Oliko noita tuohon aikaan myös erilaisilla jousituksilla, hydractive tai ei-hydractive, katselin että johonkin malliin tarjottiin molempia vaihtoehtoja palloissa ja sylintereissä (vai oliko se Suomessa maahantuojan etukäteen valitsema tai moottoririippuvainen) Näemmä alkujaan ainakin eri pallot Brakissa ja Berlinessä.
Tuossa pehmeydessä on myös montaa mielipidettä, olen joskus ajellut ällöpehmeällä ja sitäkautta aika kehnolla iskunvaimennuksella radallakin, ei minua ainakaan haitannut, hieman joskus häiritsi epätasapaino etu/takapään kanssa, jos oli aivan jäätävän syviä peräkkäisiä routaheittoja ja paljon kuormaa autossa ja tuo esimerkki oli C5, joten siinä vinoissa kanttarin tms. ylityksissä sivuttaisheiluminen ainakin lisääntyy kun yhdistää pehmeän jousituksen jäykkään kallistuksenvaimennukseen.
Joku taas tulee heti merisairaaksi jos on lullamainen, eli omaa mieltymystä kannattaa myös miettiä ja kertoa, onko pehmeää vai jäykkää vai "normaalia" hakusessa?
Tuolla keskustelua ja myös aktiivipallojen vaihtamisen vaikutuksesta:
viewtopic.php?p=78869#p78869