Tapsa 0400641460
ps.perjantain jälkee ei toistaiseksi myytävänä..
zX-files kirjoitti:Savolainen on ketku, etenkin kauppamiehenä. Vaikka kuinka joviaalia yrittäisi. Tässäkin on vimpan päälle hyvin naamioitu myynti-ilmoitus, jossa kalastellaan korkein tarjouskin, puolihuolimattomasti jutustellen, kuin ohimennen.
turtana kirjoitti:Mitä sitä volkaanoa turhaan murehtia sardiinipurkin kuorina se 15v sisällä kuitenkin on
Teuski kirjoitti:Vinkki 1: Opettele jo kirjoittamaan ne auton nimet oikein ja tekemään selkeitä ja asiallisia myynti-ilmoituksia (myös niitä nettiauton linkkejä).
Teuski kirjoitti:Vinkki 2: En itse ainakaan ostaisi autoa selvältä jobbarilta. Monelle patongin lukijalle on varmaan tietyistä myyjistä muodostunut omat käsitykset kun autoja on myynnissä jatkuvasti...

Cikatti kirjoitti: Eli ostaisit auton mieluummin päihtyneeltä jobbarilta.
r_a_n_u kirjoitti:Kirjoita otsikkoriville: sarjishaku.fi ja avaa se. Aukeavalla sivulla on oikeassa ylänurkassa tuo hakuruutu.
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:turtana kirjoitti:Mitä sitä volkaanoa turhaan murehtia sardiinipurkin kuorina se 15v sisällä kuitenkin on
Ootko omistanut volkanoa...tai minkäverran ajanut...vai mihin perustat kommenttisi?
Jännä miten patongissa lytätään noin yleensä toisten myynti- ilmoitukset ja lasketaan citroen kulkineitten hintoja...ymmärrettäväämpää olisi vastaava muitten merkkien palstoilla
^KARI^ kirjoitti:Cikatti kirjoitti: Eli ostaisit auton mieluummin päihtyneeltä jobbarilta.
![]()
![]()
Minä pidän Tapsan huumorista ja uskaltaisin kyllä ostaa häneltä auton. Tuntuu pätevältä tekniikan mieheltä ja ystävällinen lisäksi...ei ylimielinen eikä ota pulttia niin kuin eräät "liikemiehet" tällä foorumilla...hyvä taito. Savolaiset ovat huumorimiehiä ja bisneksenteko näyttää sujuvan. Hyvä! Anna palaa vaan, Tapsa, samaa linjaa.
Jaa juu, kymysyshän kuului mikä olisi sopiva hinta...nyt heitit vaikean...
PS. Tuo Fingerpori on sikahyvä.
Cikatti kirjoitti:Mun sarjishaku toimii kirjoittamalla Kookkeliin: "näkeehän sen jo pelleistäkin"
Siis yleensä löytyy osuma kun muistaa sarjikseen liittyvän ydinasian.
Putkimies22 kirjoitti:^KARI^ kirjoitti:Cikatti kirjoitti: Eli ostaisit auton mieluummin päihtyneeltä jobbarilta.
![]()
![]()
Minä pidän Tapsan huumorista ja uskaltaisin kyllä ostaa häneltä auton. Tuntuu pätevältä tekniikan mieheltä ja ystävällinen lisäksi...ei ylimielinen eikä ota pulttia niin kuin eräät "liikemiehet" tällä foorumilla...hyvä taito. Savolaiset ovat huumorimiehiä ja bisneksenteko näyttää sujuvan. Hyvä! Anna palaa vaan, Tapsa, samaa linjaa.
Jaa juu, kymysyshän kuului mikä olisi sopiva hinta...nyt heitit vaikean...
PS. Tuo Fingerpori on sikahyvä.
Komp!