Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Apua,BX.n hankintaan,menkö Saksaan.
ViestiLähetetty: 09.07.2011 19:05 

Itselleni halajan.
BX.vm-87-93, 19 GTi,automaatti vaihteinen,ilmastointi,kattoluukku,vakionopeuden säädin,Aps,kaikki alkuperäs asennettuna,aj.alle 250tkm,kaikki muut värit käy paitsi ei valkoinen ,saa ola pientä laittoa jopa ruostetta kohtuullisesti,mistäpäin EU.ta löydän,auttakee hinta alle tonnin.
Suomestakin saatta löytyä,kun joutas luuhailee.aika menee noitten romujen kanssa.
Jos jollakin tarjota tarjoa,nyt kokeillan..
Tarjoukset vain tänne julkisesti,(jälkipuheiden vällättämiseksi),tässä ei ole tarkoitus romoroida.(tapio romo)... :lol:

Poissa

Viestin otsikko: Re: Apua,BX.n hankintaan,menkö Saksaan.
ViestiLähetetty: 09.07.2011 19:27 

Taitaa olla toi tonni liian vähä, ja tarjonta olematon, Mibile de.ssä on yksi GTI hintaa 3500 euroa.

Oli muuten kiva katsoa esim 92 mallinen break, hintaa 1250 euroa. kunhan ei toi minun ja tapsan entinen bx menis ulkomaille.

No sen verta otin sieltä opiksi että enää ei minun beksi lähde 370 eurolla, vaan nyt hintaa on 750 euroa :D Ei kukaan ennättänyt
puoliilmaiseksi beksiä pois hakemaan. Kun leimaan sen niin hinta onkin sitten tasan tonni.

Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 20:04 

Oldis kirjoitti:
Taitaa olla toi tonni liian vähä, ja tarjonta olematon, Mibile de.ssä on yksi GTI hintaa 3500 euroa.

Oli muuten kiva katsoa esim 92 mallinen break, hintaa 1250 euroa. kunhan ei toi minun ja tapsan entinen bx menis ulkomaille.

No sen verta otin sieltä opiksi että enää ei minun beksi lähde 370 eurolla, vaan nyt hintaa on 750 euroa :D Ei kukaan ennättänyt
puoliilmaiseksi beksiä pois hakemaan. Kun leimaan sen niin hinta onkin sitten tasan tonni.

No,nii,joko Sinäkin ymmärrät minkä aarten sai halavalla,tuo takaisin saat minkä maksoit ja ne 300e.n uudet osat mukana..
Tere tulemas,kahvepannu kuumana.. ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 20:47 

Pakko sanoo, että jos mulla olis Tapsan alkup. kuvauksen mukainen HYVÄ Beksi, en kyllä alle 1500€ luopuis. 8-)

Dee Schneider ja Tepsu
Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 20:48 
Käyttäjän avatar

Näin on, hyvien beksien hinnat on nousussa. Ranskassakin pyydetään hyvistä yli 5t€

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 20:57 

[quote="BXboy89"]Pakko sanoo, että jos mulla olis Tapsan alkup. kuvauksen mukainen HYVÄ Beksi, en kyllä alle 1500€ luopuis. 8-)[/quote
Ostatko tiedossa on.. ja suomessa alle 150 kympin,euron..:?:

Viimeksi muokannut Tapsa 63 päivämäärä 09.07.2011 20:59, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 20:58 

No en todellakaan. ;)

Dee Schneider ja Tepsu
Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 21:03 

BXboy89 kirjoitti:
No en todellakaan. ;)
Katsoit otsikon ,apua haetaan,et osta et myy.. :)
Kiitos kuinkin ,hyvä että on kommentia..

Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 21:46 
Käyttäjän avatar

Tapsa 61 kirjoitti:
Itselleni halajan.
BX.vm-87-93, 19 GTi,automaatti vaihteinen,ilmastointi,kattoluukku,vakionopeuden säädin,Aps,kaikki alkuperäs asennettuna,aj.alle 250tkm,kaikki muut värit käy paitsi ei valkoinen ,saa ola pientä laittoa jopa ruostetta kohtuullisesti,mistäpäin EU.ta löydän,auttakee hinta alle tonnin.
Suomestakin saatta löytyä,kun joutas luuhailee.aika menee noitten romujen kanssa.
Jos jollakin tarjota tarjoa,nyt kokeillan..
Tarjoukset vain tänne julkisesti,(jälkipuheiden vällättämiseksi),tässä ei ole tarkoitus romoroida.(tapio romo)... :lol:

Tuollaistako se Tapsa nyt halajaa :?

Eihän noita tuolla varustelistalla ole Suomessa kuin yksi, ja siinä on vielä em. varusteiden lisäksi orkkis-aluvanteet. 8-)

Tämä huippuvarusteinen beksi on asettunut jo pukeille odottamaan aikaa tulevaa Pönttövuoren tunnelin länsipuolelle Savosta katsottuna ;)

Luxus-Beksien hinta kipuaa kiihtyvällä vauhdilla ylöspäin samaa tahtia kuin olemassa olevat yksilöt katoavat Kuusakosken pohjattomaan krematorioon.
Koska minulla on jo yksi automaatti-beksi, tosin vain trs-varusteilla, voisin tämän Suomen Parhaiten Varustellun myydä Hyvään Kotiin hintaan 1500€. Pieni kotitalousvähennys voidaan myöntää beksiä lievästi vaivaavan korroosion taltuttamisen aiheuttamien kulujen kompensoimiseksi.

Jos joku tämän équipements glorieuse Beksin minulta nyt hakisi pois, tulisin loppuelämäni luopumistani katumaan. :oops:
Pihaan on kuitenkin kertynyt monia projekteja jotka vaativat aikansa, ja kun minulle edelleen jää yksi huolella vaalittu, hyväkuntoinen automaatti-beksi, on tämä tarjous nyt julkisesti laitettava nähtäville.

Jos itse ennätän ottaa tämän Varustellun Beksin käsittelyyn ja laittaa kuntoon, ei tämä enää ole myytävänä 8-)

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

ViestiLähetetty: 10.07.2011 09:53 

Enskere,jos on kova liikenne tontille ostajista soita tulen makkaran myyntiin.. :lol:

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 10 viestiä ]