Haku löysi 616 tulosta

Kirjoittaja Visa-mies
31.05.2026 19:40
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Vastaukset: 23
Luettu: 22409

Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys

Erittäin hyvä loikka tähän päivään! 8-)
Kirjoittaja Visa-mies
31.05.2026 15:42
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Vastaukset: 23
Luettu: 22409

Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys

Jes, lisätään ääni tälle!
Kirjoittaja Visa-mies
31.05.2026 15:14
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Vastaukset: 23
Luettu: 22409

Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys

Ja olemme taas tallista ulkona!
Kirjoittaja Visa-mies
25.05.2026 20:02
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Vastaukset: 23
Luettu: 22409

Re: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys

Elämme nyt viikkoa 25-31.5.2026. Tämän viikon loppupuolella on käyttökatko, joka kestää joitain tunteja. Kärsivällisyyttä siis, jos patonki ei ole tavoitettavissa, jos sitä juuri sillä hetkellä tarvitset.
Kirjoittaja Visa-mies
25.05.2026 19:59
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys
Vastaukset: 23
Luettu: 22409

Sitruunapatongin 25-vuotispäivitys

Sitruunapatonki täyttää tänä kesänä 25-vuotta ja tässäkin phpBB-muodossa olemme saaneet olla vuodesta 2009 lähtien. On aika pakollisten päivitysten, jotta pystymme luotettavasti keskustella ja jakaa osaamista tästäkin eteenpäin.

Rehellisyyden nimissä mainittakoon, että päivitys on tekninen, kuin ...
Kirjoittaja Visa-mies
28.02.2026 08:39
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Taitaa olla huollon aika
Vastaukset: 6
Luettu: 2398

Re: Taitaa olla huollon aika

Joo kyllä se 25 vuotta olisi kohta täynnä.
Kirjoittaja Visa-mies
09.02.2026 12:39
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 huohotin jäätyy...
Vastaukset: 46
Luettu: 38259

Re: C5 huohotin jäätyy...

No perskeles, kahtotaan nyt kun kelit alkaa tulla taas inhimillisemmiksi miten tuota huohotusongelmaa lähtisi ratkomaan.
Kirjoittaja Visa-mies
09.02.2026 11:13
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 huohotin jäätyy...
Vastaukset: 46
Luettu: 38259

Re: C5 huohotin jäätyy...

Ainoa huohotinputkisto 16V EW-moottorissa alkaa takimmaiselta venttiilikopalta, haarautuu kahdeksi putkeksi joista toinen menee ilmansuodattimen ja kaasuläppäkotelon väliseen putkeen. Toinen, ohuempi, jatkaa matkaansa kaasuläpän alle. Putkisto on helppo irroittaa ja puhdistaa. Putkiston linjaus ei ...
Kirjoittaja Visa-mies
31.12.2021 12:18
Keskustelualue: Projektit
Aihe: BX 16 valve
Vastaukset: 73
Luettu: 157063

Re: BX 16 valve

On tyylin mukaiset, kelpaa ajella.
Kirjoittaja Visa-mies
31.12.2021 09:35
Keskustelualue: Projektit
Aihe: BX 16 valve
Vastaukset: 73
Luettu: 157063

Re: BX 16 valve

Harvemmin ulkoasun modaukset onnistuu kun lähdetään rikkomaan alkuperäistä, mutta täytyy sanoa että jollain sairaalla tavalla tuo Camaro-lookki on hieno.
Kirjoittaja Visa-mies
19.08.2021 11:49
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Citroen Visa 14 TRS
Vastaukset: 12
Luettu: 25362

Re: Citroen Visa 14 TRS

Tyhjästä on paha nyhjästä, eiköhän ne kunnostuskelpoiset Visat ala olla aika vähissä jo...

Juuri oli tällainenkin facessa tyylillä 250e tai jo huomenna ilmaiseksi paaliin-meiningillä.

Joo se oli aika syvällä sekä maassa että Kainuussa. Paaliuhkailijat saavat paalata, kyllä niitä Visoja vielä ...
Kirjoittaja Visa-mies
06.03.2021 12:01
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Sitruunapatonki-taustalevyjä EU-kilville
Vastaukset: 27
Luettu: 176458

Re: Sitruunapatonki-taustalevyjä EU-kilville

Vielä löytyy halukkaille joitain kappaleita. Nouto Vihti / Karkkila tai toimitus postipakettina.
Kirjoittaja Visa-mies
05.03.2021 10:46
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Sitruunapatonki-taustalevyjä EU-kilville
Vastaukset: 27
Luettu: 176458

Re: Sitruunapatonki-taustalevyjä EU-kilville

Mulle kaksi, pitskusta voin noutaa, tai viikonloppuisin Vihdistä. Maksu lapaan tai mobileen?

