|
Kirjoittaja |
Viesti |
Teuski
|
Viestin otsikko: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 14:47 |
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
|
Tällainen sattui silmään, aika osuva juttu http://www.ksml.fi/teemat/autot/autotal ... sinun-silmääsi-miellyttää/700835 kärsikää foorumisoftan kankeudesta kun ei hyväksy ääkkösiä linkkeihin 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 15:00 |
Viestit: 874 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
|
|
|
 |
Jankos
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 15:45 |
Viestit: 1229 Paikkakunta: Jokioinen
|
Olishan tuo ds4 kuvakin voitu ottaa vähän järjellisemmästä kulmasta. Livenä kuitenkin ihan kiva kun katsoo normaalista kulmasta...
Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 17:00 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Jankos kirjoitti: Olishan tuo ds4 kuvakin voitu ottaa vähän järjellisemmästä kulmasta. Näyttääkö se hyvältä esimerkiksi suoraan alhaalta- tai ylhäältäpäin kuvattuna? Muutenhan tuo on kyllä varsin karmeannäköinen ilmestys. Rumuutta kruunaamassa ovat suunnittelijalta unohtuneet takaovien kahvat. 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 17:22 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Uus DS on saatu näyttämään kuvassa ihan yhtä hirveeltä kuin BMW:n merikilpikonna eli olikohan se M6 tai jotain. Kuvakulma ja väri yhdessä tekee synkän näyn. Eihän uusi DS ole lainkaan hirveä ja jopa iloisesti poikkea valtavirrasta vaikka ei se oikeasti ole mikään virtaviivaisen näköinen.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 17:24 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Samoja muoviklönttejä jo useamman vuoden ajan tullut kaikkien tehtaiden hihnalta. Jos keulamerkit poistaa niin ei ole mitään eroa ulkonäössä kilpailijan tuotteeseen...toisinaan toivoisin, ettei sitikoissa olisi uljasta keulamerkkiä, niin ei harmittaisi nähdessä tämä massatuotanto niin paljon.
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 17:31 |
Viestit: 2155 Paikkakunta: Kerava
|
BMW X6 ja osuit asian ytimeen  Sen suunnittelija sai kenkää bemarilta, ei varmaan ylläri? Siirtyi varmaan citikalle suunnittelemaan ds nelkkua  Tuo ds4 poikkeaa valtavirrasta....ööööö.....niin millä tavalla? Karmea kippo!! Kun katselee esim A7 audin sportpack mallia, niin kyllähän muotoilua voi nykypäivänäkin harrastaa, siihen ei vain löydy uskallusta
|
|
|
|
 |
zX-files
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 18:08 |
Viestit: 2929 Paikkakunta: Varsinainen Suomi
|
Se että takaovien kahvat ei loista kilometrin päähän on hyvä kikka saada neli-/viisiovinen auto näyttämään coupemaisemmalta Itse hämmästytti tuossa DS-nelosessa "mietous", eli kun sen näki uuden C-nelkun vierellä niin sai kyllä kaksi kertaa kurkata merkeistä kumpi on kampi. Ei lainkaan yhtä eri tavalla profiloitu pari kuin kolmoset.
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 20:16 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Teuski kirjoitti: kärsikää foorumisoftan kankeudesta kun ei hyväksy ääkkösiä linkkeihin  ...eikun kärsikää laiskoista toimittajista, jotka kirjoittavat standardinvastaisia URLeja.
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
vibes
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 21:49 |
Viestit: 1073 Paikkakunta: Turku
|
Mulla kävi toissapäivänä jännästi kun piti käyä hakemassa koiralle nappuloita elukkalääkäristä. Näin sivultapäin auton takavalon parkkirivistössä ja tunnistin sen uudeksi C4:ksi. No ei ihan osunu, oli farkkumallin Audi A6 
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 07.09.2011 23:59 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
"Tuo ds4 poikkeaa valtavirrasta....ööööö.....niin millä tavalla? Karmea kippo!! "
No kuule Esa, osuit asian ytimeen. Koitin olla neutraali kommentoidessani koska DS:n uuden tulemisen mainoslause: "ei kahta samanlaista" on herkullinen. Auto voidaan tarkalla tilastoinnilla valmistaa niin että duplikaattia maailmassa ei ole. Tehtiinkö DS;n myös niin? Sen haluaisin tietää ja varmuudella en vastausta saa. Oikeaa siis, koskaan? VAi ymmärsinkö joskus jotain väärin?
Ja ok, omasta mielestäni DS on nolla.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 08.09.2011 18:37 |
Viestit: 2201 Paikkakunta: Laukaa
|
Keskisuomalaisen toimittaja tutustui omistajan johdolla tarkemmin tämän -57 DS:n saloihin, tässä linkki videoon: http://www.ksml.fi/video-kuva/videot/ci ... lta/701177
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 08.09.2011 19:40 |
Viestit: 3655
|
eskere kirjoitti: Olin jo antamassa tälle 5 tähteä kun tajusin että ei täällä voikaan antaa tähtiä... 
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 09.09.2011 09:04 |
Viestit: 2000 Paikkakunta: JKL
|
Nyt tämä DS-juttu oli sitten aamun lehdessäkin (Keskisuomalainen)
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
JarnoF
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 09.09.2011 09:08 |
Viestit: 118
|
2cvkimmo kirjoitti: ...eikun kärsikää laiskoista toimittajista, jotka kirjoittavat standardinvastaisia URLeja. Ääkköset kuuluvat nykyään standardiin. 
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: "50 vuotta autosuunnittelua, mutta voivoi" Lähetetty: 09.09.2011 18:14 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
JarnoF kirjoitti: Ääkköset kuuluvat nykyään standardiin.  Joojoo, mutta nekin pitää osata esittää oikein. http://www.permadi.com/tutorial/urlEncoding/
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
|
|