Haku löysi 7860 tulosta
- 07.06.2026 15:06
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C4 -06 sähköongelma
- Vastaukset: 1
- Luettu: 916
Re: C4 -06 sähköongelma
Vahva veikkaus BSM-vialle.
- 04.06.2026 09:35
- Keskustelualue: Muut merkit
- Aihe: Ssshhh... salaisuus...
- Vastaukset: 50
- Luettu: 77927
Re: Ssshhh... salaisuus...
'70 Ford Cortina MK2, '77 Ford Escort MK2 estate... ja kesällä kaupaksi meni '80 Honda Accord.
Voortit on ihan jees kunhan ovat Made in England ;)
Ympyrä sulkeutuu, pääsiäisen korvilla lukittiin syksystä asti hierottu vaihtokauppa jossa mulle päätyi pitkään seissyt Anglia ja vielä pitempään ...
Re: C4
Mulla oli hetken 112 diesel. Ihan laadukkaan tuntuinen auto, mutta oli persoonattomin, hajuttomin ja mauttomin Sitikka koskaan ja lisäksi vaikea myydä kun sellaista ei ihan oikeasti kukaan halua.
- 03.06.2026 07:27
- Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
- Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
- Vastaukset: 23
- Luettu: 26122
Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Aluksi oli ongelmia, kut ei toiminut kuin sattunaisesti. Syyksi paljastui, että mun suosikit osoitti vanhan foorumin "aktiiviset viestiketjut"-sivulle. Olen yleensä selaillut aina tuota kautta ja meinasinkin jo toivoa ominaisuutta takaisin, mutta sitten löysin sen pikalinkeistä.
eli;
https://www ...
eli;
https://www ...
- 22.05.2026 16:40
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Olitko se sinä? bongauskettinki
- Vastaukset: 3244
- Luettu: 2495906
Re: Al-4 rele
Ja siinä kytkimessä on kahdet kärjet; vaikka jarruvalot toimisikin hienosti niin parkkilukon avaus voi takkuilla.
- 17.05.2026 10:26
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Ruosteen poistoaine
- Vastaukset: 2
- Luettu: 917
Re: Ruosteen poistoaine
Ja mikäköhän aine on kyseessä? Mainosten lähtökohtaiseen luotettavuuden arviointii auttaa, kun miettii vähän missä mediassa mainos näkyy ja mikä taho mainostaa :lol:
Fosforihappo, esim. Annitrol nätisti "tappaa" ruosteen ja muuttaa sen mustaksi.
Sitruunahapossa liottamalla lähtee, lämmin vesi ...
Fosforihappo, esim. Annitrol nätisti "tappaa" ruosteen ja muuttaa sen mustaksi.
Sitruunahapossa liottamalla lähtee, lämmin vesi ...
- 15.05.2026 09:57
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
- Vastaukset: 544
- Luettu: 218130
Re: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
Tuosta nyt tiedä mutta alkava dementia taitaa vaivataJr- kirjoitti:Oletko muuten terve?pvalila kirjoitti:Ei minua MuskMobiili kiinnosta, koska rahat menevät suoraan natsikassaan.
- 11.05.2026 11:22
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1027
Re: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari
Vissiin #7 on mittarille ?


- 10.05.2026 19:54
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Urea probleema
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1486
Re: Urea probleema
Et sitten lisännyt adblueta?
Ihmekös tuo jos herjaa edelleen...
Ihmekös tuo jos herjaa edelleen...
- 06.05.2026 07:26
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Kuljettajan turvavyö
- Vastaukset: 7
- Luettu: 1995
Re: Kuljettajan turvavyö
eikös noissa ole kiristin kelassa, tekivätkö siis vanhaan kelaan uuden vyön?
- 28.04.2026 10:56
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: M: Sitikoiden uusia osia
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1036
Re: M: Sitikoiden uusia osia
Kiesus että sai taistella viestin kanssa. Ensin antoi jotain saksankielistä herjaa ja pikku muokkailulla alkoi herjaamaan liiasta linkkien määrästä 
Näköjään vain 10 linkkiä voi olla viestissä, myös webbiosoitteet lasketaan vaikka niistä ei tekisikään linkkejä.
