bluesoul kirjoitti:
Löytyiskö noille kytkinakselin ja vetarien tiivisteille tiedot jostaki,ettei tarvi mallin kanssa lähteä stefoja hakemaan?
Kyllä ne ovat marmoritiskiltä aina osanneet oikeat vetarien stefat myydä. Kunnollisia ei taida muualta saada, vaikka ne alkuperäisetkin taitavat olla nykyään huonompia kuin ennen...

Kampuran stefan mitta taitaa löytyä Servicestä (sieltä voi vetarien stefojenkin mitat löytyä) tai Motonetin kataloogista, Motonetista taitaa Payeniä saadakin?
bluesoul kirjoitti:
P.S.mitä muuta kannattais vaihtaa samalla?
Tietenkin uudet Yacco BVX R 500 -vaihteistoöljyt laatikkoon. Itse olen vaihdellut kytkinvaijerinkin aina kytkinrempan yhteydessä, kun näppärästi menee samalla. Vaihdevivuston nivelet kannattaa rasvata toki ja jos ovat kovin väljiä, niin uusii samalla sitten ne tangot. Apukuskinpuolen vetoakselin tukilaakeri kannattaa myös tarkastaa samalla, kun se on irti. Tuskinpa vetoniveletkään rasvauksesta pahastuvat. Ja vitosen mutteritarkistushan menisi varmaan samalla myös näppärästi...
eskere kirjoitti:
Laita kuparitahnaa kytkinakselin booreihin ja kytkinakselin holkin pinnalle, jotta painelaakeri ja kytkinlevy pääsee liikkumaan sivusuunnassa herkästi.
Älä laita! Laita sitä rasvaa, mikä tulee siinä (Sachsin) kytkinsarjan mukana pienessä pussissa. Se on tarkoitettu siihen.
Ne kytkinvivun päät kannattaa tosiaan jollain rasvata myös.