Hupaa pääsiäistä!

Ajatusten virtaa
Cikatti

Hupaa pääsiäistä!

Viesti Kirjoittaja Cikatti »

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Tapsa 63

Re: Hupaa pääsiäistä!

Viesti Kirjoittaja Tapsa 63 »

Hupaa,hupaa,hei hulinaa yks juo potasta.. :lol:
jules

Viesti Kirjoittaja jules »

Jumalaton olen, suklaasta en pidä, lampaanlihasta tahi pashasta puhumattakaan. Vapaita päiviä on, taidanpa pestä auton. Sitten viiniä, siitä toki pidän.
"Muuten olen sitä mieltä, että" uskonto tulisi erottaa valtiosta. Uskonnollisia vapaapäiviä ei tulisi olla, lintsatkoon uskovaiset.
Lemon

Viesti Kirjoittaja Lemon »

Cikatti kirjoitti:http://i638.photobucket.com/albums/uu109/CIkatti/Psiinen.jpg

Hih - hauska :D
Lauri

Viesti Kirjoittaja Lauri »

jules kirjoitti:Uskonnollisia vapaapäiviä ei tulisi olla, lintsatkoon uskovaiset.

Joten joulun, juhannuksen, pääsiäisen yms. sekä sunnuntait olisit mieluummin töissä? Vappu sentään olisi sinulla vapaa. :lol:
Tapsa 63

Muistaa tuo ----- meitäkin lunta räntää tullut tuntiin kymmenen senttiä ja sade jatkuu. ;)
^KARI^

Viesti Kirjoittaja ^KARI^ »

Terve, Tapsa, kiva kun taas tulit rupattelemaan. Mites hurisee, onko lääkitys kohdallaan? Olit viimeksi vaihtamassa sitä :lol:
...ja onnittelut, on tullut vuosiakin lisää :lol:
Cikatti

Viesti Kirjoittaja Cikatti »

""Muuten olen sitä mieltä, että" uskonto tulisi erottaa valtiosta"

Nii, mä ehkä erottaisin uskonnot jopa Maasta eli siirtäisin toiselle planeetalle koska mikään ei ole maailmassa ollut tuhoisampaa kuin uskonnot. Silloin kivikaudella kirkko oli ehdottoman tärkeä koska ei ollut lakeja ja normeja, kirkko siis määritteli ne. No, näin arvokkaana kirkollispyhänä olen hirviö kun tällaisia heittää. Olkoon tämä vain mun mielipide ja Darwin oli oikeassa, vai oliko Päivi Räsänen oikeassa???? :mrgreen:
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Putkimies22

Viesti Kirjoittaja Putkimies22 »

Cikatti kirjoitti:""Muuten olen sitä mieltä, että" uskonto tulisi erottaa valtiosta"

Nii, mä ehkä erottaisin uskonnot jopa Maasta eli siirtäisin toiselle planeetalle koska mikään ei ole maailmassa ollut tuhoisampaa kuin uskonnot. Silloin kivikaudella kirkko oli ehdottoman tärkeä koska ei ollut lakeja ja normeja, kirkko siis määritteli ne. No, näin arvokkaana kirkollispyhänä olen hirviö kun tällaisia heittää. Olkoon tämä vain mun mielipide ja Darwin oli oikeassa, vai oliko Päivi Räsänen oikeassa???? :mrgreen:

Amen 8-)
Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
sahtivaari

Viesti Kirjoittaja sahtivaari »

Poliitikot ei ole koskaan oikeassa. Oman edun tavoittelijoita lähes kaikki ,ja takinkääntäjiä.
Uskonto jääköön omaan arvoonsa.
Tällä tulotasolla, joilla poliitikot kavereineen sikailevat, ei ole paljonkaan uskottavuutta rehellisyyteen. :evil:
Lemon

Viesti Kirjoittaja Lemon »

sahtivaari kirjoitti:Poliitikot ei ole koskaan oikeassa. Oman edun tavoittelijoita lähes kaikki

Mulle on kans muodostunut samanlainen käsitys.
sahtivaari

Viesti Kirjoittaja sahtivaari »

Lumi onneksi häviää, vaikka meillä on hankikanto. Reissussa Forssasta ylöspäin ei lunta ollunna. :lol:
Naapuri soitti Torremolinoksesta, eikä ollut lunta enää sielläkään.
Lupasi soittaaq, jos lunta tulee. :lol:
Tapsa 63

^KARI^ kirjoitti:Terve, Tapsa, kiva kun taas tulit rupattelemaan. Mites hurisee, onko lääkitys kohdallaan? Olit viimeksi vaihtamassa sitä :lol:
...ja onnittelut, on tullut vuosiakin lisää :lol:

KIITOS,kiitos.Lääkitys kohdallaan,pilkut ja pisteet oli hukassa,tietokone oli rikki,sain velipojalta minulle uuden paremman kun entinen,otin kiinteän liitymän 8 mekan nyt vauhti riittä,eikä tietyt filmitkään pysähtele juuri riittisessä vaiheessa.. :lol: ja yhteys pelaa... :lol:
^KARI^

Viesti Kirjoittaja ^KARI^ »

Tapsa 62 kirjoitti:eikä tietyt filmitkään pysähtele juuri riittisessä vaiheessa.. :lol: ja yhteys pelaa... :lol:

Jäitä hattuun, Tapsa...niiden filmien mukana voi tulla semmoisia tauteja ettei vehkeet enää pelaakaan :lol:
Vastaa Viestiin