Lemon kirjoitti: Näillä ranskattarilla on oma tahto, ja ne pystyvät toisinaan jopa ihmeisiin.
Eikä pysty,rahalla kun panee vastaan niin kyllä ranskatarkin taipuu
Lemon kirjoitti: Näillä ranskattarilla on oma tahto, ja ne pystyvät toisinaan jopa ihmeisiin.
TheMan82 kirjoitti:kyllä mua ny koitellaan..
halli piti tänään tyhjätä joten se koneen vaihto loppu siihe ja nyt sitte saaki autot mennä pressun alle odottamaan parempaa rahatilannetta...![]()
black_van kirjoitti:TheMan82 kirjoitti:kyllä mua ny koitellaan..
halli piti tänään tyhjätä joten se koneen vaihto loppu siihe ja nyt sitte saaki autot mennä pressun alle odottamaan parempaa rahatilannetta...![]()
Oliko tuo koneenvaihto nyt helpompi ja halvempi kuin kannen kunnostus. En ymmärrä,auto otettiin työn alle ja nyt se keskeytettiin ja homma jäissä. Ei hitto tajua vaikka kuinka yrittää
TheMan82 kirjoitti:black_van kirjoitti:TheMan82 kirjoitti:kyllä mua ny koitellaan..
Oliko tuo koneenvaihto nyt helpompi ja halvempi kuin kannen kunnostus. En ymmärrä,auto otettiin työn alle ja nyt se keskeytettiin ja homma jäissä. Ei hitto tajua vaikka kuinka yrittää
sehän oliski ku pelkkä kannen laitto riittäis jääny vissiin lukematta et sieltä on 90% varmuudella lohko halki..ei pysy nesteet konees sisällä..
Sitikkapuoskari kirjoitti:Voivoi..
Esa66 kirjoitti:Pistä kuvia, eikös tämä ole se valkoinen?
Niin olikos tuo siis jäätynyt ja sen seurauksena kansipahvi korkannut vai mitä vikaa?TheMan82 kirjoitti:mulla on kaikki jo valmiina mitä vaan tarvii et tän sais liikenteeseen
TheMan82 kirjoitti:Esa66 kirjoitti:Pistä kuvia, eikös tämä ole se valkoinen?
tämä justiin...
myynti osastolla on myynti-ilmo kuvineen kurkkaappa sieltä
Eikö se kansi nouse ihan käsin sieltä pois remonttia varten?TheMan82 kirjoitti:ei vaan saa vaihdettua ku ei sitä moottorinostinta
laakeri kirjoitti:Eikö se kansi nouse ihan käsin sieltä pois remonttia varten?TheMan82 kirjoitti:ei vaan saa vaihdettua ku ei sitä moottorinostinta
BTW, tulihan kyllä Xantian 2.0 16V:kin tuossa syksyllä nostettua pois keulilta, eikä varsinaista moottorinostinta ollut käytössä
johan täälä on vinkkejä yritetty kysellä mut eipä ketään innosta kertoo kikkoja miten sen sieltä ulos saa...[/quote]Mie otin Xantiasta näin:TheMan82 kirjoitti:BTW, tulihan kyllä Xantian 2.0 16V:kin tuossa syksyllä nostettua pois keulilta, eikä varsinaista moottorinostinta ollut käytössä