Haku löysi 139 tulosta
- 16.11.2024 09:41
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä Herralassa to. 21.11-24 klo 18.00
- Vastaukset: 7
- Luettu: 10266
Re: AC-Ry Pä-Hä Herralassa to. 21.11-24 klo 18.00
Yritetään laahustaa paikalle
- 17.09.2024 20:31
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä syksyssä to.19.9-24 klo 18.00
- Vastaukset: 5
- Luettu: 11325
Re: AC-Ry Pä-Hä syksyssä to.19.9-24 klo 18.00
täytyy yrittää sitten tuoda toinenkin bx riviin
uskaltaa kai tuon matkan ajaa
uskaltaa kai tuon matkan ajaa
- 16.04.2024 14:17
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä Timon Garagella to. 18.4-22 klo18.00
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7159
Re: AC-Ry Pä-Hä Timon Garagella to. 18.4-22 klo18.00
vinosilmän kalenteri on muistaakseni ennenkin heittännyt.
apostolin kyydillä tullaan
apostolin kyydillä tullaan
- 21.03.2024 16:10
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä Herralassa to. 21.3-24 klo18.00
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7658
Re: AC-Ry Pä-Hä Herralassa to. 21.3-24 klo18.00
Tänään on ilmeisesti yllätysvieras tulossa……
- 12.03.2024 19:33
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C 2 käy vain tyhjäkäyntiä.
- Vastaukset: 16
- Luettu: 7337
Re: C 2 käy vain tyhjäkäyntiä.
katsoppa moottorinohjausboxin liittimet.on eksynyt joskus kosteutta? yleensä siinä liitimessä minkä saa viimeisenä irti
- 13.02.2024 19:10
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä kerhoilta Herralassa to. 15.2 klo 18
- Vastaukset: 5
- Luettu: 7654
Re: AC-Ry Pä-Hä kerhoilta Herralassa to. 15.2 klo 18
Katsotaan, Voi tulla yllätysvieras..... ehkä
- 13.02.2024 14:09
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä kerhoilta Herralassa to. 15.2 klo 18
- Vastaukset: 5
- Luettu: 7654
Re: AC-Ry Pä-Hä kerhoilta Herralassa to. 15.2 klo 18
Yritän päästä. On tuo matka niin sopiva
- 13.06.2023 17:56
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä 15.6-23 kerhoiltaa ei ole
- Vastaukset: 8
- Luettu: 7515
- 13.06.2023 13:06
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä 15.6-23 kerhoiltaa ei ole
- Vastaukset: 8
- Luettu: 7515
Re: AC-Ry Pä-Hä 15.6-23 kerhoiltaa ei ole
muistaakseni burttonin sarja löytyy.hinta sama kuin burttonilla.
- 13.06.2023 06:57
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä 15.6-23 kerhoiltaa ei ole
- Vastaukset: 8
- Luettu: 7515
Re: AC-Ry Pä-Hä 15.6-23 kerhoiltaa ei ole
muistaakseni burttonin sarja löytyy.hinta sama kuin burttonilla.
- 19.04.2023 19:44
- Keskustelualue: Traction Avant
- Aihe: B11 kerhon historiaa
- Vastaukset: 0
- Luettu: 45787
B11 kerhon historiaa
Olisisuomen b11 kerhon papereita , tiedotteita, (1985) tapahtumia, tarinoita, korjausohjeita, huoltotiedotteita,80luvulta. Luultavasti salosen Kimmo tietää näistä jotain. Löytyy tuonajan kaksi kerhopaitaa. Valkoinen m koko ja keltainen L koko . Vähän pienempiä mitä koot antaa ymmärtää,
Viimeisenä ...
Viimeisenä ...
