Haku löysi 7860 tulosta

Kirjoittaja Teuski
07.06.2026 15:06
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C4 -06 sähköongelma
Vastaukset: 1
Luettu: 916

Re: C4 -06 sähköongelma

Vahva veikkaus BSM-vialle.
Kirjoittaja Teuski
04.06.2026 09:35
Keskustelualue: Muut merkit
Aihe: Ssshhh... salaisuus...
Vastaukset: 50
Luettu: 77927

Re: Ssshhh... salaisuus...


'70 Ford Cortina MK2, '77 Ford Escort MK2 estate... ja kesällä kaupaksi meni '80 Honda Accord.

Voortit on ihan jees kunhan ovat Made in England ;)

Ympyrä sulkeutuu, pääsiäisen korvilla lukittiin syksystä asti hierottu vaihtokauppa jossa mulle päätyi pitkään seissyt Anglia ja vielä pitempään ...
Kirjoittaja Teuski
03.06.2026 13:53
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C4
Vastaukset: 4
Luettu: 5857

Re: C4

Mulla oli hetken 112 diesel. Ihan laadukkaan tuntuinen auto, mutta oli persoonattomin, hajuttomin ja mauttomin Sitikka koskaan ja lisäksi vaikea myydä kun sellaista ei ihan oikeasti kukaan halua.
Kirjoittaja Teuski
03.06.2026 07:27
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Vastaukset: 23
Luettu: 26122

Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys

Aluksi oli ongelmia, kut ei toiminut kuin sattunaisesti. Syyksi paljastui, että mun suosikit osoitti vanhan foorumin "aktiiviset viestiketjut"-sivulle. Olen yleensä selaillut aina tuota kautta ja meinasinkin jo toivoa ominaisuutta takaisin, mutta sitten löysin sen pikalinkeistä.

eli;
https://www ...
Kirjoittaja Teuski
20.05.2026 21:21
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Al-4 rele
Vastaukset: 10
Luettu: 1669

Re: Al-4 rele

Ja siinä kytkimessä on kahdet kärjet; vaikka jarruvalot toimisikin hienosti niin parkkilukon avaus voi takkuilla.
Kirjoittaja Teuski
17.05.2026 10:26
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Ruosteen poistoaine
Vastaukset: 2
Luettu: 917

Re: Ruosteen poistoaine

Ja mikäköhän aine on kyseessä? Mainosten lähtökohtaiseen luotettavuuden arviointii auttaa, kun miettii vähän missä mediassa mainos näkyy ja mikä taho mainostaa :lol:

Fosforihappo, esim. Annitrol nätisti "tappaa" ruosteen ja muuttaa sen mustaksi.
Sitruunahapossa liottamalla lähtee, lämmin vesi ...
Kirjoittaja Teuski
15.05.2026 09:57
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
Vastaukset: 544
Luettu: 218130

Re: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!

Jr- kirjoitti:
pvalila kirjoitti:Ei minua MuskMobiili kiinnosta, koska rahat menevät suoraan natsikassaan.
Oletko muuten terve?
Tuosta nyt tiedä mutta alkava dementia taitaa vaivata :lol: ;)
Kirjoittaja Teuski
11.05.2026 11:22
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari
Vastaukset: 5
Luettu: 1027

Re: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari

Vissiin #7 on mittarille ?

Kuva
Kirjoittaja Teuski
10.05.2026 19:54
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Urea probleema
Vastaukset: 8
Luettu: 1486

Re: Urea probleema

Et sitten lisännyt adblueta?

Ihmekös tuo jos herjaa edelleen...
Kirjoittaja Teuski
06.05.2026 07:26
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: Kuljettajan turvavyö
Vastaukset: 7
Luettu: 1995

Re: Kuljettajan turvavyö

eikös noissa ole kiristin kelassa, tekivätkö siis vanhaan kelaan uuden vyön?
Kirjoittaja Teuski
28.04.2026 10:56
Keskustelualue: Myydään
Aihe: M: Sitikoiden uusia osia
Vastaukset: 1
Luettu: 1036

Re: M: Sitikoiden uusia osia

Kiesus että sai taistella viestin kanssa. Ensin antoi jotain saksankielistä herjaa ja pikku muokkailulla alkoi herjaamaan liiasta linkkien määrästä :roll:
Näköjään vain 10 linkkiä voi olla viestissä, myös webbiosoitteet lasketaan vaikka niistä ei tekisikään linkkejä.
Kirjoittaja Teuski
28.04.2026 10:52
Keskustelualue: Myydään
Aihe: M: Sitikoiden uusia osia
Vastaukset: 1
Luettu: 1036

M: Sitikoiden uusia osia

Tallin siivousta, uusia osia. Numerot osissa tai paketeissa olevia ja linkit sekä sopivuustiedot niiden perusteella googleteltu. Varmista itse tarkempi yhteensopivuus:

C5 X7 2.0hdi automaatti vetoakseli, oikea. Ridex 13629955.
https://www.autonvaraosat24.fi/ridex/13629955" onclick="window.open(this ...
Kirjoittaja Teuski
27.04.2026 20:37
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: ZX kunnostusta
Vastaukset: 4
Luettu: 1201

Re: ZX kunnostusta

Pistä yv:tä niin saat osia, löytyy ainakin uudet alapallot, taka-akselin takapuslat ja etupyörän laakeri.
Kirjoittaja Teuski
24.04.2026 21:38
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Ilahdutti
Vastaukset: 914
Luettu: 870725

Re: Ilahdutti

Tuli tehtyä vähän vaihtokauppaa, vaihdoin Triumph Heraldin kahteen Fordiin. Ennen kun musta tuli sitikkamies, olin brittifordmies. Oli välikoppaescortin farkkumalli käyttiksenäkin ja mk2 Cortina projektina. Nyt tuli suvusta vaihdokkina 25v seissyt '65 tähtiperä-Cortina 1500 ja '68 tonninen Anglia ...
Kirjoittaja Teuski
24.04.2026 07:38
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Persveivarin kytkin
Vastaukset: 1
Luettu: 753

Re: Persveivarin kytkin

Voisi kokeille kytkimen sopeutusta Diagboxilla.

