Ei auta vaikka olen siirtänyt meribelin konttiin kaikki ne kamat, joita tarvitsee harvoin, aina vaan meinaa käyttöpeleissä loppua kuljetuskapasiteetti kesken.
Mihin tarvitset tavaratilaa?
Re: Mihin tarvitset tavaratilaa?
Kaaoksen mukana pitämiseen.
Ei auta vaikka olen siirtänyt meribelin konttiin kaikki ne kamat, joita tarvitsee harvoin, aina vaan meinaa käyttöpeleissä loppua kuljetuskapasiteetti kesken.
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna
Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna
Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
No, mikä hyydytti matkailija-patikoija-reissarit? Tuliko tavaratila täyteen caravelleC1vanD1EmultiBECyhdistelmä-ajokorteista?
Tänään tarvitsin tavaratilaa hylsyjen kauppaan viemistä varten. Tuntuu kyllä typerältä ajella päivät farkulla jonka tavaratilaa ei saa edes viidenneksen verran täyteen kauppareissulla.
Tilanne muuttunee, jahka löytyy tavaratilaan sopiva häkki kahdelle koiralle. Sitten saakin taas kiroilla, että mihin sen kauppakassin laittaa... Häkin viereen juu, mutta mistä löytyy häkki joka on sopivan pieni?
edit: juu, tiedän, osta sama kuin Poliisilla (hyvä ja kallis) tai tee itse. Tuskin alan hitsata, odotan mieluummin, että rikastun ja hankin tuon virkahäkin.
Tänään tarvitsin tavaratilaa hylsyjen kauppaan viemistä varten. Tuntuu kyllä typerältä ajella päivät farkulla jonka tavaratilaa ei saa edes viidenneksen verran täyteen kauppareissulla.
Tilanne muuttunee, jahka löytyy tavaratilaan sopiva häkki kahdelle koiralle. Sitten saakin taas kiroilla, että mihin sen kauppakassin laittaa... Häkin viereen juu, mutta mistä löytyy häkki joka on sopivan pieni?
edit: juu, tiedän, osta sama kuin Poliisilla (hyvä ja kallis) tai tee itse. Tuskin alan hitsata, odotan mieluummin, että rikastun ja hankin tuon virkahäkin.
Minä matkustan kevyesti. On kivaa kun on paljon tyhjää tilaa 
Subi, vahvistin ja seuraavan viikon sisään tulevan uuden perheenjäsenen takia, lasten vaunut
Tottakai, pieni työkalusarja, tunkki ja ristikkoavain.
Xsara 1.8 16v farmari -98
Pieleen tehty aikataulutus käsittääkseni. Kyydissä kerkesivät ajoissa autolleen, ettei tullut liian kiire junaan.kaseva kirjoitti:No, mikä hyydytti matkailija-patikoija-reissarit?
Miekin olen joskus miettinyt, että häkki olisi kiva. Sitten pitäisi kuitenkin olla korkeammalla paksilla oleva kulkine, kun häkki hieman madaltaa korkeutta ja Xantian paksi on valmiiksikin melko naftin korkuinen koiralle. Jonkinlainen kalteri + väliseinäverkko voisi olla ihanneratkaisu.kaseva kirjoitti:Tilanne muuttunee, jahka löytyy tavaratilaan sopiva häkki kahdelle koiralle. Sitten saakin taas kiroilla, että mihin sen kauppakassin laittaa... Häkin viereen juu, mutta mistä löytyy häkki joka on sopivan pieni?
VW Passat B7
- Kaapelimies
Olette aivan oikeassa.
2x C5HDi Break, Xantiat Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 2xBX4WD Break,5x2CV. 2xVisa14TRS ym
I rest my case.