Cituning kirjoitti: Ja olihan siellä toinen geesukin parkkiksella, vaikka luulin olevani yksin.
Sinisen ja harmaan itse bongasin. Kumpi kampi?
Cituning kirjoitti: Ja olihan siellä toinen geesukin parkkiksella, vaikka luulin olevani yksin.
suwitcx2 kirjoitti:Upeita Citikoita ja myös muutamia autoja.
Amppman kirjoitti: mittarissa muuten tällähetkellä 714713km
cxtb2 kirjoitti:alkaa olla XM harvinainen, kun ei toista tosiaan näkynyt, mennen, tullen eikä perilläkään. Classikki-parkkiin ei tosin 23v. nuorta vieläkään päästetty![]()
Teuski kirjoitti:Oliko Mustakuukka kuitenkin ihan sen pienen classic-parkin reunalla nokka klassikoihin päin? Patonkitarra välilasissa? Komea oli, emäntä kerkesi jo matkalla parit äksämmät haukkumaan ja sitten näin jo kaukaa mustan kaunottaren ja päätin esitellä lähempää. Ei se siltikään lämmennyt
.
zX-files kirjoitti:Cituning kirjoitti: Ja olihan siellä toinen geesukin parkkiksella, vaikka luulin olevani yksin.
Sinisen ja harmaan itse bongasin. Kumpi kampi?
zX-files kirjoitti:Ja huonoin ehkä Mersulaisilla: miten saakin niin tylsäksi ison tilan ja hienot autot.
Janne L kirjoitti:Oli kovin miellyttävä tapahtuma, lisää näitä!
Pihalta bongasin sunnnuntaina juuri maahan tuodun DeLoreanin. Siinä vasta jotain! Sekin on melkein Ranskalainen, DeLoreanissa on PRV-moottori.
Teuski kirjoitti:zX-files kirjoitti:Ja huonoin ehkä Mersulaisilla: miten saakin niin tylsäksi ison tilan ja hienot autot.
Mun mielestä se mersuosasto on aina vähän säälittävä, mautonta elitistisyyden tavoittelua![]()
kumpi on hienompi, valkoinen nahkasohva vai valkoinen BX van?