Itse voin aloittaa: ottaa päähän, kun kaiken maaliman tojjotat on tien tukkona, vaikka pitäis päästä V6:sta vapaasti laulattamaan
Ärpele!
kokemjne kirjoitti: meilläkin painotetaan tuota turvallisuus-väliä mutta turhaa se on kun ei se säily. ja ne jotka täyttävät sen välin ovat aina hlö.autoja ilman juustokupua.
citrotar kirjoitti:tai auto jossa on juustokupu?
Aakku kirjoitti:Mää oon ainakin Hel**tin hyvä kuski omasta mielestäni.
Oldis kirjoitti:Juu alkoi ahistamaan.
Ajelin lauantaina 26 tiellä, siis Haminasta-Taavetiin, liikennettä oli vähän. Vakkari päällä ajelin 80 aluella navin mukaan 81 km/h
Taakse ilmestyi kovaa vauhtia tumma XC90 Volvo, ajoi noin 1 metrin päällä takapuskurista.
Siinä sitten mentiin noin 2 km, mietin mitä teksisin. No sitten iski piruminuun. Kolmonen päälle ja lämä lattiaan, no eihän tollanen farkku C5 2.0 mikään raketti ole, ylätti kuitenkin volvo kuskin, ennätin vaihtaa jo neloselle ja vauhtia pikkasen alle 150 kun Volvo sai kiinni ja samantien ohi, ei haitannut vaikka oli ylämäki ja keltainen viiva.
Itse pudotin sitten vauhdin sallituun 80 ja kaivoin kännykän esiin, soitto 112 ja pyyntö välitää poliiseille tieto, että tumma volvo pitkikillä kilvillä on tulossa tosi kovaa.
Loppu onkin jo legendaa... Miulla hyvä mieli ja voissapaistetulla ehkä ei niin hyvä mieli.
Putkimies22 kirjoitti:
Rekan ohi, ylämäki, keltainen viiva ja oikealle kaartava muta. Itsemurhapaikka.
Cikatti kirjoitti:"Ahistaako joku pahasti? Onko olkatappi kireässä?"
Että perkele pitää tota "laajenna foorumit" namiskuukkelia olla painamassa koko ajan. Minkä helvetin takia? Tässä pitää tehdä ihan turhia näppi- ja ranneliikkeitä koko ajan.
Oldis kirjoitti:Juu alkoi ahistamaan.
Ajelin lauantaina 26 tiellä, siis Haminasta-Taavetiin, liikennettä oli vähän. Vakkari päällä ajelin 80 aluella navin mukaan 81 km/h
Taakse ilmestyi kovaa vauhtia tumma XC90 Volvo, ajoi noin 1 metrin päällä takapuskurista.
Siinä sitten mentiin noin 2 km, mietin mitä teksisin. No sitten iski piruminuun. Kolmonen päälle ja lämä lattiaan, no eihän tollanen farkku C5 2.0 mikään raketti ole, ylätti kuitenkin volvo kuskin, ennätin vaihtaa jo neloselle ja vauhtia pikkasen alle 150 kun Volvo sai kiinni ja samantien ohi, ei haitannut vaikka oli ylämäki ja keltainen viiva.
Itse pudotin sitten vauhdin sallituun 80 ja kaivoin kännykän esiin, soitto 112 ja pyyntö välitää poliiseille tieto, että tumma volvo pitkikillä kilvillä on tulossa tosi kovaa.
Loppu onkin jo legendaa... Miulla hyvä mieli ja voissapaistetulla ehkä ei niin hyvä mieli.