Haku löysi 699 tulosta

Kirjoittaja jaakkovaakko
03.06.2026 20:43
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Al-4 rele
Vastaukset: 10
Luettu: 1399

Re: Al-4 rele

Itse hankin jarruvalokytkimen ja releen kun hintaa näillä oli yhteensä 14 €. Jarruvalokytkin jäi käyttämättä.
Kirjoittaja jaakkovaakko
26.05.2026 07:21
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Al-4 rele
Vastaukset: 10
Luettu: 1399

Re: Al-4 rele

C5 X7 jarruvalokytkin . Tuolla haulla löytyy releen vaihtoon hyvä ohje
Kirjoittaja jaakkovaakko
24.05.2026 21:41
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Al-4 rele
Vastaukset: 10
Luettu: 1399

Re: Al-4 rele

Laitoin joskus palstalle hyvät ohjeet ja kuvat releen vaihdolle
Kirjoittaja jaakkovaakko
29.04.2026 11:34
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: C3 II ABS yksikkö
Vastaukset: 0
Luettu: 425

C3 II ABS yksikkö

Löytyisikö keneltäkään ehjää ABS yksikköä 4541RG
Kirjoittaja jaakkovaakko
14.04.2026 12:02
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 Break - tavaratilan verho.
Vastaukset: 4
Luettu: 4414

Re: C5 Break - tavaratilan verho.

Tonis Takeover löytynnee koko verhoja varmasti ja edullisesti
Kirjoittaja jaakkovaakko
14.04.2026 11:59
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ilmastointi
Vastaukset: 11
Luettu: 1485

Re: Ilmastointi

Varmaankin magneettikytkin simahtanut. Kohtuu helppo vaihtaa ja saa tarvikkeena, jopa pelkkää kelaa.
Mittaa tosin ensin tuleeko kompressorille asti ohjaus
Kirjoittaja jaakkovaakko
19.03.2026 12:29
Keskustelualue: Pösöpatonki
Aihe: Mistral 2 vanne
Vastaukset: 0
Luettu: 4961

Mistral 2 vanne

Olisiko jollekkin jäänyt 1 kpl ko. 15" vannetta jäänyt lojumaan nurkkiin
Kirjoittaja jaakkovaakko
03.03.2026 21:01
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Hydractive3+ temppuilee
Vastaukset: 8
Luettu: 2285

Re: Hydractive3+ temppuilee

Jos X7 niin yhdessä omassani takakeskipallon rungossa oleva venttiili oli jumissa. Kolauta varovasti, niin saattaapi nousta jaloilleen. Omastani tuon irroitin ja puhdistin niin toimi taas loistavasti
Kirjoittaja jaakkovaakko
03.03.2026 20:49
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: 206
Vastaukset: 3
Luettu: 1982

Re: 206

Ei ainakaan Xsarassa ollut murheita
Kirjoittaja jaakkovaakko
11.02.2026 12:51
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
Vastaukset: 5
Luettu: 1239

Re: C5 X7 jarruvalokytkin

Itse itselleni vastaten. Rele vaihdettu ( alle 3€ ) ja 10 min työtä. Vaihteenvalitsin toimii taas moitteitta. Neuvot taas kerran löytyi Brittiläiseltä parvi-älyltä ;)
Kirjoittaja jaakkovaakko
10.02.2026 19:27
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
Vastaukset: 5
Luettu: 1239

Re: C5 X7 jarruvalokytkin

Lieneekö samanlaisella kiinnikkeellä kojetaulun alla, kuin oikeanpuoleisella ohjauksella. Punaisilla nuolilla oleva musta kiinnike pitäisi lähteä nostamalla ylös ja releen vaihto pitäisi olla helpompi.
https://frenchcarforum.co.uk/forum/download/file.php?id=24028&mode=view" onclick="window.open(this ...
Kirjoittaja jaakkovaakko
09.02.2026 21:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
Vastaukset: 5
Luettu: 1239

Re: C5 X7 jarruvalokytkin

Näkyypä sitikkabasistin ketjukin käsittelevän aihetta.Keltainen minirele 9673062180 / 34F231308.
Jarruvalokytkin 453467. Tarvikkeena edullisia, pitännee molemmat tilata
Kirjoittaja jaakkovaakko
09.02.2026 21:20
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
Vastaukset: 5
Luettu: 1239

Re: C5 X7 jarruvalokytkin

Ok. pitää Partslinkkiä tutkailla jospa löytyisi oem releen numero
Kirjoittaja jaakkovaakko
09.02.2026 19:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
Vastaukset: 5
Luettu: 1239