- 15.11.2022 06:48
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä viilenee 17,11-22 klo 18.00
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6055
Re: AC-Ry Pä-Hä viilenee 17,11-22 klo 18.00
xari on paikalla
- 14.11.2022 18:59
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä viilenee 17,11-22 klo 18.00
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6055
Re: AC-Ry Pä-Hä viilenee 17,11-22 klo 18.00
Ei kai siellä vielä tarvii olla.vasta torstaina
- 17.08.2022 06:53
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7364
Re: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
Juu on vain 24h kello. Ilmankos muut kerkiää tehdä paljon enemmän kuin minä.Pitää kysyä manulta onko sillä myydä noita uusia ajan näyttäjiä.
- 16.08.2022 05:47
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7364
Re: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
Kellon aika vähän hämää.....
- 15.08.2022 20:55
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7364
Re: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
Samaa mieltä. Leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
- 15.08.2022 16:52
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7364
Re: AC-Ry Pä-Hä paistaa makkaraa 18.8-22 klo118,00
Paasto alkaa nyt.Toivottovasti makkarat riittää.
Ei täällä niin paha olla ole eihän kossu.
Ei täällä niin paha olla ole eihän kossu.
- 16.05.2022 17:55
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä toivottu ja odotettu
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5248
Re: AC-Ry Pä-Hä toivottu ja odotettu
minäköhä vuonna torstai on 15pv
- 16.05.2022 15:47
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä toivottu ja odotettu
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5248
Re: AC-Ry Pä-Hä toivottu ja odotettu
Hitsi, taas myöhästyin
- 16.09.2018 11:26
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä ja mätiä lehtiä to.20.9-18,klo 18.00
- Vastaukset: 4
- Luettu: 7178
Re: AC-Ry Pä-Hä ja mätiä lehtiä to.20.9-18,klo 18.00
Oho ...
Kerranki ilmoitus ajoissa.
- 18.07.2018 20:37
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä lämpö nousee 19.7-18 klo 18.00
- Vastaukset: 9
- Luettu: 8800
Re: AC-Ry Pä-Hä lämpö nousee 19.7-18 klo 18.00
joopa joo, tuoppa ainakin se ratti niin tarkastetaan sen kunto.
ja keskustellaan muistakin osista. oliko sinulla konepellin aukipitotankoa ja muovisen ilmanputsarin etummaista jalkaa moottorin/vaihteiston kiinityskohtaan.
ja keskustellaan muistakin osista. oliko sinulla konepellin aukipitotankoa ja muovisen ilmanputsarin etummaista jalkaa moottorin/vaihteiston kiinityskohtaan.
- 16.03.2017 13:34
- Keskustelualue: Tapahtumat
- Aihe: AC-Ry Pä-Hä keväämpänä 16.3-17 klo 18.00
- Vastaukset: 6
- Luettu: 7244
Re: AC-Ry Pä-Hä keväämpänä 16.3-17 klo 18.00
Tän kun jättää väliin niin voi normalisoitua ,ainakin vähän
- 22.02.2017 13:00
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Ostaisko Oppelin??
- Vastaukset: 35
- Luettu: 34389
Re: Ostaisko Oppelin??
imanko ooppeleissa on se opc lätkä valmiina
- 19.02.2017 20:57
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Uusi ohje dieselien savumittaukseen
- Vastaukset: 20
- Luettu: 19864
Re: Uusi ohje dieselien savumittaukseen
Tyttären 03 c5 A. katsastuksessa 0,45 ilman ennakko polkemista, aj 510 tkm,
Omaa kun ei huudatettu niin(367tkm) arvo jotain 0.2
Omaa kun ei huudatettu niin(367tkm) arvo jotain 0.2
- 17.02.2017 16:24
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Uusi ohje dieselien savumittaukseen
- Vastaukset: 20
- Luettu: 19864
Re: Uusi ohje dieselien savumittaukseen
C5 autom. katsastuksessa niin kierrokset vain 2500 ja päästöt ok? sanoin että polkaise vaan kyllä se kiertää kunnolla. kuulemma ei vag tuotteekaan ei kierrä enempää vaikka kuinka polkisi. niin miksi säännöt olisi näissä erillaiset. tulkintoja on monia. toisia huudatetaan ja toisiin tehdas on jo ...