Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Voila lehti
ViestiLähetetty: 20.03.2010 15:07 
Käyttäjän avatar

Itse lakkautin lehden tulon viime vuonna. Se ei sisältänyt koskaan mitään minua kiinnostavaa, lähinnä uusien mallien esittelyä korulausein ja kaikkea turhaa diipadaapaa. Lehdestä tuli aina heti paperinkeräystavaraa.

Jos nyt jotain pitäisi sinne laittaa, niin faktaa tiskiin, eikä vain mainospuheita. Esim. teknisiä tietoja oli aika nihkeästi. Eikä minua kyllä edes kiinnosta nyt ostaa mitään nykypatonkia. Eivätpä esim. nuo DS3:n viralliset nettisivutkaan ole sen parempia, pelkkää liirumlaarumia, eikä esim. sanaakaan jousituksesta. ACry:n lehti riittää minulle. :)

"Tavanomaisiin ajokkeihin tottuneille CX on kuin jonkin tieteiselokuvan rekvisiittaa." - TM 6/1975
Poissa

ViestiLähetetty: 20.03.2010 15:32 
Ja voihan sen lehden lukea netissäkin. Pienellä viiveellä tietty, koska vielä on tarjolla edellinen numero. http://www.citroen.fi/info/voila/

ViestiLähetetty: 21.03.2010 14:58 
Käyttäjän avatar

Uusi C3:n yllätti positiivisesti. Tyylikäs auto ennen kaikkea. Autolla pystyisin ainakin minä tekemään pitkää matkaa. Tämä Exclusive mallin tuulilasi kattoratkaisu arveluttaa mutta kait sen viisaammat on testannut. Lasin hinta muuten on 700-800 € 8-) Tuli myyjältä urkittua samalla DS3:n hintaa THP156 alkaen n. 25.000 € Racing mallia ei vissiin saada Suomeen kuin yksi :?: ja hinta haarukka 35-45 t€ välissä. Nämä on siis mutua.

Tallissa:Citroen Bx 16 valve 4wd, kesällä BMWR1250 GSA-19 käyttis: Transitcustom2.2tdci..☺️
Poissa

ViestiLähetetty: 21.03.2010 20:17 
Käyttäjän avatar

Cibx kirjoitti:
Racing mallia ei vissiin saada Suomeen kuin yksi :?: ja hinta haarukka 35-45 t€ välissä. Nämä on siis mutua.

...koskas mun kiesini on luovutuksessa...? :lol:

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2