Elikkäs...
Re: Elikkäs...
Elikkäs itse asiassa tota niinku tiätsä ei mulla muuta.
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Igor kirjoitti:Elikkäs itse asiassa tota niinku tiätsä ei mulla muuta.
Aikuisten oikeesti?
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
niko kirjoitti: Aikuisten oikeesti?
Mää odotin tamperelaisen muistavan juurensa ja lisäävän "nääsnääs". Seuraavaksi joku porilainen huikkaa "tuannoinniin"...
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Elikkäs, kum mää oon Nokialta
Näässit meni puhtaan veden mukana 
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
- Les Excentriques
TU

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Juuh elikkäs sehän on yleisesti suositeltu ja koeteltu tapa aloittaa foorumin viestit, ettei vieras lukija peljästy kun menee liian suoraan asiaan.
http://meemi.info/index.php/Juuh_elikk%C3%A4s
("Elikkäs..." käy myös erittäin hyvin kuvaavaksi otsikoksi kun myy/ostaa BX:n hydrauliikasta sitä yhtä pientä tirpuketta, mikäs sen nimi nyt olikaan)
http://meemi.info/index.php/Juuh_elikk%C3%A4s
("Elikkäs..." käy myös erittäin hyvin kuvaavaksi otsikoksi kun myy/ostaa BX:n hydrauliikasta sitä yhtä pientä tirpuketta, mikäs sen nimi nyt olikaan)
Elikkäs pitäisköhän mun jaksaa etsiä joku toinen radioasema, kun tolta mun nykyiseltä taustamuzakkiasemalta tulee ainakin kerran päivässä "Let it snow"... 
- Les Excentriques
Multa saisit ton Xantian interaktivisen audiojärjestelmän: lämpötilan, sivuttaiskiihtyvyyden, tien kuoppien sekä minkä tahansa muun ajo-olosuhteen mukaisesti se osaa valita mistä kaiuttimesta ääni tulee ja minkä aseman ohjelma sopii parhaiten. Vastaavasti se ei välttämättä tottele mitään muita sille annettuja käskyjä, kuin etupaneelin irrotusta. 
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
niko kirjoitti:Elikkäs, kum mää oon NokialtaNäässit meni puhtaan veden mukana
Niin, Kokemäenjokeen, sieltä jonnekin hiekkaharjulle, edelleen turkulaisten juomalaseihin, virtsarakkokiertelyiden jälkeen Kakolanmäen alle "manalaan", sieltä pikkuhiljaa vaikkapa takaisin sisävesistöön.......
Voisihan tuon halvatun idioottimaisen e........n tilalla käyttää vaihtelun vuoksi vaikkapa "jaahas"-sanaa!