ZX:n keskuslukitus
ZX:n keskuslukitus
ZX -96 (avaimella toimiva) keskuslukitus rupesi temppuilemaan. Ensin jäi toinen takaovi auki, sitten joku ovi satunnaisesti ja nyt toimii puoliksi, eli kun lukitsen auton kuljettajan puoleiseta etuovesta vain etuovi menee lukkoon, mutta kun avaan kuljettajan etuoven kaikkien ovien + takaluukun lukot aukeavat.
Re: ZX:n keskuslukitus
Ai niin pitäiskö lisätä tähän kysymys, että tämä käsitetään kysymykseksi eikä ilmoitukseksi
:
Mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa?
Lukot jäässä jos nyt pakkasilla tuon aloitti. Lauhemmalla ilmalla jos toimi?
Keväällä lukkojen putsaus ja rasvaus
Keväällä lukkojen putsaus ja rasvaus
Kyllä sen joku ostaa vaikka ei toimi...Lemon kirjoitti:Ai niin pitäiskö lisätä tähän kysymys, että tämä käsitetään kysymykseksi eikä ilmoitukseksi:
Tämä ei todellakaan ole myynnissä, vaikka onkin väärän värinen! Vastahan minä tämän runsas viikko sitten ostin.
Mittaapas, että molemmilta etuovilta tulevat komennot kunnolla ohjaimelle ja että vastaavasti komennot menevät moottoreille asti. Jos nuo kaikki ovat ok, niin lukkoja pöydälle putsaukseen ja voiteluun vaan.Lemon kirjoitti:Ensin jäi toinen takaovi auki, sitten joku ovi satunnaisesti ja nyt toimii puoliksi, eli kun lukitsen auton kuljettajan puoleiseta etuovesta vain etuovi menee lukkoon, mutta kun avaan kuljettajan etuoven kaikkien ovien + takaluukun lukot aukeavat.
VW Passat B7
mulla tekee ihan samaa tuos mun omas...niin jäykät on ettei sorminkaan meinaa nousta...sontaa varmaan välis...kunnon putsaus ja luulis tokenevan...
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider.
Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95
MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011
http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/" onclick="window.open(this.href);return false; <---ei suositella ZX rakastajille
Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95
MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011
http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/" onclick="window.open(this.href);return false; <---ei suositella ZX rakastajille
Joo huomasin kyllä että vähän puhdistamisen tarpeessa näyttäis olevan.