettu viimeksi. Kirkkauseron näki jo päivänvalossa, ero kuin yöllä ja päivällä. Ja noin rankalla prossalla pitkiin, niin ei haitta lyhyt kestoikäkään.



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: