Laitan tähän jatkoksi kuvia Malagassa sijaitsevasta automuseosta, joka on yksi Euroopan upeimpia. Museon autot omistaa portugalilainen Magalhaes, joka ei saanut kotimaataan ymmärtämään kokoelman arvoa.
Malaga on Helsingin kokoinen n. 3000 vuotta vanha kaupunki. Malaga ja Citroen yhdistyvät siinä että Malaga on taidemaalari Picasson synnyinkaupunki.
Museossa oli näytillä kaikenlaista rekvisiittaa, jotka oli taiteiltu auton osista, kuten tämä

tässä ranskalainen Delage v 1912

tässä on mukava nuoren parin matkustaa eikä anoppikaan liioin ole haitaksi, merkkiä en muista


tässä toinen museon Sitikoista

näyttelyn kallein auto oli tämä Mercedes v. 1937 v8 mekaanisella ahtimella

tässä hauska ja edistyksellinen muna-auto, mikä merkki?

espanjalaisten ylpeys; Hispano Suiza v. 1920

tämä auto on joskus aikoinaankin ollut näin värikäs, Unic, ranska v 1920

on sitä rohkeaa muotoilua harrastanut Renaultkin v. 1932


Tsekkiläinen Tatra v. 1947 on ollut myös aikaansa edellä muotoilussa


tässä taas ranskalaista innovaatiota, Helicron 2 v. 1932
maskin takaa kurkistaa varmaankin tuleva sitikan GS:n kone?


Ds-caprio edusti tyylikkäästi toisena Citroenina merkkiä

Belgiassakin on ollut useita omia automerkkejä, tämä on asetehtaanakin tunnetun FN:n tekele v. 1924

lisää ranskiksia, Talbot v.1936

tässä Panhard & Lavassor v 1937

jenkkirautoja oli myös runsaasti esillä

tämä Rolssi oli koristeltu "timantein"

ennen oli autoissa hienoja koristeita nokalla


nykyään ne ovat tällaisia



tuninki osastolla oli myös upeita esityksiä

eikä auton moottorinkaan tarvitse olla ruma, upeita maalauksia kymmenessä moottorissa

Koska täällä Patongissa on myös kauniimpaa sukupuolta edustettuna, niin heille tässä pari kuvaa automuseon yhteydessä olevasta hattumuseosta


Tässä pintaraapaisua museon helmistä. Autot oli entisöity taitavasti, maalipinta ja verhoilu oli ehkä parempilaatuista kuin uutena.