Tuo ameriikanihme ei suostunut vaimon käsittelyssä eilen käynnistymään.
Myöhään illalla lennolta palattuani saatoin vain todeta että akku jännite oli vain 11.3 V ja vain solenoidi naksui...
Yöllisen akun latauksen jälkeen hörähtikin käyntiin, mutta sitten tuli ihan deja vu olo... SIITÄKIN oli kadonnut tyhjäkäynti!!! Raaps raaps... pohdin jo pitääkö pyytää rovasti karkottamaan sen pirun joka meidän nurkissa häärii rikkoen autoja!!

Sitten tuli hämärä aavistus että joskus tuolla samalla koslalla olisi ollut sama tilanne, mutta eihän luupää mitään muista...
Onneksi löytyy hotline numero paikallisen merkkiliikkeen asentajalle, joka tuohon remppoja on tehnyt.
Sieltähän sitten löytyikin yksinkertainen ratkaisu saada tyhjäkäynti takas... "Pidä kierrokset jonkin aikaa 3000 rpm paikkeilla, kyllä se oppii".
Ja oppihan se! Nyt käy ja kukkuu taas ameriikanihme ja myrkyttää atmosfääriä.
Tarinan juoni: Samanikäisessä ameriikkalaisessa on näemmä hieno itseoppiva ohjausboksi joka säätää tyhjäkäynnin, joka sitten tietenkin akun tyhjennyttyä tyhjentää kaiken oppimansa...