kokemjne kirjoitti:mitkä helv. lumiaurat siinä beksissä on edessä ja takana ? hyi
Sanos muuta.
kokemjne kirjoitti:mitkä helv. lumiaurat siinä beksissä on edessä ja takana ? hyi
kokemjne kirjoitti::D älä sinä aliarvioi sitä ympäristöä missä majailet. olen paljon pyörinyt sielläpäin ja ne maisemat hakkaavat mennen tullen nämä reservaatin läheiset ympäristöt itse reservaatista nyt puhumattakaan.
huomenna iltapäivästä puoleenyöhön pitää tutkia asfalttia tuolla espoon puolella ja kuskata sekopäitä paikasta toiseen.
sielläpäin sentään on rauhallisemmat maisemat. mitä nyt hieman pohjoisemmassa ammuskellaan
r_a_n_u kirjoitti:kokemjne kirjoitti:mitkä helv. lumiaurat siinä beksissä on edessä ja takana ? hyi
Sanos muuta.
Cituning kirjoitti:Niin, ja ainahan voi sanoa että tehkää perässä, jos pussihousut antaa myöten...
maarit kirjoitti:Et tainnut laskea tunteja tuon auton teossa? Rispektiä ...
Tulsku kirjoitti:Väreistä puheenollen... Heräsin tänään vasta oikeasti katsomaan, että minkä värisiä autoja on liikenteessä. Harmaita, valkoisia, tummia (musta tai tummansininen)... Siinäpä ne melkein ovat. Joitakin punertavia saattaa olla seassa harvakseltaan.
Eikö auto saa oikeasti erottua massasta mitenkään?Hieman outoa kyllä, punaisetkin autot ovat hävinneet aika tehokkaasti katukuvasta, ennen niitä oli "vaikka kuinka paljon".
Tulsku kirjoitti:Hieman outoa kyllä, punaisetkin autot ovat hävinneet aika tehokkaasti katukuvasta, ennen niitä oli "vaikka kuinka paljon".
Cituning kirjoitti:Niin, ja ainahan voi sanoa että tehkää perässä, jos pussihousut antaa myöten...

r_a_n_u kirjoitti:Cituning kirjoitti:Niin, ja ainahan voi sanoa että tehkää perässä, jos pussihousut antaa myöten...
maarit kirjoitti:Tarina kuvina löytyy siis Cituningin www-linkistä (tiedoksi niille, jotka eivät vielä ole siellä käyneet kurkkimassa).

r_a_n_u kirjoitti:Koska lainasit viestiäni, niin ilmeisesti minulle tuon tarkoitit. Mitäs tarinaa tarkoittanet? Kyllä aikoinaan tuosta vihriästä olen kuvia nähnyt. Ei ole uusi juttu. Vaiko joku muu kertomus mielessäsi? Mutta kyllä maailma pieni olisi, jos kaikki jutut sieltä kuullut olisin.

Jeth kirjoitti:On mullakin ollu hetken 16V![]()