Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 23 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 20:12 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Meinaan hankkia vielä yhden citikan perheeseen ja kävin autoliikkeessä katsomassa nettiautosta löytämääni helmeä.
Auto oli hieno, mutta kun käynnistin moottorin kuului melkoinen (mielestäni) venttiilien rallatus. Ääni oli todella huomattava ja
tuntui ettei se käynyt oikein kunnolla tyhjäkäyntiä vaan putputti jotenkin ontuen, kierroksia lisäämällä kone pelasi normaalin oloisesti eikä koe lenkillä esiintynyt mitään nykimistä tai muutakaan erikoista. Ajojlta palattuani tutkin ja kuuntelin outoa ääntä ja se kyllä kuului venttiilikopasta tulevan. Auto on seissyt liikkeen pihassa hetken. En ole aiemmin edes ajanut c 5: ttä saati kuunnellut käyntiääntä. 166 000 thkm ajettu peli onko normaalia että se kilisee venttiileistä, kuuluuko moinen oire auton luonteeseen 2003 vm peli kyseessä. Huoltohistoriaa autosta löytyi hihnan vaihdosta ym ym.

Eikös noissakin ole hydrauliset venttiilien nostimet? missähä (noin) hinnoissa venttiiliremontti liikkuu 2 litr kone, että osais vaatia hinnasta hyvitystä. Vai voisko olla joku muu mikä ääntelee vaikka kuulostaa tulevan venttiilikopan sisältä.
Ei mun xanttiani ainakaan tollai rallata, onko siis eroa xantun ja vitosen pannuilla. Kokemuksia tässä haluaisin kuulla vitosen omistajilta, tai muilta asiasta tietäviltä :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 21:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2644
Paikkakunta: Päijät-Häme
Eihän se ollut kuitenkin suuttimien tikitystä?



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 21:47 

Viestit: 208
aika yleinen vaiva ja koskee varsinkin 2L EW moottoria. Siinä koneessa on ollut paljon muitakin vikoja, joten suosittelen kiertämään sen kaukaa. Remonttirahaa on syytä varata n. 1500€ jos uusii ja korjaa kaiken yläkertaan liittyvän. Muita vikoja on lukuisat öljyvuodot ja sähköpuoli muutenkin, eivät kai nämä autot muuten niin halpoja olisi. Rämisevät pakosarjat kuuluvat myös kuvioon. Öljyvuotoja on ollut runsaasti kummassakin päässä konetta. Ne on yleensä "halpoja" muutaman satasen juttuja. Henk. koht. kierrän kyseisellä koneella varustetut autot kaukaa, enkä toivottavasti koskaan erehdy ostamaan mokomaa. Huolettomin ja vähävikaisin on mielestäni V6 bensa ja toisena tulee 2-litran HDI. Ehjiä ceevitosia on myynnissä kuitenkin aika paljon...kannattaa ostaa sellainen, huolellisen koeajon päätteeksi. OBD-testiä suosittelen ja KYLMÄ käynnin kuuntelua...hytkyttääkö vai ei. Epätasainen käynti kylmänä on yleistä, toiset sytyttää käteisvalon, toiset ei. Viat ovat kuitenkin melkein poikkeuksetta korjattavissa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 22:40 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
huoltomies kirjoitti:
aika yleinen vaiva ja koskee varsinkin 2L EW moottoria. Siinä koneessa on ollut paljon muitakin vikoja, joten suosittelen kiertämään sen kaukaa. Remonttirahaa on syytä varata n. 1500€ jos uusii ja korjaa kaiken yläkertaan liittyvän. Muita vikoja on lukuisat öljyvuodot ja sähköpuoli muutenkin, eivät kai nämä autot muuten niin halpoja olisi. Rämisevät pakosarjat kuuluvat myös kuvioon. Öljyvuotoja on ollut runsaasti kummassakin päässä konetta. Ne on yleensä "halpoja" muutaman satasen juttuja. Henk. koht. kierrän kyseisellä koneella varustetut autot kaukaa, enkä toivottavasti koskaan erehdy ostamaan mokomaa. Huolettomin ja vähävikaisin on mielestäni V6 bensa ja toisena tulee 2-litran HDI. Ehjiä ceevitosia on myynnissä kuitenkin aika paljon...kannattaa ostaa sellainen, huolellisen koeajon päätteeksi. OBD-testiä suosittelen ja KYLMÄ käynnin kuuntelua...hytkyttääkö vai ei. Epätasainen käynti kylmänä on yleistä, toiset sytyttää käteisvalon, toiset ei. Viat ovat kuitenkin melkein poikkeuksetta korjattavissa.


