Xantia ohjauspyörän vaihto
Xantia ohjauspyörän vaihto
Mites, kun vaihtaa ohjauspyörän, niin onko turvatyynyn vaihto uuteen rattiin tarpeellista? Vai kätteleekö se universaalisti niiden ohjauslaitteiden kanssa?
Re: Xantia ohjauspyörän vaihto
Ratteja olen vaihtanut entiseen turvatyynyyn..
Näin mä vähän ajattelinkin, eli myyjän kannattaa kaivaa ne kaksi boxia turvatyynyn kaveriksi, vai?
Ei turvatyynyä tarvitse vaihtaa,jos on samanlainen kuin entinen....Tapsa 63 kirjoitti:Ratteja olen vaihtanut entiseen turvatyynyyn..
Ota nyt tuosta selvää 
JOS ENTINEN TURVATYYNY KÄY RATIN KESKIÖÖN SITÄ EI TARVITSE VAIHTAA...Esa66 kirjoitti:Ota nyt tuosta selvää
No hyvä, ei tarvitse siis vaihdella 
-
Sitruunaseppä
Kun vaihdoin lämppärin kennon, laskin koko rattiakselihässäkän ratteineen, viiksineen, kaikkineen etupenkin päälle purkamatta juuri mitään irti. Jos sattuisi olemaan sellainen tilanne, että ottaisin luovuttaja-autosta rattia, yksi mahdollisuus olisi vaihtaa koko ohjauspylväs kaikkineen.
Ratin airbagin kierrejohdin tulee asentaa "keskelle", eli yhtä paljon kierroksia molempiin suuntiin. Tämä on ainoa huolenaihe, jos hommaa irtonaisen ohjauspylvään tai on pyöritellyt tällaista irtorattia innoissaan, kuten minä.
Ratin airbagin kierrejohdin tulee asentaa "keskelle", eli yhtä paljon kierroksia molempiin suuntiin. Tämä on ainoa huolenaihe, jos hommaa irtonaisen ohjauspylvään tai on pyöritellyt tällaista irtorattia innoissaan, kuten minä.
Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Ratti tulee kokonaisena ja on samanlainen ohjaimineen. Pikkusen siistimpi vain, ikävä tuommoinen UV-säteilystä kuollut ja kauhtunut ratti 
Ei sitä UV kuluta käsirasvat, itikkaoljyt ja känsäset kädet....Esa66 kirjoitti:Ratti tulee kokonaisena ja on samanlainen ohjaimineen. Pikkusen siistimpi vain, ikävä tuommoinen UV-säteilystä kuollut ja kauhtunut ratti
Mun ratti ainaski on uv suojattu, oikein ey rirektiivillä. Sitä tuolla ostetaan osiossa vähän vinkkasinkin.
Kakkoskoppasissa xantioissa ei näyttäis eroja olevan ratissa, ykköskoppasen rattinamikat on eroilaiset.
Kakkoskoppasissa xantioissa ei näyttäis eroja olevan ratissa, ykköskoppasen rattinamikat on eroilaiset.