Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: 1.8 16V Xantian kulutus
ViestiLähetetty: 22.03.2011 09:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Mun eka xanttu oli ykköskoppainen juuri tällä samaisella myllyllä. Kulutuslukemat on jossain vihkossa tallella, enimillään ajoin yli 1000km yhdellä tankkauksella!



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1.8 16V Xantian kulutus
ViestiLähetetty: 22.03.2011 09:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Täältä ja vertailukohteita mukaan. Emännän Xantiasta (2.0 16V Break) tuli justiinsa edellisen tankillisen kulutus katseltua ja oli 7,7 l/100 km. Ajo on ollut sekalaista ja tuossa kasin tienoilla sillä on muistaakseni pyöritty nyt yleensäkin. Omani (1.8 16V Break) vei ainakin viime kesänä jonkin verran vähemmän soppaa kuin tuo emännän voimamoottorinen.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1.8 16V Xantian kulutus
ViestiLähetetty: 22.03.2011 14:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
idefix kirjoitti:
Kyllä mun täytyy tunnustaa, että, xantiani kuluttaa maantieajossakin sellaiset 8-9 litr/ 100 km eikä siinä mitään ole pielessä. En vaan jaksa kaunistella lukuja.

Heh... mun xanttu vie kans maantieajossa ton verran, eikä siinäkään ole mitään pielessä 8-)




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 1.8 16V Xantian kulutus
ViestiLähetetty: 22.03.2011 22:24 

Viestit: 203
Paikkakunta: Asuinpaikka ja ammatti sama
Aikanaan omistin Sierran 2.0i:n vm.92. Seurasin polttoaineen kulutusta kompuutterin avulla. Pikkuhiljaa talvikulutus kasvoi n.10l:a valtavaan 20l/100km, kaupunkiajossa. Syytä asiaan tutkittiin ahkerasti, ja syyllinen löytyi lopulta umpinokisesta lambda-anturista. Kivenkovat venttiilinvarsien tiivisteet päästivät öljyä jossain vaiheessa poistoon niin paljon että anturi nokentui. Autolla ei ajettu paljoakaan pitkää ajoa, joten ilmeisesti pakopuoli ei päässyt polttamaan nokiaan pois.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Larsanjus ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: