TheMan82 kirjoitti:Vittu p*kl...tietenki kaverille tulee "esteitä" ja auton laitto jää...kaljaa sitte koneeseen..kaveri meinas et"huomenna" eli tänään mentäs sitte hallille tekemään sen mitä keritään/osataan....voitte uskoo et luotto ei oo kovin suuri siihenkään mut minkäs teet...rahaa ei oo noin isoon hommaan maksaa kellekkään :/ ellei joku oo niin kiltti ja tee ihan pilkkahintaan...3 lapsen isänä ja 2/3 on ad/hd lapsia ei juuri rahaa jää harrastaa mitään sen takia oon jo toista vuotta sivus harrastuksista ja keskittyny lapsien hoitamiseen ku emäntä käy töis...ite käyn kuntouttavas työtoiminnas sen verran mitä emänän työt antaa periks...edes hoitopaikois ei hoitajat kestä mun lapsia :/ jos joku täältä vaan pystyy auttamaan niin apu on tervetullutta...pelottaa ihan oikeesti jo että joudun luopumaan täysin citikoista...ps. mulla oli jo 2kpl harvinaisia nissan sunny coupeja jotka myin pilkkahinnalla pois että sain lapsille koko kesäks viihdykettä....
farmari ZX:n oon saanu pidettyä helvetillisellä taistelulla emännän kans pihas ja nyt seki on siiretty samaan paikkaan mihnä volcane on...nyt on hilkulla etten joudu luopumaan molemmista
TheMannille: laita asiat tärkeysjärjestykseen, lapset ensin, sitten hifistykset. Lapset ovat vain kerran pieniä, ja niiden kanssa joskus väsyy vanhemmat väkisinkin. Mutta nyt niihin satsattu aika on kuin pankkiin panisi rahaa tulevia vuosia varten.
Autot ei maailmasta lopu, niitä kerkiää hifistelemään vaikka eläkkeellä ollessakin
Blackvanille: olen itsekin joskus tuntenut, että kaikki viat kerralla kaatuvat päälle. Siksi tämä avaus tuli joskus tehtyä: viewtopic.php?f=9&t=3424&hilit=vikasuman
Nyt oman C5:n mittarissa on 80tkm enemmän kuin tuolloin, ja auto pelaa kuin unelma.....kop...kop
Jos kysyisit vävypojaltani, mitä mieltä hän on esim. Volkkareista, jotka seisoivat enemmän korjaamon pihassa kuin omassa, niin saisit tietää, miksi hänkin siirtyi Citroen-talliin