Tämä on niin patonkia.
Myöhästyin...
Myöhästyin...
Piti juuri ehdottaa että lyödään vetoa, koska BX-omistajien ketjuun ilmestyy eka ot-viesti, mutta en ehtinyt ajoissa...
Tämä on niin patonkia.
Tämä on niin patonkia.
Re: Myöhästyin...
Saman huomion tein. Ei auttanut vaikka ketjun aloittaja esitti toiveen, ettei niitä siihen ketjuun tehtäisi.
Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Johtuukohan tuo siitä luetun ymmärtämisestä??? 
No hei, toimihan se jopa toiseen viestiin (=ensimmäiseen vastaukseen) asti kuten oli ajateltu! 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Tulsku kirjoitti:No hei, toimihan se jopa toiseen viestiin (=ensimmäiseen vastaukseen) asti kuten oli ajateltu!
Niinhän se toimi, ja ehkä aina pitäisi muistaa tämän olevan Patonki
-
^KARI^
Jepjep...onneksi meillä on ripeäotteinen järjestysmies joka puuttuu asiaan. Kuvajahdin kanssa oli sama juttu, ei mennyt ihan kaikille perille toivomus.
- Putkimies22
Ralle kirjoitti:Tulsku kirjoitti:No hei, toimihan se jopa toiseen viestiin (=ensimmäiseen vastaukseen) asti kuten oli ajateltu!
Niinhän se toimi, ja ehkä aina pitäisi muistaa tämän olevan PatonkiMikään ei ole niin varmaa kuin epävarma...
Vähän skeptinen olinkin tuon toiveen toteutumisen suhteen. Pienet odotukset -> ei pettymyksiä
Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Kavaltakaa Juudas(minä) moderaattorille niin poistaa sen minun asiattoman viestin ketjusta
Sori luin vain pikalukien ekan viestin ja en hoksannut ko. pyyntöä olla laittamatta of topic viestejä..ei ollut tarkoitus tuhota ja häväistä ko. ketjua..
- Putkimies22
Nickroen kirjoitti:Kavaltakaa Juudas(minä) moderaattorille niin poistaa sen minun asiattoman viestin ketjustaSori luin vain pikalukien ekan viestin ja en hoksannut ko. pyyntöä olla laittamatta of topic viestejä..ei ollut tarkoitus tuhota ja häväistä ko. ketjua..
Se pyyntö meni jo pipariksi tokassa viestissä ja ajatus siis että vastausten lukumäärästä olisi saanut autojen määrän. Mutta en ajatellut että niin monella on niin monta beksiä. Patonki.com sinne ne beksit menneet on
Volvo V70 D4 -15 A
-
^KARI^
Nickroen kirjoitti:ei ollut tarkoitus tuhota ja häväistä ko. ketjua..
...älä ny ota liikaa ittees.
-
^KARI^
Putkimies22 kirjoitti: Mutta en ajatellut että niin monella on niin monta beksiä.
Yhtä monta huuhaa-viestiä vaan kun ketjussa on ylimääräisiä autoja
menee luku tasoihin 
Kunniajäsen
BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Nickroen kirjoitti:Sori luin vain pikalukien ekan viestin...
Ehdotin joskus aikoinaan, että eka viesti olisi aina näkyvissä, oli viestien lukusuunta sitten mikä tahansa. Mutta mun ehdotus teilattiin, sitä vähäteltiin, ei muka ole tarpeen
Siitäs saitte, ihan oikein teille! Mää en enää koskaan ikinä ehdottele teille täällä mitään!
Lemon kirjoitti:Nickroen kirjoitti:Sori luin vain pikalukien ekan viestin...
Ehdotin joskus aikoinaan, että eka viesti olisi aina näkyvissä, oli viestien lukusuunta sitten mikä tahansa. Mutta mun ehdotus teilattiin, sitä vähäteltiin, ei muka ole tarpeen![]()
![]()
![]()
Pyh, tyhmää kun ei ymmärretä!
Siitäs saitte, ihan oikein teille! Mää en enää koskaan ikinä ehdottele teille täällä mitään!
Mitäs sillä ekalla postauksella tekee siinä vaiheessa kun on tullu 50 sivua offtopikkia ja keskustellaan jostain muusta kuin siitä ekasta viestistä?
Jeth kirjoitti:Mitäs sillä ekalla postauksella tekee siinä vaiheessa kun on tullu 50 sivua offtopikkia ja keskustellaan jostain muusta kuin siitä ekasta viestistä?
Nokkela postaaja lukee siitä mistä pitäisi kirjoittaa ja jos ei ole alkuperäiseen aiheeseen mitään sanottavaa niin pitää näppäimistönsä koskemattomana. Ehkä noin, vai tai jotenkuin miten?
Eiks joku täällä ihmetellykin sitä, että on niin paljon käyttäjiä, joilla on 0 postausta. Ne on niitä jotka pitäytyy tiukasti asiassakaseva kirjoitti:Jeth kirjoitti:Mitäs sillä ekalla postauksella tekee siinä vaiheessa kun on tullu 50 sivua offtopikkia ja keskustellaan jostain muusta kuin siitä ekasta viestistä?
Nokkela postaaja lukee siitä mistä pitäisi kirjoittaa ja jos ei ole alkuperäiseen aiheeseen mitään sanottavaa niin pitää näppäimistönsä koskemattomana. Ehkä noin, vai tai jotenkuin miten?
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Bäksää ja offtopiccia..... Mä olen missannut jotain. Bäksä on yhtä kuin offtopic 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
BX on Autojen Aatelia, Baras Biili, Ciisti Citroen!