xsara 2.0 2002
xsara 2.0 2002
ostin juuri xsara farkun 2.0 2002. moottorin vikavalo vilkuttaa ja näytössä lukee catalytic conventer faul....mikähän mahtaa olla vikana.....edellisen omistajan mukaan egr-venttiili oli hetki sitten puhdistettu korjaamolla.......olisiko lambra-anturi sökö? Tehot on tallella ja käynti hyvä.
Re: xsara 2.0 2002
Minä vaihtaisin lamda anturin. ECU saa vain siitä anturista ainoaa tietoa katalysaattorista ja ohjelman tekijä on päätellyt vikakoodit sen mukaisesta.
Minulla vanhemissa malleissa K valo syttyi silloin tällöin vaikka kone toimi normaalisti. Anturin mittaus paljasti sen heikoksi ja vaihto poisti vikavalon. Heikko lamda voi lisätä bensan kulutusta.
Roplaaja
Minulla vanhemissa malleissa K valo syttyi silloin tällöin vaikka kone toimi normaalisti. Anturin mittaus paljasti sen heikoksi ja vaihto poisti vikavalon. Heikko lamda voi lisätä bensan kulutusta.
Roplaaja
Ettei olis Riisseli toi auto???
Olis hyvä kertoa vähän enempi auton tietoja, kun mulla ainakin toi kristallipallo on rikki.
Olis hyvä kertoa vähän enempi auton tietoja, kun mulla ainakin toi kristallipallo on rikki.
Vikamuisti näytti et sytytyskatkoksia sylintereillä.....puola vaihtoon.....ok!!