Hyviä vinkkejä kiitos, rek nr: perusteellahan saan citikalta selville moottorin tyypin ja voin sieltä myös kysellä lisä infoa, mutta vasta maanantaina on huoltopuoli taas auki :? - Jos vika olisi (kuten arvuuttelen) venttiilin nostimissa, niin eikös niiden uusimiseen pidä irroitta sylinterinkansi joka taas poikii lisää operaatiota esim remmin vaihdon samassa yhteydessä ja vesipumppu ym ym joten hintaa pitäisi kyseisestä autosta saada pudotettua melkoisesti eli 1500€ ainakin Mitä muita tapoja on selvittää tuo moottorin tyyppi rek otteesta se ei selviä, mutta onkohan konehuoneessa jokin tyyppikilpi josta asia selviäisi.


P-S Pystyyköhän esin A-D varaosamyymälä selvittämään koneen tyypin rek numerosta?


Viimeksi muokannut idefix päivämäärä 06.08.2010 22:48, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 22:45 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Kaapelimies kirjoitti:
Eihän se ollut kuitenkin suuttimien tikitystä?


En oikein usko, mutta varmahan en voi olla. Ääntäisikö viallisiset ruiskun suuttimet lähes venttilivian tavoin? Ja kyseessähän on 2 litr bensa kone jos en sitä maininnut aiemmin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 23:06 

Viestit: 208
moottorin koodi on RFN...löytyy valmistenumerosta. Vika voi olla nostimissa mutta myös venttiilit aiheuttavat ongelmia jäävät auki. Eivät tosin aiheuta ääntä vain huonoa käyntiä. Tulee nostinhommallekkin jonkin verran hintaa, jakopää menee siinäkin uusiksi, mutta kannattaa harkita mitä tekee, kokeileeko vain nostimia, vai tekeekö koko homman. Pieni miettimistauko on siinä vaiheessa paikallaan. Mutta voihan nostimet purkaa pois ja tarkastaa/vaihtaa kun joutuuhan ne joka tapauksessa irroittamaan eikä se ole paikallaan sen työläämpi tehdä, kuin pöydällä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 23:09 

Viestit: 208
EW moottorin suuttimet eivät paljoa pidä ääntä, joskus on pitänyt oikein mitata ovatko toiminnassa vai eivät...
alakerta siinä koneessa kyllä kestää, mutta muu onkin jäänyt vähän keskentekoiseksi...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 06.08.2010 23:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Ohivuotomittaus kylmänä kertoo mikä sylinteri ei pelaa. Siihen voisi vaihtaa patruunat jos haluaa halpaa korjausta yrittää. Jos e iauta tehdään kansiremppa, 1000-2000e


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 07.08.2010 10:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1590
Paikkakunta: Lappeenranta
idefix kirjoitti:
Mitä muita tapoja on selvittää tuo moottorin tyyppi rek otteesta se ei selviä

Kuten huoltomies tuossa mainitsikin, niin moottorin tyypin näkee valmistenumerosta. Sitikan valmistenumero alkaa VF7xxYYY, jossa tuo YYY on moottorin tunniste.



C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 07.08.2010 11:57 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Paikallinen A-D pystyi rek nr perusteella selvittämään moottorin tyypin ja vastaus oli aika tylyä, siis hinnat. Moottorin tyyppi on RFN (EW10J4) ELI 2 LITR 16 V jo pelkät venttiilin nostimet maksaisi yli 300 € ja jokainen voi tehdä itse päätelmät mitä muuta samassa yhteydessä uusitaan kun kone avataan. Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä, mutta kansi pois ja sitten ventiilt ehkä uusiksi 22 € kappale ja kaikki muu, huh huh. Tässä yhteydessä voin jo kertoa havittelemani auton myynti hinnan, 6700 € eli auto käsittääkseni pitäisi saada noin 4500€: lla Jos itselle kerran korjaa, niin ei silloin kannata pihistellä pikkuasioissa, eli hintaa remontille tulisi äkkiä 2500-3000 ekeä, kommentoikaa olkaa hyvät. Se olisi kyllä muuten hieno yksilö lähes kaikilla herkuilla mitä vitseen on aikanaan saanut mutta :o