C5 X7 jarruvalokytkin

Ei vapauta vaihteenvalitsinta aina P-asennosta. Onko jarruvalokytkin kiinni jollain klipsuilla vai kiertämällä. Kipeällä selällä ei voi kauhean pahassa paikassa könytä
Kirjoittaja jaakkovaakko
05.02.2026 20:23
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C3 II 1.1i -11 lataus häiriö
Vastaukset: 2
Luettu: 758

Re: C3 II 1.1i -11 lataus häiriö

Eipä ole kuin Lexia ja yleismittarit käytössä. Kannentiivistekin vielä sanoi sopimuksen irki. joten puuhaa riittää viikonlopulle
Kirjoittaja jaakkovaakko
05.02.2026 13:44
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C3 II 1.1i -11 lataus häiriö
Vastaukset: 2
Luettu: 758

C3 II 1.1i -11 lataus häiriö

Onko kenelläkään tullut vastaan vikakoodi P0620.
Purkaa seisoessaan akkua. Lataa käydessään yli 14V. ABS/ESP valittaa alijännitteestä. Akku vaihdettu n. vuosi sitten
Kirjoittaja jaakkovaakko
10.01.2026 20:55
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4084
Luettu: 5281408

Re: Tankkaatko Teboililla?

no nii. vaikka en pääse tankaamaan TB:llä niin kiroilen lähinnä nousseita litrahintoja . ilman TB:n vaikutusta hinnat ovat parikymmentä senttiäå korkeempia . puuttuu se kuuluisa kilpailu , no onneksi kilometrit ovat vähäisiä joten pitää yrittää vain sietää nykyisiä hintoja.

ja sitten oikein hyvää ...
Kirjoittaja jaakkovaakko
05.01.2026 09:13
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Sitikalla ilman öljyjä
Vastaukset: 0
Luettu: 1802

Sitikalla ilman öljyjä

https://www.youtube.com/watch?v=bCWFY0EVXAc&t=2475s" onclick="window.open(this.href);return false;
Kirjoittaja jaakkovaakko
23.10.2025 14:22
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Vissiin jakopää laukes....
Vastaukset: 7
Luettu: 4178

Re: Vissiin jakopää laukes....

Tuu hakeen Nettiauton halvin C5 X7 2.0i 1800€
Kirjoittaja jaakkovaakko
08.10.2025 14:58
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Peugeot partneri 2001
Vastaukset: 5
Luettu: 1827

Re: Peugeot partneri 2001

Moottori on kyllä kestävä, kun pitää jakohihnasta ja venttiilien säädöstä huolta
Kirjoittaja jaakkovaakko
08.10.2025 14:55
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tankkaatko Teboililla?
Vastaukset: 4084
Luettu: 5281408

Re: Tankkaatko Teboililla?

Teboililla en ole tankannut ainakaan 15 vuoteen. Sekin vain siksi että firmallamme oli TB yritysluottokortti. Molemmista pääsin tuolloin eroon 8-)
Kirjoittaja jaakkovaakko
01.09.2025 14:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 X7 vilkkuongelma
Vastaukset: 0
Luettu: 795

C5 X7 vilkkuongelma

Onko kenelläkään tullut vastaan moinen ongelma. Vasemmalle vilkutettaessa vilkku toimii kaksi kertaa ja lopettaa. Vilkkukytkin vaihdettu kertaalleen jonka jälkeen vilkut toimi mormaalisti, mutta sama vika taas palautui
Kirjoittaja jaakkovaakko
30.07.2025 08:40
Keskustelualue: Pösöpatonki
Aihe: M.Peugeot 205 1.6 GTI sylinterikansi
Vastaukset: 7
Luettu: 24261

Re: M.Peugeot 205 1.6 GTI sylinterikansi

jaakkovaakko kirjoitti:Myydään kunnostettu Peugeot 205 1.6 GTI täydellinen sylinterikansi. Venttiili-ohjaimet vaihdettu, venttiilit ja istukat koneistettu ja kansi tasokoneistettu. Nokka-akseli mukaan+yläp. tiivistesarja 250€
Tämä pois kuleksimasta 150€- Hämeenlinnassa
Kirjoittaja jaakkovaakko
23.07.2025 12:58
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Kohtuuhintainen höyrypesuri
Vastaukset: 4
Luettu: 4426

Re: Kohtuuhintainen höyrypesuri

Istuinten pesussa ei höyrypesurilla tee mitään. Itse sain kärcherin laadukkaan pesurin jolla koettanut istuinverhoiluja puhdistaa huonolla menestyksellä. Kunnollinen tekstiilipesuri itselläkin haussa
Kirjoittaja jaakkovaakko
27.06.2025 21:15
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Tallipaikan hinta eri puolilla Suomea
Vastaukset: 21
Luettu: 34131

Re: Tallipaikan hinta eri puolilla Suomea

Itsellä vain pohjolan talli. Ilmainen, mutta sääolosuhteet joskus haittaa :D