Kooma kirjoitti:
Kyllä vakiokartoissakin sen verran liukumavaraa on, vaihteleehan imuilman lämpötila huomattavasti varsinkin täällä pohjolan perukoilla.
Joo nettipalstoja kun lueskelin, niin ymmärsin kanssa ettei tosta vakio-ecusta bensakartta ihan heti lopu kesken. Jostain syystä muistelin, että siinä ois tiukat toleranssit, mutta sehän olikin nimenomaan ahtopaineiden noston kanssa. Eipä tuossa nuo muutkaan palikat (lähinnä välijäähy) ole yli 1 barin paineille tehty ja se vakio bleederi lienee syy sille miksi meno tuntuu turbon kunnossa olessakin puutuvan selkeästi yli 5000 rpm:n. Pitää joka tapauksessa ensin irrottaa tuo vanha turbo ja katsoa mikä sieltä on mennyt. Jääköön projekti odottelemaan näillä näkymin kevättä ja inspiraatiota.
Pitää varmaan hankkia joku tylsempi nyky-sitikka tilalle. Kaippa esim. tommosella 2.0 C4 VTR:läa hetken paremman puutteessa ajelis, vaikkei se Activalle pärjää oikein millään osa-alueella (korkeintaan varusteiden määrässä). Tosin 156 Alfa on kiinnostanut pidemmän aikaa. Sit oliskin jo kaksi projektia
