Lemon kirjoitti:Etukäteistilasin yhden BX:n
...kyl määki huamasin...värikin oli ihan ehdotukseni mukainen. Kiitos, Otto!
Lemon kirjoitti:Etukäteistilasin yhden BX:n

Teuski kirjoitti:elämäni ekat junaliput, huomenna femmakaupoille jotta saadaan rouvan autokuume kuriin
Lemon kirjoitti:Mut ajattele että uhraudut hyvän asian puolesta!
Juna-aikatauluja manatessa on hyvä vertailla muihin vaihtoehtoihin. Mie kuljen silloin tällöin Lappeenrannasta pääkaupunkiseudulle junalla. Jos juna sattuu myöhästymään matkalla varttitunnin, taitaa se silloinkin olla vielä varttitunnin nopeammin määränpäässä kuin Xantia olisi. Huomioimatta taukoja siis. Kahvinhan voi käydä juomassa InterCityn ravintolassa (tai siinä omassa vaunussa jos Ekstrassa sattuu kulkemaan), Xantialla pitää kurvata huoltoasemalle sitä varten ja taas menee aikaa reilusti hukkaan...Teuski kirjoitti:viimeisin hankinta on lisääntynyt (en voinutkaan kuvitella että se vielä onnistuisi) antipatia julkisia kulkuneuvoja kohtaan. Tällä hetkellä ollaan pieksämäellä neljä minuuttia myöhässä kuopion junan lähdöstä. pitää toivoa että sekin on myöhässä
Teuski kirjoitti:no nyt on sitten C5 alla, 2002 2.0 automaatti break. täytyy myöntää että mä olen tähän asti itsekseni aliarvioinut femmaa, eihän tää niin paha olekaan
jiipee62 kirjoitti:Teuski kirjoitti:no nyt on sitten C5 alla, 2002 2.0 automaatti break. täytyy myöntää että mä olen tähän asti itsekseni aliarvioinut femmaa, eihän tää niin paha olekaan
Oota nyt vaan kun se alkaa kokeilla uuta perhettä. Mun kappale ainakin vierasti eka pari kuukautta ja keksi kaikenlaisia temppuja. Nyt se jo pikkuhiljaa on luovuttanut tai minä tottunut
.