Mielessä on käynyt tuossa pitkin poikin Suomea reissatessa, ja omia Citikoita kauniissa paikoissa kuvatessa, että olisi kiva nähdä muiltakin samankaltaisia kuvia

. Ja siitä sitten tulikin mieleen, että oliskohan kiinnostusta kuvajahti-tyyppiseen kuvailuun, eli moottoripyöräilijäthän ainakin moista jonkin verran harrastavat, eli otetaan kuva jostain kohteesta, ja sitten toinen ajelee samaan paikkaan, ja ottaa kuvan, ja sit laittaa uuden kohteen hakuun.
Ideana siis se, että otetaan kuva jostain kohtuullisen helposti selvitettävissä olevasta kohteesta, niin että kuvassa näkyy oma Citikka, ja se joka ekana ehtii käy samalla paikalla, ottaa kuvan oman Citikkansa kera

. Ja jotta jahti pysyy kokoajan päällä, julkaisee uuden kohteen mahdollisimman pian. Kohteen pitäisi siis olla sellainen, että sen kohtuullisen helpolla saa selville, vaikkapa Googlen avustuksella, ja sit ei kuin ajelemaan, ja ottamaan kuva

.
Tällä tavoin saattaa löytää uusia kivoja paikkoja missä voisi poiketa. Olisikohan moiselle kiinnostusta?
Ja laitan nyt itse vaikkapa sen ekan kuvajahdin alulle, eli tarkoitus ei ole kertoa, että mä tiedän missä kuva on otettu, vaan käydä itse paikalla ottamassa kuva, ja sit vasta kertoa missä se oli.