Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Uudenvuoden kiitos
ViestiLähetetty: 31.12.2010 21:59 
Ei hitto, olen nyt seurannut patonkia ehkä n. 2-3 vuotta ja lisäksi lukenut vanhoja Citikka-lehtiä, ja olen saanut lukea ihan uskomattoman määrän tarinoita ja selviytymiskertomuksia sekä tekniikan taitajien selvityksiä ja neuvoja. Tämä on ollut ihan uskomattoman upeaa aikaa :D Täällä on aivan käsittämätön määrä osaamista, taitoa ja kekseliäisyyttä. Tietämykseni taso oli alussa -20, nyt se alkaa olla tasoa 0, ja eiköhän se tästä vielä nouse plussan puolelle, vaikka vielä tunnen olevani tietämätön hörhö. :) Lisäksi olen saanut paljon uusia samanhenkisiä tuttuja ja uskaltaisinko sanoa jopa ystäviä. On tämä patonki sekä osaavat ja tietävät patonkilaiset vaan upea juttu, kiitokset ihan kaikille! Myös ZX MK haluaa kiittää ;)

Viestin otsikko: Re: Uudenvuoden kiitos
ViestiLähetetty: 01.01.2011 14:37 

Sitä varten kaverit ovat että autetaan minkä pystytään kun tarvetta ilmenee eli ei se tiedon jakaminen varmaankaan tähän lopu. :D

Citroen C4 Cactus -14
Citroen Berlingo XTR -08
Harley-Davidson Softail Heritage -99
Poissa

ViestiLähetetty: 01.01.2011 20:44 

Juu, CX ja ohjaaja kiittävät myöskin !. Monta eri automerkkiä omistaneena /omistavana on todettava, että Sitruunapatonki on yksi parhaista.

Poissa

ViestiLähetetty: 02.01.2011 00:08 

Olen aivan samaa mieltä! Täältä on löytynyt avut moneen auto-ongelmaan ja joskus ihan muuhunkin :-o
Se tässä palstassa parasta onkin, että apuja löytyy vaikkei sitikasta puhuiskaa :-D!
Jatketaan taas yks vuos eteenpäin samaa hienoa meininkiä! Onnea vuodelle 2011 koko Patongille! :D

Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]