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 07.08.2010 12:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Moottorihiomolle kansi, koneistavat venttiilit, ei tarvitse uusia.Venttiilivarrenkumit ja tiiviisteet + jakopään osat. Patruunat uudet siihen sylinteriin missä oli ohivuoto kylmänä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 07.08.2010 16:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
idefix kirjoitti:
Paikallinen A-D pystyi rek nr perusteella selvittämään moottorin tyypin ja vastaus oli aika tylyä, siis hinnat. Moottorin tyyppi on RFN (EW10J4) ELI 2 LITR 16 V jo pelkät venttiilin nostimet maksaisi yli 300 € ja jokainen voi tehdä itse päätelmät mitä muuta samassa yhteydessä uusitaan kun kone avataan. Korjatkaa jos olen ihan hakoteillä, mutta kansi pois ja sitten ventiilt ehkä uusiksi 22 € kappale ja kaikki muu, huh huh. Tässä yhteydessä voin jo kertoa havittelemani auton myynti hinnan, 6700 € eli auto käsittääkseni pitäisi saada noin 4500€: lla Jos itselle kerran korjaa, niin ei silloin kannata pihistellä pikkuasioissa, eli hintaa remontille tulisi äkkiä 2500-3000 begin_of_the_skype_highlighting              2500-3000      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              2500-3000      end_of_the_skype_highlighting ekeä, kommentoikaa olkaa hyvät. Se olisi kyllä muuten hieno yksilö lähes kaikilla herkuilla mitä vitseen on aikanaan saanut mutta :o


No mutta jos aikoo sijoittaa 7000e autoon niin eikö kannattaisi katsoa ehjä yksilö eikä totaaliremonttia vailla olevaa



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 07.08.2010 16:50 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Black van, olet ihan oikeassa siinä, että kannattaa hankkia ehjä yksilö. Mutta jos saisi hintaa pudotettua tai vaihtoehtoisesti myyjä hoitaisi korjauskustannukset niin yksilö olisi ostamisen arvoinen. Ja kun kone on yläpäästä kunnostettu, niin tietäisi ainakin (luulisisi) sitten kestävän parisataa thkm päästellä. Huoltomies aiemmin kirjoitti, että alakerta noissa on ihan kestävää kamaa ja koneen tyyppi ei ollutkaan se hänen mainitsema susihukka tyyppi joten jos hinta asettuu kohilleen 4000-4500 € ei liene paha ostos 2003 vm farkku vitosesta kaikilla herkuilla. Nettiautosta enkä keltaisesta porssistä löydä vastaavaa alle7000 €.

Eri asia mitä autoliike on asiasta mieltä :lol: mahtaako lähteä tohon hintaan?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 08.08.2010 10:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1590
Paikkakunta: Lappeenranta
idefix kirjoitti:
Huoltomies aiemmin kirjoitti, että alakerta noissa on ihan kestävää kamaa ja koneen tyyppi ei ollutkaan se hänen mainitsema susihukka tyyppi

Tuota, kyllä tässä oli siitä samaisesta kaksilitraisesta EW10-koneesta puhe koko ajan:
huoltomies kirjoitti:
moottorin koodi on RFN...löytyy valmistenumerosta.

idefix kirjoitti:
joten jos hinta asettuu kohilleen 4000-4500 € ei liene paha ostos 2003 vm farkku vitosesta kaikilla herkuilla. Nettiautosta enkä keltaisesta porssistä löydä vastaavaa alle7000 €.

No joo, se nyt on vähän miten sen ottaa. Tai riippuu ehkä noista varusteista, mitä tarkoittaa C5:n tapauksessa "kaikilla herkuilla", löytyykö sähköpenkit, ksenonvalot ja kattoluukku? Kaksialueilmastointi on ihan vakiokauraa suomalaisissa seevitosissa, mutta ei se Business Packikaan aikoinaan paljon maksanut (ESP, jalomuovilistat, tummentuva taustapeili, apparin sivupeili peruutusasennolla, jalkotilan valaistus ja mitähän kaikkea siinä tuli), eli ei nuokaan mitään kauhean harvinaisia varusteita ole. Pistetään tähän nyt hintaverrokiksi, että työkaveri sai vuosi sitten '04-mallisesta Breakista (2.0, automaatti, 100 tkm ajettu, Business Packilla) muistaakseni 9000 euroa, joka oli minusta ihan uskottava hinta tuollaiselle laitteelle.