Näköjään vain 10 linkkiä voi olla viestissä, myös webbiosoitteet lasketaan vaikka niistä ei tekisikään linkkejä.
- 28.04.2026 10:52
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: M: Sitikoiden uusia osia
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1036
M: Sitikoiden uusia osia
Tallin siivousta, uusia osia. Numerot osissa tai paketeissa olevia ja linkit sekä sopivuustiedot niiden perusteella googleteltu. Varmista itse tarkempi yhteensopivuus:
C5 X7 2.0hdi automaatti vetoakseli, oikea. Ridex 13629955.
https://www.autonvaraosat24.fi/ridex/13629955" onclick="window.open(this ...
C5 X7 2.0hdi automaatti vetoakseli, oikea. Ridex 13629955.
https://www.autonvaraosat24.fi/ridex/13629955" onclick="window.open(this ...
- 27.04.2026 20:37
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: ZX kunnostusta
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1201
Re: ZX kunnostusta
Pistä yv:tä niin saat osia, löytyy ainakin uudet alapallot, taka-akselin takapuslat ja etupyörän laakeri.
Re: Ilahdutti
Tuli tehtyä vähän vaihtokauppaa, vaihdoin Triumph Heraldin kahteen Fordiin. Ennen kun musta tuli sitikkamies, olin brittifordmies. Oli välikoppaescortin farkkumalli käyttiksenäkin ja mk2 Cortina projektina. Nyt tuli suvusta vaihdokkina 25v seissyt '65 tähtiperä-Cortina 1500 ja '68 tonninen Anglia ...
- 24.04.2026 07:38
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Persveivarin kytkin
- Vastaukset: 1
- Luettu: 753
Re: Persveivarin kytkin
Voisi kokeille kytkimen sopeutusta Diagboxilla.
Yhteen DS4:n BMPhen tein tuon joskus ja kuulemma vaikutti vaihtoihin oikein huomattavasti. Sopeutuksessa auto tunnustelee kytkimen kuluneisuutta ja tehdään sopeutusajo.
Yhteen DS4:n BMPhen tein tuon joskus ja kuulemma vaikutti vaihtoihin oikein huomattavasti. Sopeutuksessa auto tunnustelee kytkimen kuluneisuutta ja tehdään sopeutusajo.
- 14.04.2026 06:47
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tankkaatko Teboililla?
- Vastaukset: 4090
- Luettu: 5496435
Re: Tankkaatko Teboililla?
Olen tässä nyt pari päivää miettinyt, että mitä eroa sillä käytännössä on, asettaako Iran itse itsensä merisaartoon sulkemalla Hormuzinsalmen vai tekeekö sen Trump?
Ensin Iran kusi Trumpin kintuille, nyt se tekee sen itse?
Ensin Iran kusi Trumpin kintuille, nyt se tekee sen itse?
- 14.04.2026 06:45
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Päivän harmin aihe
- Vastaukset: 2337
- Luettu: 1951362
Re: Päivän harmin aihe
Vaimon Cactuksesta korkkasi kahden pyöränpultin kierteen takaa jarrurummusta. Vedin mopolla kevyesti kiinni ja siitä kun käsipelillä aloin kiristämään niin ei mitään tuntoa.
Ihanan kallista mutta onneksi helppoa ja nopeaa vaihtaa koko jarrurumpu-laakeripaketti.
Ihanan kallista mutta onneksi helppoa ja nopeaa vaihtaa koko jarrurumpu-laakeripaketti.
- 12.04.2026 13:09
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Viimeisin hankinta
- Vastaukset: 3384
- Luettu: 2794037
Re: Viimeisin hankinta
ei ole tuon ikäinen VTi, TU se on.
