Kuljetustarvetta?
Kuljetustarvetta?
Koska poikkeuksellisesti olen menossa työkeikalle poikkeuksellisen vähin työkaluihin ja tarvikkein, jää Xantiaan hieman tyhjää tilaa. Joten jos on joillekin inhimillisen kokoisille tavaroille kuljetustarvetta tällä viikolla välillä Lappeenranta-Mänttä, koukaten menomatkalla torstaina Lahden kautta ja palaten lauantai-iltana tai sunnuntaipäivällä takaisinpäin, niin kyytiin voi työntää.
VW Passat B7
Re: Kuljetustarvetta?
Tämä on juuri sitä sitikkaihmisten välistä auttamisen halua, hienoa....hatun-nosto näille kavereille, jotka tätäkin harrastavat ja kiitos.......
Jos joku tarttee kuljetusapua niin 12.4 väli pääkaupunkiseutu-Oulu, reitti menee nelostietä. Mukaan voisi mahtua jotain,mitä nyt CeeViitoseen menee asiallisesti. 14.4 sitten reitti toisinpäin eli Oulu-Pks
Pienet koukkaukset mahdollisia ja tuolta väliltä sitten voin ottaa kyytiin tai toimittaa.
Pienet koukkaukset mahdollisia ja tuolta väliltä sitten voin ottaa kyytiin tai toimittaa.
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
black_van kirjoitti:Jos joku tarttee kuljetusapua niin 12.4 väli pääkaupunkiseutu-Oulu, reitti menee nelostietä. Mukaan voisi mahtua jotain,mitä nyt CeeViitoseen menee asiallisesti. 14.4 sitten reitti toisinpäin eli Oulu-Pks
Olis juu, mut sittenhän mä en itse pääse romun haku reissuun
No kyllä tämmöinen toiminta on hatun noston arvoista.
Hienoa!
Hienoa!
Ralle kirjoitti:black_van kirjoitti:Jos joku tarttee kuljetusapua niin 12.4 väli pääkaupunkiseutu-Oulu, reitti menee nelostietä. Mukaan voisi mahtua jotain,mitä nyt CeeViitoseen menee asiallisesti. 14.4 sitten reitti toisinpäin eli Oulu-Pks
Olis juu, mut sittenhän mä en itse pääse romun haku reissuunLoistava tarjous kyllä.
Säästyy aikaa ja vaivaa kun annat mulle sen romureissun,toimitan kotiovelle eikä maksa mitään
Ja mikseipä sitä voisi jelpata tavaran kulkeutumista samaa kyytiä.
uppaan sitten lähempänä tuota ajankohtaa tätä ilmoitusta.
uppista, 12pv lähenee ja jos jollakulla tarvetta asiallisen kokoisen/painoisen tavaran kuljetukseen niin yw.tä tulemaan.
Ylihuomenna perjantaina lähtöä. jos tarttee viedä/tuoda jotain akselilla Helsinki-Oulu-Helsinki niin yw.tä tulemaan. Mukana kulkee vaikka rengassarja tms. Paluu sunnuntaina 14pv.
Pakettiauto kulkee huomenna sunnuntaina Keuruulta Helsinkiin tehden mutkan Ylöjärven kautta. Paluu Helsingistä Keski-Suomeen arviolta 7 vrk kuluttua. Tavaraa mahtuisi kyytiin mikäli tarvetta on.
Ford Transit 2.0 TDCi AWD -17, XM V6 24V -99, Subaru Forester 2.0 -14