ZX-miitti 2012
ZX-miitti 2012
on lauantaina 28.4.2012 Vehoniemessä klo - hmm no jotain aamupäivästä alkaen. Mutta paikka on jo varattu tuolle päivälle 
Re: ZX-miitti 2012
Loistavaa, nyt tietää milloin pääsee museoimaan....
kehtaiskohan tuon oman tuoda näytille... 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider.
Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95
MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011
http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/" onclick="window.open(this.href);return false; <---ei suositella ZX rakastajille
http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/" onclick="window.open(this.href);return false; <---ei suositella ZX rakastajille
TheMan82 kirjoitti:kehtaiskohan tuon oman tuoda näytille...
Totta kai kehtaat, ilman muuta tuot!
Ja huomasin tuolla toisaalla, että vinosilmä ajelee ZX:llä. Kai poika pitää sen ainakin vielä ens kuun, nii voitte tulla laatuautolla ZX-tapaamiseen (ettei mun tarvi olla ihan yksinäni siellä, jos nuo kaikki muut 2 ei pääse, yksin vois tulla aika pitkäksi
)
TheMan82 kirjoitti:kehtaiskohan tuon oman tuoda näytille...
No perhana... Pitääköhän sitä itsekkin koittaa sitten pyörähtää SP3:lla paikalle jos kerran alkaa kiinnostavaa kalustoakin ilmottautua paikalle
C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
liityn kyllä joukkoon mikäli rahatilanne sallii tuollasen reissun..kulutus on sen verran hirvee(noin 15l/100km maantiellä) painolastista johtuen et tarkasti pitää tilin ehdoilla ajella...

Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider.
Ne ACry:n jäsenet, jotka ovat tulossa joko ZX:llä tai jollain muulla, ilmoittautukaa etukäteen mulle viim. viikkoa ennen tapahtumaa, että voin ilmoittaa soppalounastajien määrän Vehoniemeen.
up up
ettei jää muiden alle vuoden tärkein
Oon varmaankin ihmettelemään tulossa tollasella vähäisemmällä Citroenin mallilla, jos ei ihmeempiä satu.
Dee Schneider ja Tepsu
Kuin myös jollain Citikalla, en vielä edes tiedä millä....
Ja saa mulle myydä erittäin halvan ZX:nkin
eli siis sellaisen liki pullakahvi hintaisen
. Saa olla risakin, koska enhän mä ehjiä autoja koskaan osta 
No mä tuun ainakin 
croisette, mulla on edullinen ( 1 tonniseteli yai pari 500 lappusta toisaalta kelpaa myös 10 satastakin , kunhan eivät oo omalla kuvalla varustettuja )
Suunnitelmissa olisi tulla renkaita potkimaan.
"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Lemon kirjoitti:up up
Lemon: Otanko Volsun mukaan ilmoitusosan niin saat tuon allekirjoituksesi korjattua
Vitsi Vitsi, haittaak se
Prkle nyt vasta hokasin että täähän on taasen http://www.hotrod-rockshow.com/ kanssa samaan aikaan 
Eli ehkä tulen ehkä en...
Eli jos näyttelyhommista kerkiän....
Eli ehkä tulen ehkä en...
Eli jos näyttelyhommista kerkiän....
Tai sitten pitää siirtää - siis hot rod 6 rock. Ja Ralle: jonain päivänä joskus ehkä kenties toivottavasti... 
Lemon kirjoitti:Tai sitten pitää siirtää - siis hot rod 6 rock. Ja Ralle: jonain päivänä joskus ehkä kenties toivottavasti...
Joo toki siirretään noin 30 000 kävijän tapahtumaa tämän valtavan ZX-miitin takia
Mihis aikaan se keittolounas on? Itse tulen paikalle varmaankin joskus 11 aikoihin ja poistunen noin 2 tuntia paikalla olleena?
^ Tarkemmin vielä sopimatta, mutta uskoisin että klo 11-12 väillä.
Croisette kirjoitti: Joo toki siirretään noin 30 000 kävijän tapahtumaa tämän valtavan ZX-miitin takia.
...mutta jos ne ZX:t keräis vaikka sinne isomman tapahtuman parkkikentälle söpöön riviin, voisi samalla iskulla tutustua molempiin huipputapahtumiin?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
2cvkimmo kirjoitti:Croisette kirjoitti: Joo toki siirretään noin 30 000 kävijän tapahtumaa tämän valtavan ZX-miitin takia.
...mutta jos ne ZX:t keräis vaikka sinne isomman tapahtuman parkkikentälle söpöön riviin, voisi samalla iskulla tutustua molempiin huipputapahtumiin?
Tarviiko tämä toinen tapahtuma Zeksitapahtumaa tuekseen? En tiennyt ajoissa tästä toisesta, joten en voi enää auttaa, harmi. Ensi vuonna järjestäjät voivat ottaa ajoissa yhteyttä voidakseen järjestää oman tapahtumansa samaan aikaan kuin Xeksimiitti. Autan mielelläni.
Olis ihan mukava tulla uteliaisuutta,rupattelemaan ja käydä Vehoniessä,mutta kun ei ole ZX.sää...
Tapsa...
Tapsa...