Yhteen DS4:n BMPhen tein tuon joskus ja kuulemma vaikutti vaihtoihin oikein huomattavasti. Sopeutuksessa auto tunnustelee kytkimen kuluneisuutta ja tehdään sopeutusajo.
Kirjoittaja Teuski
14.04.2026 06:47
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4090
Luettu: 5496435

Re: Tankkaatko Teboililla?

Olen tässä nyt pari päivää miettinyt, että mitä eroa sillä käytännössä on, asettaako Iran itse itsensä merisaartoon sulkemalla Hormuzinsalmen vai tekeekö sen Trump?

Ensin Iran kusi Trumpin kintuille, nyt se tekee sen itse? :lol:
Kirjoittaja Teuski
14.04.2026 06:45
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Päivän harmin aihe
Vastaukset: 2337
Luettu: 1951362

Re: Päivän harmin aihe

Vaimon Cactuksesta korkkasi kahden pyöränpultin kierteen takaa jarrurummusta. Vedin mopolla kevyesti kiinni ja siitä kun käsipelillä aloin kiristämään niin ei mitään tuntoa.
Ihanan kallista mutta onneksi helppoa ja nopeaa vaihtaa koko jarrurumpu-laakeripaketti.
Kirjoittaja Teuski
12.04.2026 13:09
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Viimeisin hankinta
Vastaukset: 3384
Luettu: 2794037

Re: Viimeisin hankinta

ei ole tuon ikäinen VTi, TU se on.

Täälläkin on tehty autokauppaa, viime syksynä ykskaks yllättäen tullut Triumph Herald '68 vaihtui '65 Cortinaan ja '68 Angliaan. Paluu brittifordeihin siis, mulla oli joskus '77 farkku-Escort ja '70 Cortina. Escort vaihtui aikoinaan muuten VTS-Xsaraan :D
Kirjoittaja Teuski
26.03.2026 12:16
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4090
Luettu: 5496435

Re: Tankkaatko Teboililla?

Xari kirjoitti:Ukraina iski tilapäisesti miehitettyyn Viipuriin
Jos Venäjä haluaisi saada Suomen talouden romahtamaan, niin siihen riittäisi "Karjala, olkaa hyvä" :mrgreen:
Kirjoittaja Teuski
09.03.2026 08:18
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Päivän kevennys
Vastaukset: 1888
Luettu: 1619839

Re: Päivän kevennys

Moottorin kohderyhmä ei taida ollakaan "oikeat automiehet" vaan juuri ne, joille sen vanhan saabin hyvyys on oikeasti kummastelun aihe.
Tulee toi lehti itsellenikin AL-turva-jäsenyyden kylkiäisenä, mutta harvemmin tulee edes vilkaistua...

Uudemmista Mobilisteista ei ole kokemusta, mutta se on ...
Kirjoittaja Teuski
06.03.2026 09:07
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: C5 Takajousisylinterit
Vastaukset: 14
Luettu: 5097

Re: C5 Takajousisylinterit

Ettei kuitenkin siellä kierteen pohjassa olisi leveämpi kohta ainakin joissain palloissa, näin muistelisin. Se tiivistehän on kierteeseen nähden selvästi isompi. Joissainhan on tiivisteenä ihan o-rengas litteän tiivisteen sijaan.
Kirjoittaja Teuski
01.03.2026 13:26
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Päivän kevennys
Vastaukset: 1888
Luettu: 1619839

Re: Päivän kevennys

Miottorin toimittaja taitaa lukea patonkia :lol:

https://moottori.fi/uutinen/ajatuksia-autoista-ajolleen-hyva-pienella-laitolla-museoon-leimakunnossa-ja-muut-myynti-ilmoitusten-kliseet/

Menee paaliin, jos ei kelpaa tähän hintaan: Myyjä uhkaa romuttavansa auton, mikäli ei saa siitä ilmoituksessa ...
Kirjoittaja Teuski
27.02.2026 15:01
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Taitaa olla huollon aika
Vastaukset: 6
Luettu: 2475

Re: Taitaa olla huollon aika

Siinä se taitaa eka viesti olla 30.7.2001 :
archive/browse.php?t=1&b=2

Itse hommasin ekan sitikkani syksyllä 2008 ja hyppäsin patonkiin mukaan vasta vähän nykypatongin avaamisen jälkeen.
Kirjoittaja Teuski
26.02.2026 13:59
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 lämmitin
Vastaukset: 8
Luettu: 1434

Re: C5 lämmitin

En pitäisi mahdottomana, että olisi joskus esim. puskuri vaihdettu ja jätetty kylmästi panssarikaapeli pois.