Ai niin se olikin Karkkila, no ehkä kuitenkin vain pitskuoptio. Ja laitan meiliä
Pitskun suunnilla on vähän hiljaista näinä vaikeina aikoina, mutta vapaasti noudettavissa Vihdistä. Päivitin juuri ...
Kirjoittaja Visa-mies
01.03.2021 20:44
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Sitruunapatonki-taustalevyjä EU-kilville
Vastaukset: 27
Luettu: 176458

Re: Sitruunapatonki-taustalevyjä EU-kilville

Ralle kirjoitti:Jos Visa-mies kuittaa onko vielä saannillaan niin leimaudun mielellään patonkilaiseksi värisijäksi. :lol: :lol: :lol:
Jo vain näitä vielä on, laittele yv:tä tai muuta vastaavaa savumerkkiä montako laitetaan ja millä toimitus-/noutometodilla.
Kirjoittaja Visa-mies
19.04.2020 20:48
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Geokätköily
Vastaukset: 31
Luettu: 21254

Re: Geokätköily

Alkoi tympimään nuo kiven alle laitetut purkit. Ylläpitämissäni purkeissa on juju, joista löytäjälle ja vielä purkin esiinsaaneellekin jää hyvä mieli.

Itellä on kuuseen tai peräti kuusiaitaan piilotetut petit myrkkyä. Ja trailit vailla erikoisia toteutuksia. Tosiaan tarkkaan tulee valittua mitä ...
Kirjoittaja Visa-mies
09.07.2019 11:25
Keskustelualue: Tapahtumat
Aihe: ACry Länsi-Uusimaa kokoontuu 23.7.2019
Vastaukset: 4
Luettu: 6816

Re: ACry Länsi-Uusimaa kokoontuu 23.7.2019

Iloinen uudistus. Tulen paikalle.
Kirjoittaja Visa-mies
10.01.2019 19:52
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Ysärikokoontuminen, kiinnostusta?
Vastaukset: 13
Luettu: 11357

Re: Ysärikokoontuminen, kiinnostusta?

Hieno idea, kiinnostaa ja ajoneuvokin löytyy.
Kirjoittaja Visa-mies
31.12.2018 17:56
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Huoltokatko 1-6.1.2019
Vastaukset: 5
Luettu: 60365

Re: Huoltokatko 1-6.1.2019

Saa soitellakin tai tulla käymään! :lol:
Kirjoittaja Visa-mies
30.12.2018 20:03
Keskustelualue: Uutiset, tiedotteet ja palautteet
Aihe: Huoltokatko 1-6.1.2019
Vastaukset: 5
Luettu: 60365

Huoltokatko 1-6.1.2019

Sitruunapatonkiin tehdään pakollinen jakopääremppa heti vuoden alusta, jotta keskustelualue toimii moitteettomasti. Oletuksena kesto on viikon loppuun asti, mutta remontti voi valmistua etuajassa tai hieman venähtää. Pyydämme kärsivällisyyttä ja blackoutin aikana seuraamaan Sitruunapatonkia ...
Kirjoittaja Visa-mies
11.10.2018 22:34
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Citroen Visa 14 TRS
Vastaukset: 12
Luettu: 25362

Re: Citroen Visa 14 TRS

Penttihenrik kirjoitti:Miksiköhän Visa on täysin unohdettu citikkamalli. Kellään kun ei vaikuta olevan Visa projektia menossa. Vai onko?
Toivon, että ei ole unohdettu vaan uinumassa. Ehkä se tästä vielä nousee, kun herätellään?
Kirjoittaja Visa-mies
05.10.2018 12:14
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Harrastus/työ
Vastaukset: 12
Luettu: 10377

Re: Harrastus/työ

Asennusjuomien kanssa tekemisissä.
Kirjoittaja Visa-mies
04.10.2018 14:29
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Paskat tuotteet ( alustamassa )
Vastaukset: 8
Luettu: 8336

Re: Paskat tuotteet ( alustamassa )

Pellavaöljy ja tervasekoitus ensin ja lopuksi massaa väriksi. Kaikki tämä ruiskulla. Ei liiku mannerlaatat.
Kirjoittaja Visa-mies
01.10.2018 23:42
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Puuhastelu Citroenin parissa
Vastaukset: 26
Luettu: 15825

Re: Puuhastelu Citroenin parissa

Synnyin rättäristiperheeseen, en ole nollannut trippimittaria välissä.
Kirjoittaja Visa-mies
27.09.2018 15:20
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: AdBlue-mittariverkosto
Vastaukset: 6
Luettu: 5913

Re: AdBlue-mittariverkosto

Karkkilan pistooli taisi olla rikki, siltä se jälkikäteen vaikuttaa. Hämmästelen ohjekirjan mainintaa, ettei raskaan kaluston pistooleista saisi tankata.

Nesteeltä kävin hakemassa hätäavuksi 1,5l lekan, täyttäminen ei lisännyt ajettavaa kilometrimäärää. Myöhemmin sain kuulla, että vähintään 3 ...
Kirjoittaja Visa-mies
22.09.2018 16:42
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: AdBlue-mittariverkosto
Vastaukset: 6
Luettu: 5913

AdBlue-mittariverkosto

Myyjä kehaisi C3 Aircrossia luovuttaessaan, että AdBlue ei lopu tankista ja kyllä ne huollossa sitä sitten lisäävät. No ei mennyt kuin 13.000 kilometriä kun alkoi tulla herjaa, että 2.400 kilometrin päästä alkaa kusi loppua tankista. Nyt olen 2.000 kilometriä etsinyt sellaista Nesteen mittaria ...