Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 08.01.2011 21:26 

Viestit: 5124
WRC C4:ssa on sama kone, pienillä viilailuilla saatu lisää tehoa :)
http://www.racecar-engineering.com/arti ... 4-wrc.html


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 09.01.2011 00:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
olli__o kirjoitti:
WRC C4:ssa on sama kone, pienillä viilailuilla saatu lisää tehoa :)
http://www.racecar-engineering.com/arti ... 4-wrc.html

Eli ei muuta kuin turbottamaan. Valmistajalta varmaan saa todistukset vähäpäästöisyydestä :lol:




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 09.01.2011 01:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2821

Profiili ICQ
Igor kirjoitti:
olli__o kirjoitti:
WRC C4:ssa on sama kone, pienillä viilailuilla saatu lisää tehoa :)
http://www.racecar-engineering.com/arti ... 4-wrc.html

Eli ei muuta kuin turbottamaan. Valmistajalta varmaan saa todistukset vähäpäästöisyydestä :lol:


Juu Juu :mrgreen:
Nyt alkaa jopo keilimaan jo liikaa tuon virittämisen suhteen :D
Laitetaas lisää vettä myllyyn, miksi virittää Citikkaa kun jos noita tehoja kaipaa saa Saksasta audia, bemaria ja mersua isoilla koneilla ja tehoilla muutamalla tonnilla :geek:
Ja lähempää ihan tuosta kehä III lähistöltä eli Tallinnasta.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 09.01.2011 09:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Hejuni kirjoitti:
Näin näyttäisi olevan, no jospa sitä sitten joutuu luopumaan juuri huolletusta xantiasta... :/
No, huoltoa siihen joutuisi tekemään säännöllisesti kuten siihen seuraavaankin Xantiaan ja kivaahan se on, jos kerran virittämisestäkin tykkää.

Mikäs muuten aiheuttaa tuon 1.8 16V:n viritystarpeen? Kovasti raskaan kärryn vetoa vai vuoristoajoa kenties? :?:



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 09.01.2011 09:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
HOTHeaDFIN1 kirjoitti:
Igor kirjoitti:
olli__o kirjoitti:
WRC C4:ssa on sama kone, pienillä viilailuilla saatu lisää tehoa :)
http://www.racecar-engineering.com/arti ... 4-wrc.html

Eli ei muuta kuin turbottamaan. Valmistajalta varmaan saa todistukset vähäpäästöisyydestä :lol:


Juu Juu :mrgreen:
Nyt alkaa jopo keilimaan jo liikaa tuon virittämisen suhteen :D
Laitetaas lisää vettä myllyyn, miksi virittää Citikkaa kun jos noita tehoja kaipaa saa Saksasta audia, bemaria ja mersua isoilla koneilla ja tehoilla muutamalla tonnilla :geek:
Ja lähempää ihan tuosta kehä III lähistöltä eli Tallinnasta.

Jos ei kato halua jousia, vaan jousituksen. ;)




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 09.01.2011 09:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
laakeri kirjoitti:
Mikäs muuten aiheuttaa tuon 1.8 16V:n viritystarpeen? Kovasti raskaan kärryn vetoa vai vuoristoajoa kenties? :?:

Onhan se lisäteho mukavuus- ja turvallisuusvaruste :mrgreen:




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 09.01.2011 19:07 

Viestit: 923
Paikkakunta: Etelä-Savo
No ainakin minä olen tunnustanut itselleni tykkäväni kovasti tehosta ja kovasta kulusta. Siksi en ole Juuson turbo CX tarjoiluun tarttunut, pelosta. Ami riittäköön toistaiseksi.



Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 09.01.2011 22:12 

Viestit: 21
laakeri kirjoitti:
Hejuni kirjoitti:
Näin näyttäisi olevan, no jospa sitä sitten joutuu luopumaan juuri huolletusta xantiasta... :/
No, huoltoa siihen joutuisi tekemään säännöllisesti kuten siihen seuraavaankin Xantiaan ja kivaahan se on, jos kerran virittämisestäkin tykkää.

Mikäs muuten aiheuttaa tuon 1.8 16V:n viritystarpeen? Kovasti raskaan kärryn vetoa vai vuoristoajoa kenties? :?:



joo, pohojanmaan lakeuksilla tarvitaan mäennousukykyä :lol: Enempi vain tuota tehoa tarvii kun on aina ollut jonkinmoista viritystä moposta lähtien (pyöreällä viilalla kantta viilaten).


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viritystä
ViestiLähetetty: 10.01.2011 06:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 866
Paikkakunta: Janakkala
RPekka kirjoitti:
... ja siirtyy oikeisiin moottoreihin, dieselmoottoreihin. Xantioita kun on vielä autotallivirittäjälle suosiollisella jakajapumpulla.

Tästä otetaankin vinkkejä vastaan. Kyllä tuo Jumper yksinään kulkee noinkin, mutta vaunu perässä haistaa mäet jo ennen kuin niitä itse näkee... :evil:



Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Clio TCe 90 Dynamique '13
207 1.6 16V '07
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: jusse ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: