3000K Xenon

Ajatusten virtaa
Teuski
Viesti:

Re: 3000K Xenon

Viesti Kirjoittaja Teuski »

dieselflosse kirjoitti:Millainen tuo sulakerasian pohja on? Onko sieltä helposti johto irroitettavissa katkaisijan kautta kierrätettäväksi? Pääseekö konehuoneen sulakerasialta miten ohjaamoon? Vai pitäisikö koittaa sellaista johdotonta katkaisijaa... Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?

Mä tein xantun automaattilaatikolle resetointinappulan siten, että katkaisin lattasulakkeen ja tinasin siihen johdot kiinni, niiden päähän nappi ja väliin uusi sulakepesä.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
dieselflosse

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Teuski kirjoitti:Mä tein xantun automaattilaatikolle resetointinappulan siten, että katkaisin lattasulakkeen ja tinasin siihen johdot kiinni, niiden päähän nappi ja väliin uusi sulakepesä.

Tuo minullakin kävi mielessä, mutta hieman profempaa kytkentää katselen näin alkuun... :mrgreen:
Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Teuski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teuski »

dieselflosse kirjoitti:
Teuski kirjoitti:Mä tein xantun automaattilaatikolle resetointinappulan siten, että katkaisin lattasulakkeen ja tinasin siihen johdot kiinni, niiden päähän nappi ja väliin uusi sulakepesä.

Tuo minullakin kävi mielessä, mutta hieman profempaa kytkentää katselen näin alkuun... :mrgreen:

Noin ei ainakaan tule tehtyä mitään pysyviä muutoksia :)
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
dieselflosse

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Niin tai näin, reitti ohjaamon puolelle pitäisi myös löytää.. Onko sulakerasioiden välillä yhteyttä? Jos ohjaamossa olevaan sulakerasiaan saisi johdon pään, niin se olisi jo aika lähellä sopivaa painonapin paikkaa...
Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Vastaa Viestiin