Haku löysi 6095 tulosta

Kirjoittaja Xari
16.06.2026 10:51
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Moskovan aamu, siitä jonot kasvaa. https://x.com/bayraktar_1love/status/20 ... 8536157678
Kirjoittaja Xari
16.06.2026 00:03
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Kirjoittaja Xari
14.06.2026 12:21
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Kun koko maan ilmatorjunta on keskitetty sen testosteronijohtajan ympärille tuollaisillakin päristimillä voi tuhota öljyteollisuutta täysin vapaasti. https://x.com/Osinttechnical/status/2066028163918876791

Girkin ja muut Z-kaverit on oikeassa.

Tuo kohde on Jaroslavissa, 250km Moskovasta koilliseen ...
Kirjoittaja Xari
12.06.2026 12:03
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Polttoainepulaa pukkaa, onneksi raja on kiinni ja Teboil nurin, muuten menis bensarekkaa itään läjäpäin, tosin olisihan se rahaa kotimaahan. https://x.com/PrzemekShura/status/2065187498008232407 eivät tosin taida pitää meitä enään ystävämielisenä maana.
Kirjoittaja Xari
11.06.2026 21:08
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Krimistä tuli niemimaan sijasta saari jonka huolto on Kertsin sillan varassa, kaikki muut yhteydet on tuhottu ja droneuhan alla.

Pohjois-Irlannin kuvat on karuja, pakolaisten asuntojen polttaminen nyt ei kumminkaan ole ihan oikea keino vaikka protestanteilla ja katolisilla kerrankin on jotain ...
Kirjoittaja Xari
08.06.2026 22:53
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Ranskainen Rafale saa ilmataisteluvoiton, pudottaa dronen Latviassa. https://x.com/Tom_Antonov/status/2063932830770500060
Kirjoittaja Xari
03.06.2026 09:48
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Putin Pietarin talousfoorumin osallistujien joukossa on myös Ukraina. https://x.com/DanielR_PhD/status/2062059401419080136

Miten lie muut osallistujat, lentoliikenne on ollut vähän jumissa.https://x.com/MarkoS2075/status/2062062107999510641
Kirjoittaja Xari
28.05.2026 08:58
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Mä ihmettelen vähän Suomen taloutta ja sitä, miten vähän ihmiset siitä puhuvat.

Suomalaiset ovat tottuneet jatkuvaan kasvuun. Pieniä laskukausia on ollut aina välillä, mutta suunta kaikkiaan on ollut ylöspäin. Nuori polvi on aina päässyt ylemmäksi kuin vanhempansa.

Suomea voi verrata ...
Kirjoittaja Xari
25.05.2026 01:42
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
Vastaukset: 544
Luettu: 216305

Re: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!

Jokainen muistaa, mitä tapahtui, kun Opec perustettiin Saudien johdolla. Eiköhän teollisen tuotannon halpamaat jossain vaiheessa Kiinan johdolla järjestäydy ja sovi järjestelyistä, joiden avulla tuottajahinnat nostetaan uudelle tasolle.

Kiina siirtää jo nyt halvempaa tuotantoa Afrikkaan, mihin ...
Kirjoittaja Xari
24.05.2026 11:21
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
Vastaukset: 544
Luettu: 216305

Re: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!

Tuo patteriautojen tekniikka on kuitenkin yhä vielä tänäkin päivänä kehityspolkunsa alkupäässä, joten tuohon 10v auton pitoon on vielä ymmärrettävästi jonkin verran matkaa, mutta on se sieltä kyllä kovaa vauhtia jo tulossa. Itse veikkaisin aikataulullisesti johonkin 2030 alkuun kun jo ehkä voisi ...
Kirjoittaja Xari
24.05.2026 11:17
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Mutta kyllä tuosta silti tuli mieleen Xarin ennustus, että juuri muslimit ovat ensimmäisiä, jotka nousevat kapinaan.

Lähes kaikki tsaarin vallan kaatuessa itsenäistyneet valtiot itsenäistyi uudelleen Neuvostoliiton kaatuessa, osa vähän muita vähemmän, Pohjois-Kaukasian vuoristotasavalta on 1 joka ...
Kirjoittaja Xari
23.05.2026 00:04
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
Vastaukset: 544
Luettu: 216305

Re: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!

No ne numerothan on ihan paperia, onko siitä uudesta myönnetty 7k€ alennusta vaiko vaihtaristasi 7k€ lisähyvitystä. Lopputulos on kuitenkin sama, väliraha ei muutu mihinkään.

