Lienee aika pitkälti makuasia myös tuo jousitus. Olen kuullut paljon (oikeastaan pelkästään) postitiivisia kommentteja rauta-alustaisesta femmasta, ihan vihreä-veristen (hydejousikuljetta) suusta vielä suurin osa. Lienee myös jonkin verran imagokysymys, minulle Citroënissa pitää olla hydet koska se on se "juttu" näissä vekottimissa. Oli hyvempi tai parempi.
Täältä löydät pari viestiketjua joissa juttua piisaa uusimman C5:n toivottoman arvaamattomasta luonteesta, mutta siinäpä ne sitten. Tiedän vastaavasti ainakin neljä toimivaa yksilöä, joten voitonpuolella kai ollaan sittenkin?

Toimivasta autosta kirjoitellaan yleensä vähemmän palstoille, murheet ne on kun saa näppäimistön laulamaan.
Tuolla allekirjoituksen pullerolla olen hangannut pian 20 tkm neljään kuukauteen ja olen aivan helvatan tyytyväinen. Tehoa saisi olla enemmän tai kuluttaa suhteessa vähemmän, joustovaroja vähän lisää niin eipä siitä heti paljon parannettavaa keksi. Mittarissa nyt siis 147 tkm joten kai ne tuskan kilometrit on vielä edessäpäin...

Koeajolle vaan, jos saat niin ota viikonlopuksi tai pariksi päiväksi niin pääset paremmin sisään laitteen sielunelämään.