Putkimies22 kirjoitti:Kun tuossa yhdessä topassa minun väitettiin kovasti aina itkeväv kokemiani vääryyksiä ja olevan muutenkin aika hapan kaveri niin jaan tämän päivän ilahduksen aiheen.
Hahaa
Putkimies22 kirjoitti:Kun tuossa yhdessä topassa minun väitettiin kovasti aina itkeväv kokemiani vääryyksiä ja olevan muutenkin aika hapan kaveri niin jaan tämän päivän ilahduksen aiheen.
Cikatti kirjoitti:Tais tehä suutinremppa gutaa C5:een. Niin, nykysuutinten paineet ovat aikas kovat ja suutin eroosio on varmuudella hieman toista luokkaa kuin ennen vanhaan.
Cikatti kirjoitti:BAT:n nuorempi sisko kävi kylässä! Hieno epeli!
Tytär sanoi ihan samaa kun kokeili Xantiaa ekan kerran: "Tämähän lentää!"citrique kirjoitti:Mulla vaimo totesi moottoritiellä "tää auto menee niinku tää lentäis tai jotain"...se on paljon sanottu häneltä se
1. Mikä tahansa ihmeaine soveltuu mihin tahansa käyttökohteeseen, koska valmistajan markkinointimateriaalissa sanottiin niin. Lisämainetta saat keksimällä uuden käyttötarkoituksen.Cikatti kirjoitti:Mites toi keramiikka auttaa alu-sylinterien kulumiseen?