Täälläkin on tehty autokauppaa, viime syksynä ykskaks yllättäen tullut Triumph Herald '68 vaihtui '65 Cortinaan ja '68 Angliaan. Paluu brittifordeihin siis, mulla oli joskus '77 farkku-Escort ja '70 Cortina. Escort vaihtui aikoinaan muuten VTS-Xsaraan
Täälläkin on tehty autokauppaa, viime syksynä ykskaks yllättäen tullut Triumph Herald '68 vaihtui '65 Cortinaan ja '68 Angliaan. Paluu brittifordeihin siis, mulla oli joskus '77 farkku-Escort ja '70 Cortina. Escort vaihtui aikoinaan muuten VTS-Xsaraan
- 26.03.2026 12:16
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tankkaatko Teboililla?
- Vastaukset: 4090
- Luettu: 5496435
Re: Tankkaatko Teboililla?
Jos Venäjä haluaisi saada Suomen talouden romahtamaan, niin siihen riittäisi "Karjala, olkaa hyvä"Xari kirjoitti:Ukraina iski tilapäisesti miehitettyyn Viipuriin
- 09.03.2026 08:18
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Päivän kevennys
- Vastaukset: 1888
- Luettu: 1619839
Re: Päivän kevennys
Moottorin kohderyhmä ei taida ollakaan "oikeat automiehet" vaan juuri ne, joille sen vanhan saabin hyvyys on oikeasti kummastelun aihe.
Tulee toi lehti itsellenikin AL-turva-jäsenyyden kylkiäisenä, mutta harvemmin tulee edes vilkaistua...
Uudemmista Mobilisteista ei ole kokemusta, mutta se on ...
Tulee toi lehti itsellenikin AL-turva-jäsenyyden kylkiäisenä, mutta harvemmin tulee edes vilkaistua...
Uudemmista Mobilisteista ei ole kokemusta, mutta se on ...
- 06.03.2026 09:07
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: C5 Takajousisylinterit
- Vastaukset: 14
- Luettu: 5097
Re: C5 Takajousisylinterit
Ettei kuitenkin siellä kierteen pohjassa olisi leveämpi kohta ainakin joissain palloissa, näin muistelisin. Se tiivistehän on kierteeseen nähden selvästi isompi. Joissainhan on tiivisteenä ihan o-rengas litteän tiivisteen sijaan.
- 01.03.2026 13:26
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Päivän kevennys
- Vastaukset: 1888
- Luettu: 1619839
Re: Päivän kevennys
Miottorin toimittaja taitaa lukea patonkia :lol:
https://moottori.fi/uutinen/ajatuksia-autoista-ajolleen-hyva-pienella-laitolla-museoon-leimakunnossa-ja-muut-myynti-ilmoitusten-kliseet/
Menee paaliin, jos ei kelpaa tähän hintaan: Myyjä uhkaa romuttavansa auton, mikäli ei saa siitä ilmoituksessa ...
https://moottori.fi/uutinen/ajatuksia-autoista-ajolleen-hyva-pienella-laitolla-museoon-leimakunnossa-ja-muut-myynti-ilmoitusten-kliseet/
Menee paaliin, jos ei kelpaa tähän hintaan: Myyjä uhkaa romuttavansa auton, mikäli ei saa siitä ilmoituksessa ...
- 27.02.2026 15:01
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Taitaa olla huollon aika
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2475
Re: Taitaa olla huollon aika
Siinä se taitaa eka viesti olla 30.7.2001 :
archive/browse.php?t=1&b=2
Itse hommasin ekan sitikkani syksyllä 2008 ja hyppäsin patonkiin mukaan vasta vähän nykypatongin avaamisen jälkeen.
archive/browse.php?t=1&b=2
Itse hommasin ekan sitikkani syksyllä 2008 ja hyppäsin patonkiin mukaan vasta vähän nykypatongin avaamisen jälkeen.
- 26.02.2026 13:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 lämmitin
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1434
Re: C5 lämmitin
En pitäisi mahdottomana, että olisi joskus esim. puskuri vaihdettu ja jätetty kylmästi panssarikaapeli pois.