Tiedoksi ykkös-Berlingon valoumpion vaihtoon:
Aluksi kannattaa varovasti irroittaa keulamaski, vilkut ja valojen alla olevat muovilistat, jotta umpion saa irti. Itse umpion irroittamisessa ei ole ruuvien aukikiertämistä ja johtojen irroittelua kummempaa toimenpidettä, mutta itse jouduin tovin miettimään kuinka umpiosta saa valojen korkeussäätimen irti. Otin hommasta muutaman kuvan, joista kiinnitysmekanismi paljastuu. Elikkäs viimeisessä kuvassa oleva mötikkä on ykköskuvassa numerolla 1. merkityssä reijässä. Mötikkä lähtee irti kiertämällä sitä puolikierrosta jompaan kumpaan suuntaan ja muljauttamalla samalla sivulle päin. Siis numerolla 3. merkitty pallo on numerolla 2. merkityssä lovessa.
Työselostus oli varmasti köpsä, mutta toivottavasti kuvista on apua.