Kertonee kumminkin sen että hinnoittelu ei ole onnistunut, vanhat Mazda-miehet ei osta kiinalaista ja muut kiinalaisen ...
Kirjoittaja Xari
22.05.2026 20:19
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Arvojärjestys, siitä näkee heti kuka on isäntä ja kuka renki.
Kirjoittaja Xari
22.05.2026 09:10
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
Vastaukset: 544
Luettu: 216305

Re: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!

pvalila kirjoitti:Mazda 6e:n ostajalle on luvattu 7000 euroa ylihintaa vaihtoautosta.

Kiva tuollainen olisi koeajaa.
Parikymppiä Sanderosta, ei kun koeajolle :lol:
Kirjoittaja Xari
21.05.2026 11:12
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Likasangon armeijan taistelumotivaatio???tai tuskin tätä tarvitsee edes kysyä.

Mariupol highways, Krimin huolto alkaa olla aika hankalaa, tuon rannikon vielä hankalampaa. https://x.com/bayraktar_1love/status/20 ... 0472304079
Kirjoittaja Xari
17.05.2026 09:58
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Droneuhkaa taas pukkaa, tässäkin taas citikkamies on ollut edelläkävijä, tuossa köytetään rättäriin dronehäkkiä katolle jo vuonna 1979 :roll:
Kirjoittaja Xari
17.05.2026 00:06
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Taiwan sitten myytiin Kiinalle, ja vielä ilmaiseksi, mitään ei saatu vastakauppana. https://x.com/Acyn/status/2055412013715825116
Miten niin ilmaiseksi? Kyllä tuosta Trumpille ja hänen lähipiirillensä ihan tuhti korvaus tulee. Trumpin kannalta tilanne on sikäli erikoinen, että Xille annetut ...
Kirjoittaja Xari
16.05.2026 12:41
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Taiwan sitten myytiin Kiinalle, ja vielä ilmaiseksi, mitään ei saatu vastakauppana. https://x.com/Acyn/status/2055412013715825116
Kirjoittaja Xari
15.05.2026 22:24
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Kirjoittaja Xari
15.05.2026 10:52
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!
Vastaukset: 544
Luettu: 216305

Re: Harkitsetko sähköautoa; mieti vielä..!

Ei minua MuskMobiili kiinnosta, koska rahat menevät suoraan natsikassaan.




Oletko muuten terve?

Teistä tiedä mutta Musk, jos ukko ei kokolailla maailman tärkeimmällä valtiovierailulla pysty pysymään erossa ketamiinista... https://x.com/VolodimirZelen1/status/2054905545635795212

Tai mitä nyt ...
Kirjoittaja Xari
14.05.2026 13:56
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

- Jos ihminen matkustaa Ranualta Kambotzaan, niin mitä se auttaa, jos lentorata lyhentää matkaa kymmenen minuuttia?

Hemmetin hyvä kysymys, varsinkin kun sinne kentälle ei voi mennä viimetipassa, milloin on turvatarkastus jumissa kun henkilökunnalla on vatta kuralla, milloin jumittaa matkalaukut ...
Kirjoittaja Xari
13.05.2026 18:38
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4089
Luettu: 5436841

Re: Tankkaatko Teboililla?

Tai vaikkapa lentokentän oikorata: kuinka maamme alkaa tuottaa miljardeja uutta rahaa kassaan sillä, että lentomatkustajilta jää pois KAHDEKSAN minuutin siirtymä lentokentältä Tikkurilaan?

Tämä menee yli ymmärryksen kun sinne ei meinaa päästä meiltä linja-autollakaan niin miten sinne kannattaa ...
Kirjoittaja Xari
11.05.2026 18:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari
Vastaukset: 5
Luettu: 982

Re: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari

olli__o kirjoitti:Ilmeisesti jäähhdyttimen puhaltimen anturi on jossain muualla (usein jäähdyttimessä?).
Jäähdyttimessä pelkääjän puolella, 3 napainen on puhaltimen ja 2 napainen vesimäärän anturin, 1.6 on kapeampi jäähdytin mut 1.9 leveämmälle on valmiit kiinnityspaikat.
Kirjoittaja Xari
11.05.2026 12:27
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari
Vastaukset: 5
Luettu: 982

Re: Bx:n jäähdytysnesteen lämpömittari

1 napaisia kaksi ja toi 2 napainen, olisiko se sittenkin ruiskulle ja 1 napaiset merkkivalolle ja mittarille.

Näissä vielä sotkee kun tuota 1.6 GTitä ei välttämättä löydy, se kun on iskunpituutta muuttamalla pienennetty 1.9 autoilun kehitysmaiden markkinoita varten, kaikki varaosasivut ei tunne ...