Paikalla on osallistujien mahdollista hankkia kerhoputiikista ainutlaatuinen DS 70v. tapahtumapaita. Ole siellä, tai kulje ilman!
Useilla kymmenillä sun kavereilla on jo. Jäitkö ilman? Citikkakerhon kesäpäiviltä voit ostaa omasi myös, tai tilata maililla putiikkivastaavalta laura.janis kissanhäntä ...
Haku löysi 2686 tulosta
- 06.06.2026 22:18
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: Citroen DS 70V. Suomessa tapahtuma 6.6.2026
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6597
- 05.06.2026 22:03
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: Citroen DS 70V. Suomessa tapahtuma 6.6.2026
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6597
Re: Citroen DS 70V. Suomessa tapahtuma 6.6.2026
Hei tyypit, täähän ois sitten huomenna.
Paikalla on osallistujien mahdollista hankkia kerhoputiikista ainutlaatuinen DS 70v. tapahtumapaita. Ole siellä, tai kulje ilman!
Paikalla on osallistujien mahdollista hankkia kerhoputiikista ainutlaatuinen DS 70v. tapahtumapaita. Ole siellä, tai kulje ilman!
- 31.05.2026 15:26
- Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
- Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
- Vastaukset: 23
- Luettu: 22477
Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Näyttäis toimivan ja yksityisviestitikin säilyi :peukkuhymiötähän: .
Saako heti alkaa esittää lisätoivomuksia? Esitän silti.
Saisko tumman teeman?
Saako heti alkaa esittää lisätoivomuksia? Esitän silti.
Saisko tumman teeman?
- 29.05.2026 20:41
- Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
- Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
- Vastaukset: 23
- Luettu: 22477
Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Ai nyv vai. Pätkii, muttei sentään vuoda mitään
.
- 29.05.2026 20:40
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Puretaan C5 II 2.0 Aut.farm. - 07
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2283
Re: Puretaan C5 II 2.0 Aut.farm. - 07
YV ja txt laitettu, näkyy olevan just Patongin peruskorjausaika niin pät pät pätkii, ei sentään vuoda mitään..
- 29.05.2026 00:36
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Puretaan C5 II 2.0 Aut.farm. - 07
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2283
Re: Puretaan C5 II 2.0 Aut.farm. - 07
Värikoodi?
- 25.05.2026 07:53
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Ilmalämpöpumppuihin propaani kylmäaineeksi
- Vastaukset: 12
- Luettu: 1586
Re: Ilmalämpöpumppuihin propaani kylmäaineeksi
No tästä on kyllä jo pari vuotta aikaa kun kylmämiehen kanssa juttelin, ja täytyy kyllä myöntää etten noita teknisiä kauppanimiä niin hanskaa. Saattoi olla R410:kin, mutta joku mikä oli "uusi kaasu" VILPeissä. Hänellä vaan oli omakohtaista kokemusta kun lämmönvaihdin hajosi ja sanoi että oli helppo ...
- 24.05.2026 20:55
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Ilmalämpöpumppuihin propaani kylmäaineeksi
- Vastaukset: 12
- Luettu: 1586
Re: Ilmalämpöpumppuihin propaani kylmäaineeksi
Ajatus yläkerran radiaattorista, johon hissukseen kertyy propaania, kuulostaa hieman huolestuttavalta. Ei varmaankaan kannata harrastaa tupakoinnin syntiä, kun niitä kaasuja ulos päästää.
Huoli pois, propaani on nimenomaan se hankalampi poistettava, eli kertyy sinne paisuntasäiliöön (alimpaan ...
Huoli pois, propaani on nimenomaan se hankalampi poistettava, eli kertyy sinne paisuntasäiliöön (alimpaan ...
- 23.05.2026 22:25
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Ilmalämpöpumppuihin propaani kylmäaineeksi
- Vastaukset: 12
- Luettu: 1586
Re: Ilmalämpöpumppuihin propaani kylmäaineeksi
VILPissä kaasu ei karkaa ilmaan, vaan veteen. Ja se karannut kaasu on paljon näppärämpi suhauttaa pihalle yläkerran patterista, kuin alkaa tyhjentää varaajaa. Vanhassa vara parempi.. Tosin kuten sanottu niin propaani pelaa paremmin isolla lämpötilaerolla, mulla alkaa R32-VILP hyytyä -12 asteessa ...
- 22.05.2026 20:51
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: keskireiättömien vanteiden tasapainoitus Lahdessa.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 1534
Re: keskireiättömien vanteiden tasapainoitus Lahdessa.
Eipäs löytynyt enää vanhoja kirjoituksia aiheesta niin tähänhän näitä eilen kuultuja voi listata muutenkin:
Erolan Kumi Sopenkorvessa (täällä käyn itse, suositukset multa, osaavat jopa paikata renkaat ihan oikein)
Vianor Launeella
Erolan Kumi Sopenkorvessa (täällä käyn itse, suositukset multa, osaavat jopa paikata renkaat ihan oikein)
Vianor Launeella
- 13.05.2026 17:14
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: xm automaatti vaihteensiirto jäykkä
- Vastaukset: 4
- Luettu: 934
Re: xm automaatti vaihteensiirto jäykkä
Eiköhän se ole helpoin nypätä lootan päältä vaijeri irti, pujotella se pää ylöspäin ja uittaa siitä öljyä. Tarkasta samalla vaijerin kuori ja varaudu pettymykseen, todennäköisesti on muovikuori on rikki ja metallipunos ruosteessa eikä tekohengittelyllä enää pääse toista kolmeakymmentä vuotta ja ...
