Hainpa ZXn pois huollosta. Ei täristänyt pahasti enää. Mutta jo neljännen pysähtymisen ja sen jälkeisen liikkeelle lähdön yhteydessä kytkin käyttäytyi oudosti... Veto kytkeytyi nykäisten päälle.
Matka taittui kuitenkin mukavasti ja vaihteet löytyivät.
Parinkymmenen kilsan vitosella köröttelyn jälkeen sivutielle siirryttyä ja vaihteita ylös selatessa ponnahti kytkinpoljin yhtäkkiä n. 5 cm (tai ehkä vähemmän) korkeammalle jonka jälkeen veto oli kaameaa jyrinää ja tärinää.
Otin vaihteen pois ja sit ei tahtonut enää löytyä mitään vaihdetta. Vitonen löytyi välikaasua käyttämällä, mutta jyrinä ja tärinä oli hlltinmoinen. Välikaasulla pelaten löytyi kolmonen jolla sitten jyristelin kotiin asti. Pihatiellä sitten heitin vapaalla, minkä jälkeen ei enää vaihdetta saanut päälle.
Villi arvaus... meniköhän painelaakeri asetelman läpi?!?!?

Tuolla toisessa ketjussa ihmetteln Motonetin kytkin valikoimaa... eli siellä 1.8 vm -95 zx:ään sopiva olis "kytkinsarja". Mahtaako tuo sisältää kaiken tarvittavan???
