Kannattaa lienee kysyä asiaa sieltä.
Niin, ja jos täällä ilmenee joitain virheitä niin nöyrimmin pyydän ihmisiä ottamaan ylläpitoon yhteyttä. Älkää lähtekö silloin muihin foorumeihin niitä puimaan.
DyyD kirjoitti:Jos vaan voidaan käsittää väärin, niin varmasti käsitetään.![]()
Nyt hernekasvit pois nenästä ja lukemaan yllä olevat viestit uudelleen, aivojen kera!
r_a_n_u kirjoitti:Asia ei kyllä minua koske, mutta miksi vastasit noin ylimielisesti? Ihan mielenkiinnosta seurasin tätäkin ketjua, ja en muöskään ymmärtänyt, mitä noilla vastauksillasi oikein tarkoitit. Aivoton siis olen.
Sitruunasafööri kirjoitti:Pistän lusikkani soppaan julkisesti palstallakin, kun asiaa on tuolla irkin puolella puitu aika mittavasti. Tässä on selvästi kyse siitä, että jotkut ovat tarjoutuneet auttamaan Sitruunapatongin siirtämisessä uudelle alustalle ja ovat myös siinä kunnostautuneet omalla talkoopanoksellaan. Lopputulos on kuitenkin aiheuttanut siirtoon osallistumattomien puolelta soraääniä, josta luonnollisesti tuntikausia siirron eteen vaivaa nähneet ovat tyrmistyneet, koska kokevat vääryyttä omasta mielestään. Itse en ole kummassakaan leirissä tässä mielipiteiden ristiriidassa, mutta näen silti kokonaiskuvan, mistä tämä pattitilanne on aiheutunut. Se nyt sitten on selvästi lauennut esim. DyyD:n poistumisella ja ymmärrän kyllä hyvin miksi hän teki niin. Minusta tässä on kyllä monella meillä vanhan Patongin käyttäjällä sellainen paikka, että kannattaisi miettiä mitä palautetta laukoo. Iso osa meistä ei kuitenkaan ole pistänyt tikkua ristiin muuton eteen, saati, että kaikilla edes olisi tarvittavat taidot siihen.
Eiköhän meidän kannata kehittää hommaa eteenpäin rakentavalla julkisella keskustelulla, sen sijaan, että iso osa hoitaa kyräilynsä siellä irkin syövereissä.Minun puolesta tässä asiassa ei ole mitään ongelmaa, kunhan tiivistin mitä olen tässä havainnoinnut. Moderoinnin suhteen ymmärrän kyllä DyyD:n harjoittaman linjan, itsekin olisin ehkä tehnyt niin. Jonkinlainen höpinäosio olisi hyvä patonkeihin liittymättömälle jutustelulle.
r_a_n_u kirjoitti:No mikset kertonut, mitä väärää sitten on "lauottu" ja kuka tai ketkä?
Cikatti kirjoitti:Käin sitten elämäni ensimmäisen kerran Citikka-IRCissä tapahtuman jälkeen ja siellä oli jengi kyllä aika kaljassa, olin kait mäkin
Sitruunasafööri kirjoitti:Pistäs muuten Ranu se harmaa farkku-Bexin takapeite menemään Loimaan suuntaan, niin saan sen sieltä noukittua.