- 13.05.2026 17:12
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tankkaatko Teboililla?
- Vastaukset: 4089
- Luettu: 5436828
Re: Tankkaatko Teboililla?
Tai vaikkapa lentokentän oikorata: kuinka maamme alkaa tuottaa miljardeja uutta rahaa kassaan sillä, että lentomatkustajilta jää pois KAHDEKSAN minuutin siirtymä lentokentältä Tikkurilaan? Tikkurilalle on iso menetys, kun iso osa kaukojunista ei enää kulje sen kautta. Suomelle valtiona lentokentän ...
- 08.05.2026 20:43
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: lexia ja c5 vm 06
- Vastaukset: 2
- Luettu: 4499
Re: lexia ja c5 vm 06
Tarkoitatko siis sitä palikkaa vai softaa? XM vaatii sen ison liitinadapterin jota ei tule läheskään kaikissa mukana. Verkkokauppaostoksilla saa olla tarkkana mitä on tilaamassa, varsinkin Aliexpressissä kun on halvalla hinnalla listattuna tyypillisesti joku johdonpätkä, ja erikseen pitää valita ...
- 08.05.2026 20:40
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara (taas) ajovalojen suuntaus, miten?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 854
Re: Xsara (taas) ajovalojen suuntaus, miten?
Eikös siinä ole lukkopellissä reikä kuusiokoloavainta varten kuten muissakin nykycitikoissa? Olisko ollut säätömoottorin kohdalla, ZX:ää muistellen.
- 08.05.2026 20:33
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: DS Pallas - pysyy ja paranoo
- Vastaukset: 128
- Luettu: 311442
Re: DS Pallas - pysyy ja paranoo
Eikä kukaan ole salaa yöllä käynyt sun tallissa kääntämässä jarruventtiilin putkia vääriin paikkoihin tai mitään sellaista? Muistelen vaan jollekin käyneen niin BX:n varaajarungon putkien kanssa jossa lopputuloksena oli haljennut varaajapallo..
- 08.05.2026 20:24
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 3D tulostettuja hydruliikan paluuliittimiä
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1224
Re: 3D tulostettuja hydruliikan paluuliittimiä
Hep. Vanin LeHMäsäiliö kaipaa Y-haaraa, laitan YV.
- 01.05.2026 20:38
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: CMS Lahden messuhallilla 2.-3.5.2026
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1103
Re: CMS Lahden messuhallilla 2.-3.5.2026
Kun alkaa näkyä tuon näköistä maisemaa niin olet lähellä!


- 13.04.2026 22:02
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ilmastointi
- Vastaukset: 11
- Luettu: 1732
Re: Ilmastointi
Pyöriikö jäähdyttimen puhallin kun kytket ilmastoinnin päälle?
- 05.04.2026 17:53
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Keskinäistä kulutusvertailua
- Vastaukset: 45
- Luettu: 25200
Re: Keskinäistä kulutusvertailua
Lexialla ainakin voi valita BSI:stä että näytetäänkö kaunisteltu lukema ilman polttojen aiheuttamaa lisää, vai todellinen kulutus. Sitä en tiedä vaikuttaako se keskimääräiseen, hetkelliseen vai mihin näyttöön. Just äsken kastoin yhtä DW12-koneista ja siinä oli taulussa keskikulutus 5,8, lexiassa ...
- 04.04.2026 22:25
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 ei käynnisty
- Vastaukset: 87
- Luettu: 13070
Re: C5 ei käynnisty
Kumpaa olet siis vaihtanut, konetilan sulakerasiaa (BSM) vai kojelaudan alla olevaa (BSI)?
- 29.03.2026 21:57
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran lämppäri
- Vastaukset: 1
- Luettu: 976
Re: Xsaran lämppäri
Olisko tässä sama kuin Xantiassa, kuuluuko sisälämpötila-anturin säleikön takaa hurinaa? Anturin flekti tuppaa jumimaan vanhemmiten ja lämpötilansäätö ei saa oikeaa tietoa hytin lämpötilasta.
- 27.03.2026 20:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 ei käynnisty
- Vastaukset: 87
- Luettu: 13070
Re: C5 ei käynnisty
Mitä ne vikakoodit on?
- 21.03.2026 00:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 ei käynnisty
- Vastaukset: 87
- Luettu: 13070
Re: C5 ei käynnisty
Ja mitäs sieltä tulee kun klikkaat moottorista diagnostic?
- 19.03.2026 00:46
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 ei käynnisty
- Vastaukset: 87
- Luettu: 13070
Re: C5 ei käynnisty
Mistä moinen oletus olisi peräisin? Katsoo testerillä vaan ennen kuin alkaa arpoa mitään muuta. Yleistesterilläkin voi kokeilla mutta Lexia olis se paras. Oletko mitannut Ollin neuvon mukaan suuttimien sähköt?
Ja onhan siellä tankissa bensaa, eli suutintukilta kun irrottaa putken niin suihkuaa ...
Ja onhan siellä tankissa bensaa, eli suutintukilta kun irrottaa putken niin suihkuaa ...
- 16.03.2026 19:18
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Matikkaa vai fysiikkaa, potentiaalista dynamiikkaa
- Vastaukset: 157
- Luettu: 124150
Re: Matikkaa vai fysiikkaa, potentiaalista dynamiikkaa
Alimmat oksat taitaa olla jo menossa niin korkealla ettei siitä aidasta näkösuojaksi ole kuitenkaan? Jospa laittaisit uudet taimet ja leikkelisit niitä matkalla niin saa ne alimmat oksatkin pysymään hengissä.