Toki, jos saat tingittyä venaremontin kauppahintaan, niin ehkä se sitten voi olla ihan hyvä ratkaisu. Muista kysyä myös renkaiden kunto, jos molemmat ovat vaihtokunnossa, niin se on heti tonni lisää hintaa autolle. Minusta se on jo tuon hintaisessa autossa aika iso tekijä.



C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 08.08.2010 18:59 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Joo Tuisku, olet oikeassa ei tuosta yksilöstä mitä havittelin, niin siitä ei löydy kaikkea mainitsemaasi. Ois ollu vaan perskuleen nätti väri ja siisti sisältä, ikäisekseen vähän ajettu. Koska en oikein palstan sääntöjä tiedä, niin en viitsi laittaa linkkiä nettiautoon josta jokainen voi kyseisen kohteen löytää. En tiedä loukkaako se jotain sääntöjä jos täällä vinkkaa linkin johonkin tuotteesen. Sen verran voinen kait kertoa, että kyseessä on Pirkanmaalainen autoliike. Itse aion vetäytyä kaupan hieronnasta esiin tulleiden remonttikustannusten vuoksi.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 08.08.2010 19:15 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Nummela
idefix kirjoitti:
Joo Tuisku, olet oikeassa ei tuosta yksilöstä mitä havittelin, niin siitä ei löydy kaikkea mainitsemaasi. Ois ollu vaan perskuleen nätti väri ja siisti sisältä, ikäisekseen vähän ajettu. Koska en oikein palstan sääntöjä tiedä, niin en viitsi laittaa linkkiä nettiautoon josta jokainen voi kyseisen kohteen löytää. En tiedä loukkaako se jotain sääntöjä jos täällä vinkkaa linkin johonkin tuotteesen. Sen verran voinen kait kertoa, että kyseessä on Pirkanmaalainen autoliike. Itse aion vetäytyä kaupan hieronnasta esiin tulleiden remonttikustannusten vuoksi.


eihän linkittäminen tietääkseni riko palstan sääntöjä. http://www.nettiauto.com/citroen/c5/3055241
Nätti pelihän tuo on,harmi että on tuossa kunnossa



Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 09.08.2010 09:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1590
Paikkakunta: Lappeenranta
Näyttäisi olevan business packilla ja Webastolla varustettu, eli ne ovat periaatteessa "plussaa" normaalivarusteluun verrattuna. Mutta, vaikka tulee huoltokirja mukana, niin jakohihna on vaihdettu 20 tkm liian myöhään. Ja muutenkin, mikä on 90 tkm:n huolto? Ja seuraavaan huoltoväliin asti ollaankin ajeltu 25 tkm samoilla öljyillä, kun 20 olisi vaihtoväli. Ties vaikka siinä olisi syy nakuttamiseen...

Ehkä tosiaan parempi pysyä tuosta erossa, jos ei harrastepeliä halua itselleen. Toki, tämän varmaan moni sanoisi C5:stä muutenkin... ;)



C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 09.08.2010 14:10 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Heh heh juuri tuo pelihän se on :lol: Toivottavasti tällainen keskustelu autosta ei haittaa liikkeen myyntiä. En ainakaan yritä mustamaalata sen toimintaa. Olen todella kiinnostunut kohteesta ja soitinkin liikkeeseen, josta kerrottiin öljyn olleen ihan alarajassa ja se aiheutti kilinän joten eikö öljyn paine sitten riittänyt venttiilien nostimille? Öljynpainevalo ei ainakaan välkkynyt kun ajoin autoa, mutta onkohan liian vähäinen öljy mahdollisesti aiheuttanut vaurioita koneessa. Onkohan järkevää olettaa, että öljyä lisäämällä ongelmat poistuvat. Mitä sanoo arvoisa foorumin asiantuntia raati. Myyjä lupasi vaihdattaa öljyt autoon. Kaikin puolin siis reilun tuntuista kaupantekoa jopa renkaat lupasivat vaihdattaa, toki käytetyt mutta kuitenkin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 10.08.2010 07:33 

Viestit: 555
Paikkakunta: Lahti
idefix kirjoitti:
Joo Tuisku, olet oikeassa ei tuosta yksilöstä mitä havittelin, niin siitä ei löydy kaikkea mainitsemaasi. Ois ollu vaan perskuleen nätti väri ja siisti sisältä, ikäisekseen vähän ajettu. Koska en oikein palstan sääntöjä tiedä, niin en viitsi laittaa linkkiä nettiautoon josta jokainen voi kyseisen kohteen löytää. En tiedä loukkaako se jotain sääntöjä jos täällä vinkkaa linkin johonkin tuotteesen. Sen verran voinen kait kertoa, että kyseessä on Pirkanmaalainen autoliike. Itse aion vetäytyä kaupan hieronnasta esiin tulleiden remonttikustannusten vuoksi.


