No niin huikea kolmepäiväinen Geesumiitti on ohitse

. Perjantaina paikalla oli jo 2 GS:ää kun minä saavuin, ja lauantaina niitä saapui paikalle 5 lisää eli kokonaissaldo oli siis huikea 7

. Joskin yhtä-aikaisesti paikkalla oli parhaimmillaan vain 6.
GSA-malleja kävi vain yksi ainoa, ja se voittikin valuttajakisan selkeesti, GS-mallien paffit onkin yleensä olleet aikas kuivia, vaikka kyllä tänävuonna yksi koitti haastaa uudemman siskonsa

.
Juttua piisas taasen, ja minä koitin parhaani mukaan keitellä väelle kaffetta, ja tarjoilla pientä purtavaakin. Paikka oli kyllä loistava tälläiselle tapahtumalle, voisi joskus toistenkin harkita täällä Citikkatapahtuman pitämistä, tilaa olisi isommallekin porukalle.
Ja radallekin lähti vielä 3 Geesua, eipä kovin usein sitäkään näe, että 3 G-mallia kiertää Alastaron moottorirataa

.
Kiitoksia kaikille paikkalla olleille ,etenkin tietty Geesujen omistajille, kun en itse tänäkään vuonna päässyt GS:llä paikalle

. Ensi vuodelle valitsen jonkun muun GS:n, kuin tuon breakin, joka aina päättää hajota ennen G-miittiä

. Vaikka omaa tyhmyyttäni sekin taitaa olla, tuo break taitaa tehdä tuon vain osoittaakseen, että haluaisi olla tienpäällä enempi, eikä vain kerran vuodessa G-miitissä

.