Lemon kirjoitti:Pelkään/arvelen et tulee jossain vaiheessa jotain muutoksia elämässä, ja sit pitää miettiä uusiksi (lähes) kaikkien mun Citikoiden tulevaisuus...
Kuullostaa radikaalilta..
Lemon kirjoitti:Pelkään/arvelen et tulee jossain vaiheessa jotain muutoksia elämässä, ja sit pitää miettiä uusiksi (lähes) kaikkien mun Citikoiden tulevaisuus...
XM-Hannu kirjoitti:Tarkoitatko kenties, että olet löytämässä jotain rakkaampaa, kuin Citroen?![]()
kaseva kirjoitti:Tämä helvatan kirjautumishässäkkä täällä Patongissa, meni taas yksi viesti taivaan tuulii kun lähetä-napin painallus todellakn lähetti sen.. jonnekin. Minulle tuli eteen kirjautumissivu, vaikka olin jo kirjautunut.
Ei hyvä.
black_van kirjoitti:Ranetuspatentit. en voi käsittää ja harmittaa kun sattuu omalle kohdalleni sellainen. Eka tapaus nykyisessä femmassa oli se että vein auton laatikkoöljyn vaihtoon. Öljyt viimeksi vaihdettu france mötöörissä jossa ilmeisesti rikottu automaattilaatikon ylitäyttöholkki. Se oli sitten jätetty pois ja laitettu proppu kii ja öljyt sisään,thats it. Viimeisin ranetus oli sitten polttoainesuodattimelta korkeapainepumpulle menevä pikaliitimellä oleva polttoaineputki. suodattimen puolelta kiinnitys ilmeisesti rikki tai falskannut,no nipparilla sitten kiinni viereiseen putkeen kiristyksellä ja siinä se. Olisko Francella huollettu tuollainen patentti? Uusi putki maksaa Veholla VAIN 47€,joka on nyt tilattu. Jos tuo nykiminen olisi siitä kiinne. Ei voi käsittää tuollaisia patentteja.

r_a_n_u kirjoitti:On kyllä Francesta ollut hieman erilainen käsitys.
black_van kirjoitti:Joka päivän harmin aihe on tuo CeeViitonen. Varmaan mukava laite silloin kun se toimii mutta täysi painajainen silloin kun se ei toimi.
Tulipahan lykättyä näpit paskaan kyynärpäitä myöten,olisi kannattanut kyllä jättää katsomatta tuo kortti. no ellei tuota saa inhimmillisellä rahallisella panostuksella kuntoon niin sitten lähtee kuin leppäkeihäs ja käyttöautoksi ei tule sitikkaa prkl.
black_van kirjoitti:Joka päivän harmin aihe on tuo CeeViitonen. Varmaan mukava laite silloin kun se toimii mutta täysi painajainen silloin kun se ei toimi.
Tulipahan lykättyä näpit paskaan kyynärpäitä myöten,olisi kannattanut kyllä jättää katsomatta tuo kortti. no ellei tuota saa inhimmillisellä rahallisella panostuksella kuntoon niin sitten lähtee kuin leppäkeihäs ja käyttöautoksi ei tule sitikkaa prkl.
Croisette kirjoitti:Lumella on iso voimaOnneksi kuomu on peltiä, lasikuituinen olis varmaan aikas päreinä..
vibes kirjoitti:Muksulla on pissatulehdus, johon saatu antibioottikuuri tottakai pisti pakin sekaisin ja nyt menee vaippoja ihan urakalla. Itsellä on (toivottavasti vain) keuhkoputkentulehdus ja hammastakin särkee