Hienoja autoja menevät rikkomaan... Kyseessähän on jo melkein klassikko!

Perus_jamppa kirjoitti:Saako noin tehdä???
Hienoja autoja menevät rikkomaan... Kyseessähän on jo melkein klassikko!
Kaapelimies kirjoitti:Ei kai tuo mikään halkovaja ole kun teipit puuttuu?
black_van kirjoitti:Uusin hankinta kotiutunut. Huomaa kyllä ajokilometrit auton yleiskunnossa,100150km on plakkarissa.
black_van kirjoitti:Uusin hankinta kotiutunut. Huomaa kyllä ajokilometrit auton yleiskunnossa,100150km on plakkarissa.
Mallia 1.4 injection (liiteri) -90. Jakohihna vaihettu 35tkm sitten vuonna 2002,eli seuraava operaatio ennen ajoja on hihnanvaihto.
Jos kauniisti ilmaisisi niin ihan v*?=n loistava peli
rmattila kirjoitti:Kannattaa myös ennen ajoon ottoa mitata hemoglobiini, kovasti kalpealta näyttää.
black_van kirjoitti:Tämä ei tule päätymään paaliin ja jos joskus päätän luopua tästä niin se tulee siirtymään ainoastaan harrastajalle.
Lemon kirjoitti:black_van kirjoitti:Tämä ei tule päätymään paaliin ja jos joskus päätän luopua tästä niin se tulee siirtymään ainoastaan harrastajalle.
Hmmm - kelpaankohan kun en täytä harrastajan kriteerejä, mutta jos päätät luopua niin ota yhteyttäKyllä tänne yksi aneeminenkin sopii
black_van kirjoitti:... planeettojen asennot joskus heittävät kuperkeikan ja minut valtaa valtava maanis-depressio johon ei ole muuta lääkitystä kuin hävittää beksi
Lemon kirjoitti:^ Ainakin Varsinaisesta Suomesta tulee joko punainen GTi tai valkoinen Van, ja olishan se kiva nähdä muitakin beksejä siellä, onhan sielllä PäHän seudullakin nättejä peeäksiä.
Ja ota ihmeessä black_van toinenkin valkoinen beksi talteen, minä ottaisin jos olisi tilaa
kokemjne kirjoitti:limunaati hoi. sinä olisit sopiva henkilö ostamaan tuon minun beksini . ainakin tietäisin sen päätyvän semmoisen käsiin joka osaisi huolehtia siitä.
ja mikä on syy tähän ilmoitukseen : Black Vanin pihalla seisoskelee joutava xantia joka kiinnostaa ,mutta mulla ei ole säilytyspaikkoja usealle kulkimelle. ja samalla rahoitan sen xantia oston.