Noniin, eli nyt sain pestyä tuon ohjausvaihteen ja samalla vähän muutakin moottoritilaa. Selvisi siis vuotokohta, juurikin rattiakselin alapäässä, jossa se menee ohjausvaihteen sisään, eli stefa on päässyt hieman huonoon kuntoon..? Helpoinko nyt olisi vain hankkia ehjä koko hammastanko/ohjausvaihde ja vaihtaa se? Mitä kaikkea saa purkaa, apurunkoa tms tarvitseeko irrottaa? Tuli myös huomattua että etutolppien yläpäät vaikuttaa aika kärsineiltä, kannattaisikohan nekin vaihtaa samalla (ovatko kuinka kalliita)? Kuskinpuolen vetarin suojakumikin oli revennyt sekä pyöränlaakerissa tms tuntuu hieman väljää pyörää ravistellessa...

Tuossa paikkoja puhdistaessa irroitin LHM säiliötä sun muuta jotta pääsin kunnolla näkemään tuonne, kasattuani auton alkoi paineenvaraajakin ilmeisesti toimia oikein, pysyy auto ajoasennossa monta tuntia sammutuksen jälkeen ja pumppukin käy normaaliin tahtiin, jokin tukos varmaan oli jossain?