Väri on tosiaan hyvä, samanlainen möllöttää tuossa ikkunan alla. Mulla on erotuksena sisällä ruskea lattiamatto ja kojelaudan ja ovien alaosat yms muovit ovat myös ruskeaa. Ja koneena tuo parjattu... Oston jälkeen siitä korjailtiin mainittua pakosarjaa, muuten sen puolesta ok.

Ps. Tuosta yksilöstä on näköjään kadonnut toinen ajovalonpesimen suojalätkä jonnekin.



Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 10.08.2010 15:05 

Viestit: 284
Paikkakunta: Turku/Raisio
idefix kirjoitti:
Heh heh juuri tuo pelihän se on :lol: Toivottavasti tällainen keskustelu autosta ei haittaa liikkeen myyntiä. En ainakaan yritä mustamaalata sen toimintaa. Olen todella kiinnostunut kohteesta ja soitinkin liikkeeseen, josta kerrottiin öljyn olleen ihan alarajassa ja se aiheutti kilinän joten eikö öljyn paine sitten riittänyt venttiilien nostimille? Öljynpainevalo ei ainakaan välkkynyt kun ajoin autoa, mutta onkohan liian vähäinen öljy mahdollisesti aiheuttanut vaurioita koneessa. Onkohan järkevää olettaa, että öljyä lisäämällä ongelmat poistuvat. Mitä sanoo arvoisa foorumin asiantuntia raati. Myyjä lupasi vaihdattaa öljyt autoon. Kaikin puolin siis reilun tuntuista kaupantekoa jopa renkaat lupasivat vaihdattaa, toki käytetyt mutta kuitenkin.


heh lupaa vaihtaa uudet käytetyt renkaat :lol:

pienestä on kiinni kauppiaalla ellei edes pysty/viitsi hankkia uusia renkaita. itse olen aina saanut uudet renkaat jos alla olevista alkaa olemaan sakkorajoilla.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 10.08.2010 17:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
huoltomies kirjoitti:
Huolettomin ja vähävikaisin on mielestäni V6 bensa


... tämähän vaikuttaa hyvältä! ;)



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 10.08.2010 21:46 
Pertana sentään. Äkkiä pitää rouva houkutella myymään moitteettomasti ja turvallisesti jo monia armorikkaita vuosia häntä palvellut C5 pois. Jos moottori on oikeasti niin romu, kuin edellä on kerrottu, kohtaa suuri murhe.
Myös omani 2.2 bensapata on samaa kelvotonta sukua, joten rakas autoni joutuu myös paaliin.
Onneksi varoitus tuli ajoissa, koska muuten olisimme joutuneet ajamaan satojatuhansia kilometreja ja useita vuosia nykyisillä autoillamme!


   
 
 Viestin otsikko: Re: c 5 venttiilien nakutus
ViestiLähetetty: 11.08.2010 12:50 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
Natero kirjoitti:
Pertana sentään. Äkkiä pitää rouva houkutella myymään moitteettomasti ja turvallisesti jo monia armorikkaita vuosia häntä palvellut C5 pois. Jos moottori on oikeasti niin romu, kuin edellä on kerrottu, kohtaa suuri murhe.
Myös omani 2.2 bensapata on samaa kelvotonta sukua, joten rakas autoni joutuu myös paaliin.
Onneksi varoitus tuli ajoissa, koska muuten olisimme joutuneet ajamaan satojatuhansia kilometreja ja useita vuosia nykyisillä autoillamme!



Älä hyvä ihminen nyt hyviä vehkeiä hävitä. Tarjoa vaikka täällä myntiin tiedä vaikka syntyisi kaupat :mrgreen:

P-S Tuossa puheenaiheena olevassa yksilössä on ne ruskeat puuta muistuttavat "jalopuu"koristeet


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 23 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: