Haku löysi 699 tulosta
Re: Al-4 rele
Itse hankin jarruvalokytkimen ja releen kun hintaa näillä oli yhteensä 14 €. Jarruvalokytkin jäi käyttämättä.
Re: Al-4 rele
C5 X7 jarruvalokytkin . Tuolla haulla löytyy releen vaihtoon hyvä ohje
Re: Al-4 rele
Laitoin joskus palstalle hyvät ohjeet ja kuvat releen vaihdolle
- 29.04.2026 11:34
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: C3 II ABS yksikkö
- Vastaukset: 0
- Luettu: 425
C3 II ABS yksikkö
Löytyisikö keneltäkään ehjää ABS yksikköä 4541RG
- 14.04.2026 12:02
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 Break - tavaratilan verho.
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4414
Re: C5 Break - tavaratilan verho.
Tonis Takeover löytynnee koko verhoja varmasti ja edullisesti
- 14.04.2026 11:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ilmastointi
- Vastaukset: 11
- Luettu: 1485
Re: Ilmastointi
Varmaankin magneettikytkin simahtanut. Kohtuu helppo vaihtaa ja saa tarvikkeena, jopa pelkkää kelaa.
Mittaa tosin ensin tuleeko kompressorille asti ohjaus
Mittaa tosin ensin tuleeko kompressorille asti ohjaus
- 19.03.2026 12:29
- Keskustelualue: Pösöpatonki
- Aihe: Mistral 2 vanne
- Vastaukset: 0
- Luettu: 4961
Mistral 2 vanne
Olisiko jollekkin jäänyt 1 kpl ko. 15" vannetta jäänyt lojumaan nurkkiin
- 03.03.2026 21:01
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Hydractive3+ temppuilee
- Vastaukset: 8
- Luettu: 2285
Re: Hydractive3+ temppuilee
Jos X7 niin yhdessä omassani takakeskipallon rungossa oleva venttiili oli jumissa. Kolauta varovasti, niin saattaapi nousta jaloilleen. Omastani tuon irroitin ja puhdistin niin toimi taas loistavasti
Re: 206
Ei ainakaan Xsarassa ollut murheita
- 11.02.2026 12:51
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1239
Re: C5 X7 jarruvalokytkin
Itse itselleni vastaten. Rele vaihdettu ( alle 3€ ) ja 10 min työtä. Vaihteenvalitsin toimii taas moitteitta. Neuvot taas kerran löytyi Brittiläiseltä parvi-älyltä 
- 10.02.2026 19:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1239
Re: C5 X7 jarruvalokytkin
Lieneekö samanlaisella kiinnikkeellä kojetaulun alla, kuin oikeanpuoleisella ohjauksella. Punaisilla nuolilla oleva musta kiinnike pitäisi lähteä nostamalla ylös ja releen vaihto pitäisi olla helpompi.
https://frenchcarforum.co.uk/forum/download/file.php?id=24028&mode=view" onclick="window.open(this ...
https://frenchcarforum.co.uk/forum/download/file.php?id=24028&mode=view" onclick="window.open(this ...
- 09.02.2026 21:56
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1239
Re: C5 X7 jarruvalokytkin
Näkyypä sitikkabasistin ketjukin käsittelevän aihetta.Keltainen minirele 9673062180 / 34F231308.
Jarruvalokytkin 453467. Tarvikkeena edullisia, pitännee molemmat tilata
Jarruvalokytkin 453467. Tarvikkeena edullisia, pitännee molemmat tilata
- 09.02.2026 21:20
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1239
Re: C5 X7 jarruvalokytkin
Ok. pitää Partslinkkiä tutkailla jospa löytyisi oem releen numero
- 09.02.2026 19:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 X7 jarruvalokytkin
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1239
C5 X7 jarruvalokytkin
Ei vapauta vaihteenvalitsinta aina P-asennosta. Onko jarruvalokytkin kiinni jollain klipsuilla vai kiertämällä. Kipeällä selällä ei voi kauhean pahassa paikassa könytä
- 05.02.2026 20:23
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C3 II 1.1i -11 lataus häiriö
- Vastaukset: 2
- Luettu: 758
Re: C3 II 1.1i -11 lataus häiriö
Eipä ole kuin Lexia ja yleismittarit käytössä. Kannentiivistekin vielä sanoi sopimuksen irki. joten puuhaa riittää viikonlopulle
- 05.02.2026 13:44
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C3 II 1.1i -11 lataus häiriö
- Vastaukset: 2
- Luettu: 758
C3 II 1.1i -11 lataus häiriö
Onko kenelläkään tullut vastaan vikakoodi P0620.
Purkaa seisoessaan akkua. Lataa käydessään yli 14V. ABS/ESP valittaa alijännitteestä. Akku vaihdettu n. vuosi sitten
Purkaa seisoessaan akkua. Lataa käydessään yli 14V. ABS/ESP valittaa alijännitteestä. Akku vaihdettu n. vuosi sitten
- 10.01.2026 20:55
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tankkaatko Teboililla?
- Vastaukset: 4084
- Luettu: 5281408
Re: Tankkaatko Teboililla?
no nii. vaikka en pääse tankaamaan TB:llä niin kiroilen lähinnä nousseita litrahintoja . ilman TB:n vaikutusta hinnat ovat parikymmentä senttiäå korkeempia . puuttuu se kuuluisa kilpailu , no onneksi kilometrit ovat vähäisiä joten pitää yrittää vain sietää nykyisiä hintoja.
ja sitten oikein hyvää ...
ja sitten oikein hyvää ...
- 05.01.2026 09:13
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Sitikalla ilman öljyjä
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1802
Sitikalla ilman öljyjä
https://www.youtube.com/watch?v=bCWFY0EVXAc&t=2475s" onclick="window.open(this.href);return false;
- 23.10.2025 14:22
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Vissiin jakopää laukes....
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4178
Re: Vissiin jakopää laukes....
Tuu hakeen Nettiauton halvin C5 X7 2.0i 1800€
- 08.10.2025 14:58
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Peugeot partneri 2001
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1827
Re: Peugeot partneri 2001
Moottori on kyllä kestävä, kun pitää jakohihnasta ja venttiilien säädöstä huolta
- 08.10.2025 14:55
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tankkaatko Teboililla?
- Vastaukset: 4084
- Luettu: 5281408
Re: Tankkaatko Teboililla?
Teboililla en ole tankannut ainakaan 15 vuoteen. Sekin vain siksi että firmallamme oli TB yritysluottokortti. Molemmista pääsin tuolloin eroon 
- 01.09.2025 14:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 X7 vilkkuongelma
- Vastaukset: 0
- Luettu: 795
C5 X7 vilkkuongelma
Onko kenelläkään tullut vastaan moinen ongelma. Vasemmalle vilkutettaessa vilkku toimii kaksi kertaa ja lopettaa. Vilkkukytkin vaihdettu kertaalleen jonka jälkeen vilkut toimi mormaalisti, mutta sama vika taas palautui
- 30.07.2025 08:40
- Keskustelualue: Pösöpatonki
- Aihe: M.Peugeot 205 1.6 GTI sylinterikansi
- Vastaukset: 7
- Luettu: 24261
Re: M.Peugeot 205 1.6 GTI sylinterikansi
Tämä pois kuleksimasta 150€- Hämeenlinnassajaakkovaakko kirjoitti:Myydään kunnostettu Peugeot 205 1.6 GTI täydellinen sylinterikansi. Venttiili-ohjaimet vaihdettu, venttiilit ja istukat koneistettu ja kansi tasokoneistettu. Nokka-akseli mukaan+yläp. tiivistesarja 250€
- 23.07.2025 12:58
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Kohtuuhintainen höyrypesuri
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4426
Re: Kohtuuhintainen höyrypesuri
Istuinten pesussa ei höyrypesurilla tee mitään. Itse sain kärcherin laadukkaan pesurin jolla koettanut istuinverhoiluja puhdistaa huonolla menestyksellä. Kunnollinen tekstiilipesuri itselläkin haussa
- 27.06.2025 21:15
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tallipaikan hinta eri puolilla Suomea
- Vastaukset: 21
- Luettu: 34131
Re: Tallipaikan hinta eri puolilla Suomea
Itsellä vain pohjolan talli. Ilmainen, mutta sääolosuhteet joskus haittaa 