Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ymmärtääkö ympäristö harrastuksesi?
ViestiLähetetty: 10.10.2011 21:16 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Tuli tuossa mieleen kysymys, miten patonkilaisten harrastus saa ymmärrystä?
Itse olen ollut huomaavinani, että osaa naapureista se ,että autoja on piha "täynnä" ei haittaa. Osalle se on taas asia jota ei voi ymmärtää, ja nykyään tervehtiminen ei ole asia joka tulee kysymykseen :lol:
Vaimon kanssa kun juttelin asiasta vierähti kivi pois sydämmeltä, hän vastasi seuraavasti:" Alkaa noihin sun aarteisiin tottua ja ei mua haittaa ne tuossa pihassa"
Naapureillakin on muutama Citikka, ehkä ne ymmärtää senkin kautta. 8-)

Mites muualla? Onko tulehtuneita välejä naapureihin vai saako tämä hulluus ymmärrystä?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Ymmärtääkö ympäristö harrastuksesi?
ViestiLähetetty: 10.10.2011 23:14 
Käyttäjän avatar

Naapuri 400 metrin päästä (entinen) koitti valittaa että pihassani on raato. Höh, lähempänä häntä oli F*** transit ja lautaa ja kasaa multaa ja jopa Zastava koska lähin naapuri oli L&T:llä töissä.

Tässä mun viherrys, 7 l sadalla mutta kohta jo 3 l sadalla. Tämmöisä nämä vanhat V8 32 valve Cadillacid ovat :lol:

Huom, videossa nopeusmittarin isot numerot ovat mailileja eli 95 km/h > 130 km/h noin 3.5 s, mahtavaa mutta ei tylsää ja melkein vihreää.

http://s638.photobucket.com/albums/uu10 ... 011607.mp4

Juu, myönnetään että INSTANT mittari vasemmalla käy isoilla lukemilla mutta silti ka on tänään 10.6.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 11.10.2011 08:28 
Käyttäjän avatar

Suurin osa ymmärtää.
Joskus on joku tehnyt tyhmiä kysymyksiä, ja saanut viisaita vastauksia. :lol:

Nyt täytyy ihan katsoa luettelosta, ettei syyllisty vihapuheisiin ja rasismiin, että millä nimellä näitä..näitä ;)
No niin tulihan se sallittu ilmaisu, eli eräänä iltana Romaani soitti ovikelloa ja kysyi, että joutaako sulta joku auto, kun Sulla on noita niin paljon? ;)
Ei jouda, enkä edes myy, sanoin.
Hän sanoi, että eikö edes joku romu?
Minä sanoin siihen että, tässä pihassa kaikki on Sitikoita ja romuliikkeessä on romuja. ;)
Lähtiessään vielä haikeana tokaisi, että on Sulla niitä paljon. :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 11.10.2011 08:32 

Toinen rajanaapureista, vanha ilkeä ukko, varmaan mielellään valittaisi, mutta se ei voi, koska sen oma piha on NIIN kamala. Saattaa se joskus tuijottaa meidän pihaan, mutta kun sen oma piha on IHAN TÄYNNÄ lavapinoja, joista se on jo saanut huomautuksen ja purkukehotuksen, se ei vaan voi valittaa meidän vanhoista autoista. Yritti se tosin kitistä meidän autoteltasta. Ehkä sellaisen, joka kehuu vaihtavansa japsiautoaan niin usein ettei tarvi koskaan mennä katsastukseen, on vaikea sietää meidän romukokoelmaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 11.10.2011 18:01 
Säälinsekaista ymmärrystä olen osakseni saanut.

ViestiLähetetty: 11.10.2011 19:37 
Käyttäjän avatar

Kun olen ACRY:n tapaamisissa käynyt, sanon aina meneväni vertaistukiryhmän tapaamiseen. Sillä saa paljon anteeksi. :lol:

BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
Poissa

ViestiLähetetty: 13.10.2011 17:23 
Käyttäjän avatar

Porukoitten pihassa tällä hetkellä majailee pari raatoa. Onneksi naapurit ei näe pihalle mistään suunnasta ja romut kuuluu asiaan maalla. Tosin ne raadot on vain pieni osa kokoelmaa, mikä pitäisi Kuusakoskelle luovuttaa. Onhan sitä tavarata kertynyt vuosien saatossa maatilan koneista sun muista osista. Ei vaan ole kerennyt vielä siivota niitä kaikkia pois. En ole tarkemmin tiedustellut mielipidettä raadoista, mutta kun lupaa tiedustelin niiden sijoittamisesta niin ei poikkinaista sanaa sanottu.

Täällä kaupungissa naapuri tuli eilen ystävällisesti kyselemään, että tarviikos hänen siirtää oma autonsa viereisestä ruudusta pois, kun vaihettiin jarrupaloja...

"Normaalia, mutta ei tämän ikäiselle..."
Onko millään enää mitään väliä?
Poissa

ViestiLähetetty: 13.10.2011 19:44 
Käyttäjän avatar

Jehudi kirjoitti:
Täällä kaupungissa naapuri tuli eilen ystävällisesti kyselemään, että tarviikos hänen siirtää oma autonsa viereisestä ruudusta pois, kun vaihettiin jarrupaloja...
On muuten King-putkitunkki hyvä vasara, muuhun siitä ei sitten olekkaan. :mrgreen: Oli hieman tiukassa se satulan tappi ja työkalut vähissä, kun tuli vaihtotarve yllättäen. Jos joku näkee Xantian etujarrupalan kitkapinnan välillä Lappeenranta-Taipalsaari, niin saa pitää, emme kaipaa palautuksena.

VW Passat B7
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ]