Didi_ds kirjoitti:
Salut à tous,
Eli tämähän ei se nyt niin varsinainen prokkis on, mutta tavoitteena olisi saada ensi kesäksi pinnat takaisin alkuperäiseen VERT ARGENTE kuntoon.
Auton historiasta sen verran, että se on tullut tuontina Bordeaux alueelta Suomeen noin vuonna 2000-2002 aikoina ja vaihtanut omistajaa pari kertaa ennen minua. Auto on viimeksi haettu Porvoosta noin 3-4 vuotta sitten ja ollut jatkuvassa käytössä aina kesäisin. Sen kummallisempia huolen vikoja ei oikein ole kun se että, välillä saattaa vuotaa pikkasen öljyä, akku ei lataudu aina ajon aikana ja saattaa tyhjentyä silloin kun auto sen halua, kojelauta on välillä pimeänä, ja pyyhkimistä häviää välillä sähköt kokonaan.
Ideana tässä olisi löytää osaavia DS heimon jäsenet täältä pääkaupungin seudun alueelta ja kehittää hommat tästä eteenpäin. Toki vaikeimmista hommista ja oman tallin tilasta maksetaan jos semmosta sattuu ole. Viestejä saa laittaa numeroon 040-164-59-23
Terveisin, Didi
Upea auto! Valkoinen väri kyllä sopii pirun hyvin DSään.

Itse asustelen Porvoossa ja hain IDn Porvoosen pari vuotta sitten Hollolasta. Oli aika säälittävässä kunnossa, mutta teknisesti ja pelleiltään yllättävänkin hyvä. Olen vähitellen sitä laitellut ja saanut hyvään ja luotettavaan ajokuntoon. Auton maalaamista vielä harjoittelen, joten ens keväänä pitää vielä kertaalleen vetäistä pinnat uusiksi. Olis kiva saada vaikka ensi kesänä jonkinlaista eteläsuomen (miksei kauempaakin) ID /DS porukan kokoontumisajoja aikaiseksi. Linkissä vähän projektin aikaisia kuvia.
https://safka.1g.fi/kuvat/sitikka/Dessu/