Cikatti kirjoitti: Sitten kun Citikassa on noiden lisäksi yli 300 hv alle kympin kulutuksella niin palaan käyttisosastolle.....
Eikös HDi240:stä saa lastuttamalla ainakin lähelle 300 hummaa... kulutuskin on taatusti pienempi ku käkkylällä.
Cikatti kirjoitti: Sitten kun Citikassa on noiden lisäksi yli 300 hv alle kympin kulutuksella niin palaan käyttisosastolle.....
Herrasmies ei hehkutaIgor kirjoitti:herrasmies ei haise diisselille
Igor kirjoitti:Cikatti kirjoitti: Sitten kun Citikassa on noiden lisäksi yli 300 hv alle kympin kulutuksella niin palaan käyttisosastolle.....
Eikös HDi240:stä saa lastuttamalla ainakin lähelle 300 hummaa... kulutuskin on taatusti pienempi ku käkkylällä.Toki olen edelleen sitä mieltä että herrasmies ei haise diisselille. Ja tämä mielipide on vain vahvistunut sen jälkeen kun hommasin ton hodari-xantun...
315hv/598Nm ainakin luvataan. Kulutuslukemia ei kerrota.Igor kirjoitti:Eikös HDi240:stä saa lastuttamalla ainakin lähelle 300 hummaa... kulutuskin on taatusti pienempi ku käkkylällä.Cikatti kirjoitti:Sitten kun Citikassa on noiden lisäksi yli 300 hv alle kympin kulutuksella niin palaan käyttisosastolle.....
Igor kirjoitti:Toki olen edelleen sitä mieltä että herrasmies ei haise diisselille. Ja tämä mielipide on vain vahvistunut sen jälkeen kun hommasin ton hodari-xantun...
Cikatti kirjoitti:"Sähköpostiin vastattiin tunnissa ja toimitus lähti samana päivänä"
Aika hyvä mutta kuinka monta päivää meni että kama oli fyysisesti omalla ovella
Jaa niin melkein unohdin ostaneeni samalla myös parasta vahaa.laakeri kirjoitti:Termostaatti, glysantinia, ionivaihdettua vettä, sytytystulpat, takalasinpyyhkijän sulka, silikonipuikko ja Korrek kiillotussetti.
laakeri kirjoitti:Jaa niin melkein unohdin ostaneeni samalla myös parasta vahaa.laakeri kirjoitti:Termostaatti, glysantinia, ionivaihdettua vettä, sytytystulpat, takalasinpyyhkijän sulka, silikonipuikko ja Korrek kiillotussetti.
Tämä oli miulla jo toinen. Jos paljon jumppailee eri tyynyjen välillä, niin eivät tahdo pysyä enää kahvassa kiinni ennen pesua. Ja toisaalta kiillotustyyny saattaa mennä jossain vaiheessa tukkeeseen, joten hyvä olla noita vähintään kaksi settiä.Igor kirjoitti:Mäkin ostin kans tommosen Korrekin kiillotussetin. Olisin ostanut toisenkin jos Kalevan Prismassa olis ollu.
Jahas, täytyykin kokeilla joskus. Pitäisi myös joskus kokeilla parasta vahaa valmistajan suosittelemalla viiden tunnin kuivumisajalla. Nyt olen tehnyt vain pikavahauksia.Igor kirjoitti:Siihen parhaan vahan alle on muuten hyvä vetää kerros Korrek TFX:ää.
laakeri kirjoitti:Pitäisi myös joskus kokeilla parasta vahaa valmistajan suosittelemalla viiden tunnin kuivumisajalla. Nyt olen tehnyt vain pikavahauksia.
Ei niissä varmaan olekaan, mutta parhaan vahan purkin kyljessä kyllä on.Igor kirjoitti:Jaa, en mä ole kyllä tommosia ohjeita Collinite-purkin kyljessä nähnyt.laakeri kirjoitti:Pitäisi myös joskus kokeilla parasta vahaa valmistajan suosittelemalla viiden tunnin kuivumisajalla. Nyt olen tehnyt vain pikavahauksia.

Hyllyn reunassa luki kai 19,50 € tjsp, kuitissa lukee 18,13 €. Varmaan saisi jostain halvemmalla, en jaksanut etsiä. Sama juttu sytytystulppien kanssa... noin 4,85 € jäi nyt kappalehinnaksi niille.Cikatti kirjoitti:Paljos muuten Best Waxin hinta?