Viikko siinä meni.
Viikko siinä meni.
Nyt jo harmittaa (tuohon olis toinenkin hävytön ilmaisu) kun ostin C 5,sen.onhan Xantia sentään Citikka.. 
Re: Viikko siinä meni.
eikö auta jos vaihdat comfort pallot C5 nurkkiin? 
Nickroen kirjoitti:eikö auta jos vaihdat comfort pallot C5 nurkkiin?
Ei auta,en vaan tykkää,tämä oli jo kolmas C5 kokeilu,muisti on vaan niin lyhyt.
Miten ne gonfortit muutta ominaisuuksi,vai laitanko suoraan ilmajousipalkeet. 
Mistä gonfortit halvemmalla saa.
Ei taida Tapsa comfortit tehdä c5.sta xantiaa. Kyseessä on kaksi eri autoa. on mulla ehdotus. laita CeeViitonen naftaliiniin pariksi vuodeksi,osta xsara ja aja sillä pari vuotta. Parin vuoden xsaralla ajon jälkeen kaiva c5 naftaliinista ja nauti. Toimii eikä ketuta enää ostos nimim.kokem. (Ei Kokemjne) 
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Tapsa 63 kirjoitti:Miten ne gonfortit muutta ominaisuuksi,vai laitanko suoraan ilmajousipalkeet.
Laita vaan ilmajouset niin saat tasan paskoja tuloksia perstuntumalta ja samoin katsurilla. Menee kyllä läpi mutta arvosanalla tyydyttävä eli noin 30%... hylkyraja on noin 25 %
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
black_van kirjoitti:Ei taida Tapsa comfortit tehdä c5.sta xantiaa. Kyseessä on kaksi eri autoa. on mulla ehdotus. laita CeeViitonen naftaliiniin pariksi vuodeksi,osta xsara ja aja sillä pari vuotta. Parin vuoden xsaralla ajon jälkeen kaiva c5 naftaliinista ja nauti. Toimii eikä ketuta enää ostos nimim.kokem. (Ei Kokemjne)
Onhan minulla hyvä Xantia 2.0 HDi paku ,jos sais C5.sen myytyä
,jonka ostin kun ei ollut lääkitys päällä.
Eikös se paku ollut myynnissä sulla? Onko C5 osalta "poistotarjous" hinnassa?